Novinky
traveldrive
3
@KANKUNEN S duálnym režimom, ktorý je popísaný v článku to ani na diaľnici nie je celkom mimo. Tak či tak je pre takéto auto stále ideálny diesel, aj keď sa všetky zelené hlavy postavia na hlavu.
Přejít do diskuze
To je ono, co by měla nabízet každá automobilka, HEV je narozdíl od PHEV cenově blízký dieselu a dokáže mít i podobnou spotřebu. Nefunguje to akorát na prázdné dálnici. Dynamika je taková, že jakási atmo je úplná mrtvola. Poslední mohykán Mazda má teď 2,5 naladěno na 140 koní. To tě struhne i litrová Fabka s turbem. HEV je pokrok na správném místě. Namísto tepla děláš elektriku a navíc ani není šizený výpočet spotřeby jako u PHEV.
@KANKUNEN
Struhne mne ta fabka s takovou lehkostí i do kopce, či v plném obsazení nebo dokonce i s přívěsem?
Ta fabka tu mazdu bude strouhat s jazykem na vestě přičemž ta Mazda si bude jen tak lehce vrnět.
Struhne mne ta fabka s takovou lehkostí i do kopce, či v plném obsazení nebo dokonce i s přívěsem?
Ta fabka tu mazdu bude strouhat s jazykem na vestě přičemž ta Mazda si bude jen tak lehce vrnět.
@Jozko Mrkvicka Habridov s priamovstrekom je plno, koľko ďalších vykazuje podobne vážny neduh? A je to technický problém motora ako takého, alebo šlo o chybu konkrétneho testovaného auta?
@traveldrive Podla mna systemovy problem. Urcite vies, ze vsetky priamovstreky vykazuju silne riedenie oleja benzinom. Tym silnejsie, cim su jazdy studensie a starty castejsie. Hybridy jazdia v meste s motorom prakticky stale studeny. Takze asi tak.
https😐/youtu.be/b1Uo5MrLwGI?feature=shared
https😐/youtu.be/b1Uo5MrLwGI?feature=shared