Novinky
Není jim líto peněz na vývoj ultimátního spalovacího sportovního osmiválce, s omezeným využitím, ale vyvinout vlastní čtyřválec pro běžnou a hromadnou produkci se jim nechce a raději je chtějí nakupovat od BMW. No, nevím.
A pro pana Dusila - po použití automatického překladače je fajn, když zejména tak technicky zdatný redaktor jako vy, si projde text a upraví ho do obvyklé formy jak jazyka, tak techniky a to kvůli větě: "Jeho zvláštností je tvar klikového hřídele." Nejde o tvar, ale o konfiguraci, případně variantu, volbu nebo řešení klikového hřídele. Tvar je výraz pro jiný pojem. Zároveň to není "zvláštnost", je to jen jedna ze dvou, běžně používaných možností, - křížová (cross plane) nebo plochá (flat plane) klikovka, každá z variant má poněkud odlišné vlastnosti a každá má své klady a zápory.
A pro pana Dusila - po použití automatického překladače je fajn, když zejména tak technicky zdatný redaktor jako vy, si projde text a upraví ho do obvyklé formy jak jazyka, tak techniky a to kvůli větě: "Jeho zvláštností je tvar klikového hřídele." Nejde o tvar, ale o konfiguraci, případně variantu, volbu nebo řešení klikového hřídele. Tvar je výraz pro jiný pojem. Zároveň to není "zvláštnost", je to jen jedna ze dvou, běžně používaných možností, - křížová (cross plane) nebo plochá (flat plane) klikovka, každá z variant má poněkud odlišné vlastnosti a každá má své klady a zápory.
@gil54 Výkonný osmiválec do top modelů portfólia a sportovních modelů AMG se zaplatí i při malé sériovosti, benzínový čtyřválec do rozpočtových předokolek je dnes bohužel úkol spíše pro nákup a kontrolling. Mercedes-Benz je akciová společnost...
@gil54 Holt Pokud se s BMW oboustranně výhodně dohodli,tak není důvod proč vyvíjet nový čtyřválec. Aktuálně nikdo neví, jak bude vypadat v následujících letech poptávka u zákazníků. EV jim po chuti moc nejsou a životnost komunistické totalitní eurošaškárny se blíží ke konci. Navíc vyvinout motor trvá dlouho. Tak raději vezmou to, co je hotové a ozkoušené.
Naopak V8 prodají vždycky. Jsou drahé a mají své zákazníky, kteří ochotně zaplatí za případné drahé palivo. Emisní euro výpalné se přetáhne na bohatého spokojeného majitele.
Naopak V8 prodají vždycky. Jsou drahé a mají své zákazníky, kteří ochotně zaplatí za případné drahé palivo. Emisní euro výpalné se přetáhne na bohatého spokojeného majitele.
"Technologie dvoulitrového přeplňovaného motoru by mohla být lépe vysvětlena." Neuvěřitelně trapné korporátní kecy - zákazníci AMG ti na obludně těžký čtyřválcový hybrid nabízený místo ušlechtilého osmiválce zvysoka se..., protože to nejsou žádní hlupáci. Tak co jim chceš "vysvětlovat", neuvěřitelně trapný člověče?!
Tož zajímavá ironie 😊.