Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

KGM Torres má konečně nový pohon. Už je v Česku i s cenami, nejsou špatné!

2 komentáře

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
To je ono, co by měla nabízet každá automobilka, HEV je narozdíl od PHEV cenově blízký dieselu a dokáže mít i podobnou spotřebu. Nefunguje to akorát na prázdné dálnici. Dynamika je taková, že jakási atmo je úplná mrtvola. Poslední mohykán Mazda má teď 2,5 naladěno na 140 koní. To tě struhne i litrová Fabka s turbem. HEV je pokrok na správném místě. Namísto tepla děláš elektriku a navíc ani není šizený výpočet spotřeby jako u PHEV.
traveldrive
@KANKUNEN S duálnym režimom, ktorý je popísaný v článku to ani na diaľnici nie je celkom mimo. Tak či tak je pre takéto auto stále ideálny diesel, aj keď sa všetky zelené hlavy postavia na hlavu.