Novinky
DeMooro
6
Pro někoho kdo nemá rád auta asi dobrý...
Pán redaktor, skúste mi vyvrátiť môj silný pocit, že názov článku "Nová Omoda 9 míří do Česka. Má přes 500 koní, super výbavu a nestojí moc" je nie veľmi dobre skrytou reklamou. Nadšené hodnotenia z kratučkého článku znejú podobne (dofrasa, prečo sa v tomto mizernom systéme nedá napísať obyčajná blbá dvojbodka?)
"Na papíře vypadá vypadá více než lákavě."
"...na papíře vypadá asijská novinka více než lákavě."
"To znamená, že tento monument vystartuje z klidu ..."
"V čistě elektrickém režimu ujede nadprůměrných 169 kilometrů..."
"...což je stále nadprůměr."
Lákavý nadpriemerný monument... Sakra, to ani reklamná agentúra nevymyslí. 😁
"Na papíře vypadá vypadá více než lákavě."
"...na papíře vypadá asijská novinka více než lákavě."
"To znamená, že tento monument vystartuje z klidu ..."
"V čistě elektrickém režimu ujede nadprůměrných 169 kilometrů..."
"...což je stále nadprůměr."
Lákavý nadpriemerný monument... Sakra, to ani reklamná agentúra nevymyslí. 😁
@traveldrive Toto není reklama. Reklamu dělá pan Šámal. Zde chybí titulek "kopie Range Roveru" 😄.
Lempl Klaun
@traveldrive Aha, severomaďar se nudí, tak hledá chyby… aspoň že na českým webu má tolik materiálu. 🤡
@Lempl Klaun
Zkouška sirén. No jo, lempl se ozval. Kdo je na řadě teď? Kdo se sám odkope? To je fakt neskutečná idiocie. 🤡
Zkouška sirén. No jo, lempl se ozval. Kdo je na řadě teď? Kdo se sám odkope? To je fakt neskutečná idiocie. 🤡
@Lempl Klaun Je mnohem lepší být normálním Slovákem, než stupidním českým Lemplem šaškem! 😊
Lempl Klaun
@Arese Marná snaha, elektrofašounku, tohle fakt neokecáš! 🤡
@Lempl Klaun No, jsem rád, že jsi mi svou další debilní odpovědí dal za pravdu. Aspoň něco. 😊
No jo, klasický recept na čínskou elektrickou jebku - 500k ohromujíci výkon (motor 1,5l je tam nejspíš jen do počtu), 34kWh baterka, 2150kg suchá váha a vmax 179kmh… debilní jméno, superlativy novinářů atd… Zas je to jen další dobíjecí krám do počtu, co nám sem dovezli 😋
Cestování na dlouhé vzdálenosti odpovídá i výbava a zpracování interiéru. ........
Nezdá se, motor či převodovka tomu neodpovídá. 500 koní bude čínských. Bakterie pouze 34kwh. 1.5l motor a 180km/h spíše vypadá na max 150koní Evropských . Německo s tím dvoustovkou nepřeletím.
Nezdá se, motor či převodovka tomu neodpovídá. 500 koní bude čínských. Bakterie pouze 34kwh. 1.5l motor a 180km/h spíše vypadá na max 150koní Evropských . Německo s tím dvoustovkou nepřeletím.
@Pepa_007 no vidiš, těch 150k Evropských benzínových dá i tu dvoustovku 😋
@ericn to navíc jen při nadmořské výšce -888m a teplotě vzduchu 8.88 😄. Jinak to dá tak 120 ale potřebuješ premium benzin s aditivem.
EDIT: Už jsem na to přišel, čínský kůň je houpací, on tě houpe že jsou dva a přitom je tam jen jeden 😁. Proto jich vždycky uvádí tolik. Prostě jde o koně houpací a když máš štěstí je i plyšovej. Ty jsou jen třetinový😁
EDIT: Už jsem na to přišel, čínský kůň je houpací, on tě houpe že jsou dva a přitom je tam jen jeden 😁. Proto jich vždycky uvádí tolik. Prostě jde o koně houpací a když máš štěstí je i plyšovej. Ty jsou jen třetinový😁
To je celkem vtipné, když diskutéři autowebu nabádají autory, aby nepsali o autech, které si v Česku můžeš koupit. To jako když o tom nebudou psát, tak tu nebudou?
