Novinky
KANKUNEN
4
To je ono, co by měla nabízet každá automobilka, HEV je narozdíl od PHEV cenově blízký dieselu a dokáže mít i podobnou spotřebu. Nefunguje to akorát na prázdné dálnici. Dynamika je taková, že jakási atmo je úplná mrtvola. Poslední mohykán Mazda má teď 2,5 naladěno na 140 koní. To tě struhne i litrová Fabka s turbem. HEV je pokrok na správném místě. Namísto tepla děláš elektriku a navíc ani není šizený výpočet spotřeby jako u PHEV.
Přejít do diskuze
@KANKUNEN S duálnym režimom, ktorý je popísaný v článku to ani na diaľnici nie je celkom mimo. Tak či tak je pre takéto auto stále ideálny diesel, aj keď sa všetky zelené hlavy postavia na hlavu.
@Jozko Mrkvicka Habridov s priamovstrekom je plno, koľko ďalších vykazuje podobne vážny neduh? A je to technický problém motora ako takého, alebo šlo o chybu konkrétneho testovaného auta?
@KANKUNEN
Struhne mne ta fabka s takovou lehkostí i do kopce, či v plném obsazení nebo dokonce i s přívěsem?
Ta fabka tu mazdu bude strouhat s jazykem na vestě přičemž ta Mazda si bude jen tak lehce vrnět.
Struhne mne ta fabka s takovou lehkostí i do kopce, či v plném obsazení nebo dokonce i s přívěsem?
Ta fabka tu mazdu bude strouhat s jazykem na vestě přičemž ta Mazda si bude jen tak lehce vrnět.
@Jozko Mrkvicka Priamovstreky sú náchylnejšie na riedenie oleja, ale rozhodne sa to nedá paušalizovať tvojím spôsobom. To by boli servisy nabité autami so zadretými motormi, a to rozhodne nie sú.
@traveldrive Podla mna systemovy problem. Urcite vies, ze vsetky priamovstreky vykazuju silne riedenie oleja benzinom. Tym silnejsie, cim su jazdy studensie a starty castejsie. Hybridy jazdia v meste s motorom prakticky stale studeny. Takze asi tak.
https😐/youtu.be/b1Uo5MrLwGI?feature=shared
https😐/youtu.be/b1Uo5MrLwGI?feature=shared