Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nový Volkswagen T-Roc konečně oficiálně: Už jsme v něm seděli! Elektřina střídá naftu

13 komentářů

Avatar - Mikesus
Mikesus
Design nevypadá zle. Hodně mi to připomíná LBX, ale možná to dělá jen ta žlutá.
Je dobře, ze nafta mizí, ta v osobních autech je nesmysl už, obzvlast v takto malých. Jsem zvědav na ten hybrid, snad to nebude tak hrozné, jak se povida o nove 1.5 phev.
MajoMarek
Máte chybu v článku, tých T-Rocov bolo vyrobených podstatne viac než 292 tisíc 😊
šofér
Asi nastalo "období velkých tlam" na autech, teď se bude soutěžit o to, kdo ji udělá větší, doufám, že Škodovka se této módy účastnit nebude, stejně jako se jí neúčastní MB.
Mimochodem- evidentně si ve VW něčeho šlehli, protože to "něco" stříbrného v rozích palubovky bude hezky odrážet sluníčko a to je přece to, po čem řidiči touží. (vnímám to v souvislosti s Oct.IV., kde jsem něco takového krásného, lesklého měl na dveřních lištách a bylo to to první, co ve Škodovce změnili. O otevírání předních dveří raději nemluvím, přesně podle hesla "čím více blbostí, tím více Adidas!"
Avatar - Stejsn
Stejsn
@šofér To období nastalo už před 20 lety, řekl bych že v Evropě ho začal Peugeot s řadou x07.
šofér
@Stejsn-vlastně jo, to byl taky po P405 a P406 Krasavec" , že 😊.. nicméně u VW to nabírá po Tiguanovi II. novou dynamiku.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Zven příjemná evoluce.
Zevnitř nepříjemná revoluce.
ptr078
@rohYpnol Tak zvnutra je to koncernova lenivost. Dufam, ze to navrhla za 5s ai, lebo inac to boli vyhodene peniaze
traveldrive
20% plastov tvorí recyklát, čo na hmotnosti robí až 40 kg. To znamená, že na tom aute je celkovo 200 kg plastov? Uf... Však toľko ho nebolo ani na Trabante a ten mal z plastu celú kisňu..
Avatar - Ringhofer
Ringhofer
Nejen automobilky samotné, ale také novináři papouškující jejich PR teze (a teď nemyslím přímo pana Dusila; jde o velmi obecný, mnou nevítaný jev) se při představení nového modelu speciálně zaměřují na světlomety. Ale přitom nikde jsem nikdy nečetl, zda ten effort věnovaný tomuto prvku výbavy přináší to, co automobilky slibují a co by zákazník mohl očekávat. Maximálně tak holou větu, že to funguje dobře. Přitom se jedná o extrémně drahý prvek výbavy zvyšující m.j. sazby povinného ručení i havarijního pojištění o desítky procent ročně. Tak bych byl rád, kdybych se třeba na ACZ dočetl něco o této problematice a jejím využití v praxi. To mlčení o kvalitách osvětlení a o jeho doplňkových funkcích mi fakt nejde na rozum. Nehledě k tomu, že v dnešním neuvěřitelně hustém provozu bychom (my někteří) možná dali přednost levnějšímu, avšak zcela bezpečnému řešení, které sazby pojištění zase o podstatnou částku sníží. A nedělám si legraci: u mého vozu jde o rozdíl mezi 48.000 (s) a 35.000 (bez LED adaptive smart a kdoví co ještě lights)
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ringhofer

Matrix LED třeba v USA vůbec populární není a nikdo to tam nechce právě pro ceny pojištění a oprav.

A i zpraktického hlediska moderní fíčury a vyfikundace různého promítánía a vyblikávání jsou úplně o ničem...
psel
@rohYpnol nebyl tam náhodou donedávna zakázán?
Avatar - Mikesus
Mikesus
@psel samozřejmě ze bylo. Měli povolené jen adaptivní světla bez matrixu. Nějaký zákon z roku 67 to zakazoval a teprve v roce 22 to upravili. Takze je lidi logicky nemohli mit a chtít, kdyz nebyly povolené.
Petr Adamcik
Příspěvek podléhá schvalování.
Avatar - idam.i
idam.i
@rohYpnol neviem koľko si s Matrix svetlami najazdil,no tvrdiť že je k ničemu je dosť mimo.