Proč sem redakce pořád cpe tyto odporné čínské elektrojebky a ještě je v textu rádoby skrytě propaguje?!! Něco takového si normální Čech při smyslech nikdy nekoupí! Už jen z té značky se mi zvedá žaludek a navíc je to ještě zkratoplečka!
Autor článku nějak pomíjí v technických parametrech užitečné zatížení jestli jsem hledal správně tak je to pouze 406 kg. To mi na velikost tohoto auta připadá jako zoufale málo. Bohužel je to dnes časté i u jiných plug-in hybridů i evropské provenience.
Vyrobte to v Evrope, dejte tomu latkovy sedacky a mozna si to koupim.
A pořád a pořád to samé, banda odpůrců EV proti bandě příznivcům EV. Jak je to čínské, tak je to obzvláště odporné... Na ty západní se tolik špína nehází. Ale chápu Čína. Hádky jen pro formu nebo pro fórum…
Můj pohled - Evropa vyrábí EV, ale ve spoustě případech jde o nějakou Čínskou techniku, Evropa nabízí trapné tříhrnky o max obsahu 1.2 a cpe je klidně do auta co mají dvě tuny. Pořád je lepší kopie Japonského 1.5 než 1.2 tříhrnek z Evropy. Odpůrci EV ve spoustě případech v tom ani nejeli nebo se svezli akorát někde na předváděčce. Za sebe sice upřednostňuji pořád spalovák, ale dostat možnost zdarma nebo na nějakou dobu kombi EV tak ho beru i když budu dobíjet u Lidlu, třeba takové MG MG5, neb s MG MG4 zkušenosti mám. Co se týče poněkud mdlého konstatování, že to EV nejezdí více než 180, tak to už je max k smíchu, dojezd je ovšem důležitý to je fakt. Co mne na EV štve asi nejvíce, jsou ceny, auto, které je de facto nákladově jednodušší, než klasika je drahé snad jen proto, že je to EV…
Můj pohled - Evropa vyrábí EV, ale ve spoustě případech jde o nějakou Čínskou techniku, Evropa nabízí trapné tříhrnky o max obsahu 1.2 a cpe je klidně do auta co mají dvě tuny. Pořád je lepší kopie Japonského 1.5 než 1.2 tříhrnek z Evropy. Odpůrci EV ve spoustě případech v tom ani nejeli nebo se svezli akorát někde na předváděčce. Za sebe sice upřednostňuji pořád spalovák, ale dostat možnost zdarma nebo na nějakou dobu kombi EV tak ho beru i když budu dobíjet u Lidlu, třeba takové MG MG5, neb s MG MG4 zkušenosti mám. Co se týče poněkud mdlého konstatování, že to EV nejezdí více než 180, tak to už je max k smíchu, dojezd je ovšem důležitý to je fakt. Co mne na EV štve asi nejvíce, jsou ceny, auto, které je de facto nákladově jednodušší, než klasika je drahé snad jen proto, že je to EV…
@Jiří Kalabza jo, dobré shrnutí.
K Číně, samozřejmě tam něco z Číny je, ale za kompletní produkt už marže zůstává v Evropě a o tom to je. Přidaná hodnota tady.
Jen k cenám, nezapomeň ve které fázi trh s BEV u nás je (6% trhu?), jaké modely jsou na trhu a kolik se jich prodává. A stejně u výrobců, i Škoda (díky chytré recyklaci Enyaqu do Elroqu) se teprve teď dostává na 20% podíl BEV ve výrobě, takže teprve teď to jde do množství a začíná to být ekonomicky zajímavé. Navíc to byla první generace, Eny RS stálo dle ceníku skoro 1.9M, takže široko daleko nejdražší auto v programu. To ani nechtěli prodávat v množství 😄, jinak by to takovou cenovku nedostalo, ale museli to dostat na trh a vidět jak moc spolehlivé se jim to povedlo. Moduly to udělaly těžší a dražší ale opravitelné v každém servisu...
Teprve teď druhá generace co přijde, bude mít kombinaci po které voláš, budou LFP baterky, bude CTP, bude jen přední náhon, bude menší rozvor. Všechno co zjednodušuje a zlevňuje výrobu tam je.
