Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Bezpečnost

Zpět na článek

S čím to v Česku sdílíme silnice?! Přesvědčit se o zabrždění auta je prý zbytečnost

7 komentářů

Lempl Klaun
@motorol Jj, mototroIIe. 🤡
gil54
Dá se to také ale napsat jednou větou - umět ovládat konkrétní auto se kterým jedu a být zodpovědný.
Avatar - Zetti
Zetti
@gil54 spis to bylo o tom, ze na silnici je to samy blbec. S jednou jedinou bezchybnou vyjimkou. Trapny clanek jako skoro vzdycky
traveldrive
@Rasto Ako kedy a ako u koho. 😉
Problém dneška je, že ľudia sú blbí, a často sa za to nehanbia, alebo sú dokonca schopní svoju blbosť obhajovať. Ako hovorím už dávno, mať vodičák by mala byť výsada, nie právo.
Rasto
@Zetti ako ta debata bola trápna. Ale článok je rovnako trápny... Proste človek je na niečo zvyknutý a keď sa ponáhľa robí automaticky.
Ja keď som mal corollu s automatom, kde sa štartovalo bez brzdy a sadol som do starého auta s manuálom, tak som na starteri "vyparkoval" - našťastie bolo auto zacuvane a zaradená jednotka.

Takisto, keď som z BMW automatu sadol do automatu, kde bolo treba zaradiť do P - nikdy som to neurobil.

To je automatika, to nie je známka, že človek je blbý...
motorol
To jako fakt? Od roku 2000 není část národa schopna ovládat světla- v noci jezdí na denní, mlhovku umí jen na podzim zapnout, vypnout neumí. Od zavedení tmps většina nekontroluje tlak v pneu (i když to funguje všelijak). Takže proč adac dává hvězdičky za blbosti a eu přidává povinnou výbavu?
Ono pokud funguje opravdu bezklickovy přístup, pak pokud se něco rozbije nebo člověk vymění auto, tak často nezamkne, protože to nemusel keta dělat, stačilo odejít od auta.
gil54
@traveldrive

Přesně.