Novinky
A co koupíte? Audi RS3 nebo o řádově 100k levnějšího Golfa? O moc levnější než RS3 to každopádně nebude.
@maca02 Otazka je asi bezpredmetna, lebo to ma byt limitka k 25. vyrociu rka. Predosle limitky sa robili v serii cca 300ks, takze sa to vypreda raz dva. Iba zeby vw prekvapil a vyrobi vatsiu seriu, ale ani v cupre sa ten motor dlho neudrzal, takze pochybujem ze sa to dostane k smrtelnikom a si tipnem, ze to bude stat ako audi rs3 ak nie viac
To ru bylo keců od "odborniku", jak euro7 zabije motory a ze nejdw to splnit. A hle, neni problém 5valec v C segmentu, mercedes zvladne 8valec. Zase to byly jen hospodské kecy.
@Mikesus nejspíš proto, že CO2 se příliš netýká, ten zůstane stejně, jestli se nemýlím😊
@Mikesus Tak to neni technologicky problem. To je prece proboem cenovky.
Kdyz prodas Golfa za 2 miliony, tak tam muzes dat i petivalec s CO 250g/km, kdyz to tech par zakazniku zaplati.
Ten problem je vsak pri masove produkci, kdy nejsi schopny udelat Golfa za 500 tisic se ziskem. Golf dneska cenikove zacina nekde lehce pod 700 tisic…
Kdyz prodas Golfa za 2 miliony, tak tam muzes dat i petivalec s CO 250g/km, kdyz to tech par zakazniku zaplati.
Ten problem je vsak pri masove produkci, kdy nejsi schopny udelat Golfa za 500 tisic se ziskem. Golf dneska cenikove zacina nekde lehce pod 700 tisic…
Měl dostat raději pětiválcový diesel!
@Ada je zase tady
Panenko skakava.....
Do auta pro radost patří přednostně zážehový motor, podobně jako do pracanta na dálnice či tahajiciho privesy zas spíše Vznětový motor.
Panenko skakava.....
Do auta pro radost patří přednostně zážehový motor, podobně jako do pracanta na dálnice či tahajiciho privesy zas spíše Vznětový motor.
Prototyp Golfa s RS 5 valcom VW testoval uz davno, viac ako 10 rokov dozadu. Vtedy nemali gule aby to pustili aspom do limitky. Vtedy este snival Wolfgang Hatz o 400 konovom 4 valci 2 litri, ktory tiez existoval v par prototypoch. Potom prisiel Dieselgate a vsetko je inak. Je super, ze sa sa takehoto UberGolfu dozijeme. K VW by sa mohol pridat este aspom jeden takyto kompakt aby Golfu nebolo smutno, Toyota?
@Kvalitar sníval? nebyl Golf R 400 čtyřistakoňový dvoulitr?
@Man Ký len prototyp, nikdy sa nevyrabal. Ale stroj to bol diabolsky.
@Kvalitar tak to už si ani nepamatuju, a to jsem si myslel, že to dávali i do Tiguanu, díky za info?
@Man Ký co si este moja hlava dubova pamata tak nejake komponenty im odchadzali pri testoch zivotnosti na stolici. Chcelo to este dalsi rozsiahly a drahy vyvoj, co sa uz nepodarilo dotiahnut. Treba napriklad zatlieskat takemu mercedesu AMG, ze dotiahol vyvoj pekelneho 400konoveho stvorvalca pre Acko aj Ccko do seriovej vyroby. Vyvoj toho motora musel byt sialene drahy. A este ho aj ludia nechcu ako novodove AMG C63. Chcu spat svoj milovany V8. Ktory mimochodom Mercedes vyvija na plny plyn. Zabavne benzinove auta este nevymreli. Kamarat ma Stelvio Q4 s biturbo v6 a to je neskutocne zabavne auto! Ma aj druhe Stelvio 2.0 Veloce, tiez dobre ale Q4 ide skoro ako Ferrari.😍
@Kvalitar Tak vo verzii mk4 a mk5 bol r32 s 6valcom
Zvuk 5ti Válce je nádherný, s tím to auto dostane úplně jiný charakter, tomuhle opravdu tleskám!
Tento pětiválec je opravdu povedený- zvuk, gradace výkonu atd. Těším se na něj v Cupra Formentor - již potvrzeno a v Golfu to bude také zajímavé.
V Cupře VZ5 prý měl naopak reálně větší výkon než v Audi: 320 - 330 k a jelo to pěkně.
V Cupře VZ5 prý měl naopak reálně větší výkon než v Audi: 320 - 330 k a jelo to pěkně.
Alfa 159 nikdy neměla pětiválec, pouze čtyř a šestiválce. Zato Ford používal pětivály od Volva ve s vých ST modelech. Ostatně Audi je má také od Volva.
Toto chceš nazvať motokárou??