Takže si myslím že 2026, až přijde Epiq a Spacaq a duo Elroq / Enyaq dostane LFP varianty tak i náhled na cenu BEV budeš mít jiný. Samozřejmě Spacaq bude cenově nad Enyaqem, je otázka kam se posune ten. Třeba bude jak LFP tak NCM a bude v jedné variantě super cena a s tou dražší i super dojezd.
Uvidíme jestli se to vše dozvíme na IAA na začátku září, ale PowerCo už oficiálně tvrdí, že nové VW baterky (resp. články Einheitszelle/Unified Cell) na IAA ukáže. Takže září bude velmi zajímavé, uvidíme co VW ukáže, třeba tam bude i celý MEB Plus ...
K Číně, samozřejmě tam něco z Číny je, ale za kompletní produkt už marže zůstává v Evropě a o tom to je. Přidaná hodnota tady.
Jen k cenám, nezapomeň ve které fázi trh s BEV u nás je (6% trhu?), jaké modely jsou na trhu a kolik se jich prodává. A stejně u výrobců, i Škoda (díky chytré recyklaci Enyaqu do Elroqu) se teprve teď dostává na 20% podíl BEV ve výrobě, takže teprve teď to jde do množství a začíná to být ekonomicky zajímavé. Navíc to byla první generace, Eny RS stálo dle ceníku skoro 1.9M, takže široko daleko nejdražší auto v programu. To ani nechtěli prodávat v množství 😄, jinak by to takovou cenovku nedostalo, ale museli to dostat na trh a vidět jak moc spolehlivé se jim to povedlo. Moduly to udělaly těžší a dražší ale opravitelné v každém servisu...
Teprve teď druhá generace co přijde, bude mít kombinaci po které voláš, budou LFP baterky, bude CTP, bude jen přední náhon, bude menší rozvor. Všechno co zjednodušuje a zlevňuje výrobu tam je.
Takže si myslím že 2026, až přijde Epiq a Spacaq a duo Elroq / Enyaq dostane LFP varianty tak i náhled na cenu BEV budeš mít jiný. Samozřejmě Spacaq bude cenově nad Enyaqem, je otázka kam se posune ten. Třeba bude jak LFP tak NCM a bude v jedné variantě super cena a s tou dražší i super dojezd.
Uvidíme jestli se to vše dozvíme na IAA na začátku září, ale PowerCo už oficiálně tvrdí, že nové VW baterky (resp. články Einheitszelle/Unified Cell) na IAA ukáže. Takže září bude velmi zajímavé, uvidíme co VW ukáže, třeba tam bude i celý MEB Plus ...
@Jiří Kalabza MG MG5 neni kombi. Je to vyšší než Octavia Combi a MG MG5 je skoro stejně vysoké jako Renault Captur. A to je SUV/ crossover. BEV jsem zatím jako normální kombi neviděl. Možná jsem špatně hledal. Ani jako hatchback asi není.
Pro českého Pepíka není top speed podstatná. Ten řeší spotřebu. Já, jelikož hodně jezdím, DE, CZ, atd jsem rád když mohu ve spěchu prolitnout DE v rychlostech kolem 200. I Němci jezdí casto na svých dálnicích mezi 160-180. Spalovaky pochopitelně. BEV má dost velkou spotřebu při těchto rychlostech. BEV jezdí kolem 110-120.
Na BEV mně štve (v tomto pořadí): krátký dojezd a dlouhé nabíjení, cena, výkon motoru jen někdy, nízká top speed, vysoká hmotnost, vysoká podlaha, většinou hnusný vzhled. Až toto vše odstraní, tak si jej koupím.
Pro českého Pepíka není top speed podstatná. Ten řeší spotřebu. Já, jelikož hodně jezdím, DE, CZ, atd jsem rád když mohu ve spěchu prolitnout DE v rychlostech kolem 200. I Němci jezdí casto na svých dálnicích mezi 160-180. Spalovaky pochopitelně. BEV má dost velkou spotřebu při těchto rychlostech. BEV jezdí kolem 110-120.
Na BEV mně štve (v tomto pořadí): krátký dojezd a dlouhé nabíjení, cena, výkon motoru jen někdy, nízká top speed, vysoká hmotnost, vysoká podlaha, většinou hnusný vzhled. Až toto vše odstraní, tak si jej koupím.