Novinky
KANKUNEN
7
To je ono, co by měla nabízet každá automobilka, HEV je narozdíl od PHEV cenově blízký dieselu a dokáže mít i podobnou spotřebu. Nefunguje to akorát na prázdné dálnici. Dynamika je taková, že jakási atmo je úplná mrtvola. Poslední mohykán Mazda má teď 2,5 naladěno na 140 koní. To tě struhne i litrová Fabka s turbem. HEV je pokrok na správném místě. Namísto tepla děláš elektriku a navíc ani není šizený výpočet spotřeby jako u PHEV.
Přejít do diskuze
@KANKUNEN S duálnym režimom, ktorý je popísaný v článku to ani na diaľnici nie je celkom mimo. Tak či tak je pre takéto auto stále ideálny diesel, aj keď sa všetky zelené hlavy postavia na hlavu.
@Jozko Mrkvicka Priamovstreky sú náchylnejšie na riedenie oleja, ale rozhodne sa to nedá paušalizovať tvojím spôsobom. To by boli servisy nabité autami so zadretými motormi, a to rozhodne nie sú.
@Jozko Mrkvicka Habridov s priamovstrekom je plno, koľko ďalších vykazuje podobne vážny neduh? A je to technický problém motora ako takého, alebo šlo o chybu konkrétneho testovaného auta?
@K.Kapl Jejda, tieto kecy. 😁 Kúp si čo chceš a nemudruj. Prechod na full-hybridy je jasný dôkaz toho, že s elektromobilmi sa to uponáhľalo. Keď si niekto myslí, že je preňho lepší hybridný Torres za cenu elektrického Elroqu, tak do toho.
@Jozko Mrkvicka jo jasně a proto toyota s tím problém nemá, pokud vím problém je pouze u hybridního Renaultu, a ani 1.0tsi ve fabiich kterých jezdí mraky i s intervalem výměny oleje 2 roky 30tkm, problémy nejsou...
@KANKUNEN
Struhne mne ta fabka s takovou lehkostí i do kopce, či v plném obsazení nebo dokonce i s přívěsem?
Ta fabka tu mazdu bude strouhat s jazykem na vestě přičemž ta Mazda si bude jen tak lehce vrnět.
Struhne mne ta fabka s takovou lehkostí i do kopce, či v plném obsazení nebo dokonce i s přívěsem?
Ta fabka tu mazdu bude strouhat s jazykem na vestě přičemž ta Mazda si bude jen tak lehce vrnět.
Recenzia hybridneho priamovstrekoveho Renaultu Espace ukazala, ze za 17k km sa do oleja dostalo 1.5 litra benzinu. Toto je pre mna jasny dovod nekupit lubovolny hybrid s priamovstrekom.
@Avantime Znamy ma chalupu. Boli tam s partiou. Jeden clen dosiel na elektricke a prva vec co zhanal bola moznost nabijania. Volakedy sa turisti pytali, kde sa da prespat. Teraz je prva otazka elektrickych turistov - Kde sa da nabit ?
@Allo Fabia 1.0 TSI je uz aj ako hybrid ?
Pisem primarne o hybridoch, pretoze sa ukazuje, ze v meste ide ich spalovak stale studeny, co je pre priamovstrek seriozny problem.
Pisem primarne o hybridoch, pretoze sa ukazuje, ze v meste ide ich spalovak stale studeny, co je pre priamovstrek seriozny problem.
Chces tvrdit, ze liter a pol benzinu v 4 litroch oleja prispieva dlhodobej zivotnosti motora ?
Ked budes olej menit po 10k km, snad to do 150k km bez poruchy pojde.
Radsej pojdem cestou Toyoty - velka atmosfera a jednoducha eCVT prevodovka. Nic lepsie neexistuje.
Ked budes olej menit po 10k km, snad to do 150k km bez poruchy pojde.
Radsej pojdem cestou Toyoty - velka atmosfera a jednoducha eCVT prevodovka. Nic lepsie neexistuje.
@KANKUNEN Slušel by tomu ten jejich 2.2 litrový diesel. Spotřeba by byla ještě nižší. A manuální skříň. Prostě normální auto.
Pokud se nic nezmění, tak EU
zakáže hybridy hned v roce 2035 v první linii se spalovacimi motory. Takže si připlatíte za "zázrak", který zázrakem není a bude proto brzy zakázán.
A navíc pokud si ještě mohu vybrat, tak jen auto, které dělá to co chci já a nikoliv, aby mi auto předkládalo momenty, které si ono vybralo a já je musím pouze akceptovat...
zakáže hybridy hned v roce 2035 v první linii se spalovacimi motory. Takže si připlatíte za "zázrak", který zázrakem není a bude proto brzy zakázán.
A navíc pokud si ještě mohu vybrat, tak jen auto, které dělá to co chci já a nikoliv, aby mi auto předkládalo momenty, které si ono vybralo a já je musím pouze akceptovat...
@traveldrive Je to problém motoru. Jezdí prakticky pořád studený a vysrážený benzín na válcích se pak stírá do oleje. Viz mistr Vaculík na yt.
@traveldrive Podla mna systemovy problem. Urcite vies, ze vsetky priamovstreky vykazuju silne riedenie oleja benzinom. Tym silnejsie, cim su jazdy studensie a starty castejsie. Hybridy jazdia v meste s motorom prakticky stale studeny. Takze asi tak.
https😐/youtu.be/b1Uo5MrLwGI?feature=shared
https😐/youtu.be/b1Uo5MrLwGI?feature=shared