Ojetiny
Pěkný auto, máme ho ve firmě 4 roky... S manuální převodovkou a benzínem je to ideální do města i na kratší cesty po dálnici. Zatím jen servis, závada žádná. Cena servisu po 4 letech byla lehce přes 10 tisíc.. Nechápu, že to auto nebude mít v Evropě nástupce. To že se vyrábělo v Žilině byl důvod koupě. A navíc fakt dobře jezdí a má ergonomicky perfektní interiér 👍 Tablet a tlačítka se výtečně doplňují. To VW a Škoda už neumí.
@Jaros 00071 podla toho co som cital sa predajnostou v EU nedostala do top 50. A kedze je to dvojicka i30 tak sa da predpokladat ze sa zaujemcovia presunu tam...
@argejev i30 hádám dlouho v prodeji nebude.
@argejev Je pravda, že se na úspěch modelu člověk musí koukat trochu globálníma očima. Ve středovýchodní Evropě Ceed byl relativně úspěšný, ale to už nestačí. Podle prodejů vypadá, že na západě teď víc preferují SUV a crossovery a jako obyčejné levné auto jim vystačí malé kompakty. Kombíky už jsou dost na ústupu. I ten fakt, že dokázali vyrobit Ceedy na sklad na několik měsíců dopředu svědčí, že kapacita fabriky převyšuje nad prodeji. Přitom cenově skoro nemá konkurenci ve svém segmentu.
13 let jsem měl jeho první generaci. Absolutně spolehlivé auto, nízké provozní náklady. Akorát zespoda začalo reznout, ale to dnes není nic neobvyklé.
Kiu Ceed 1.4 CVVT máme od roku 2018 (můj kamarád si koupil stejnou v roce 2019). Naprosto bezproblémové auto s ukázkovou spolehlivostí. Motor je úsporný, kultivovaný, nevadí mu krátké trasy. Je pravda, že na dálnici je 1.4. hlučnější a to i podvozek. Ergonomický špičkový interiér a kvalitně zpracovaný. Díly používám kvalitní ale z druhovýroby takže ani tam vás auto nezruinuje, pokud teda nechcete originální. My jsme naprosto spokojeni.
Podelim sa so svojimi skusenostami.
Mam kombika CD 2022 1.5 T-GDI v manuali.
Tento rok pri 43tis meneny EGR na zaruku. Vraj bezna vada - hniju konektory.
Beznou vecou je tiez pocukavanie. Servis to zacne riesit az ked sa rozsvieti grilovane kura, dovtedy ani tuk. Odchadzaju cievky, meni sa vzdy len ta vadna. Mna to zatial nepostretlo.
Niektori hlasia vadu displeja 10,25" navigacie, vznikaju v nom bublinky. Zaruka na audi👋video je iba 3 roky, obcas sa da so servisom dohodnut. Inak je to tak za +6tis eur.
Seriove radio hra inac velmi zle, ziadne vysky ani basy.
Realna spotreba 6.8l od prvopociatku. Palubak ukazuje 6.2 a celkovo ukazuje velke odchylky. Ale nemam problem vyuzit aj posledneho kona co ten motor ponuka. Zena vie ist dlhe cesty za 5.5.
Odhlucnenie od podvozku je velmi velmi ubohe. Seriove 17" Michelin Primacy 4 su cista katastrofa. Spolu so zlym odhlucnenim sposobuju pri rychlostiach nad 100kmh a trosku hrubsom asfalte bolehlav.
Tie gumy zaroven na vode vobec nefunguju, grip nula bodov.
A uz asi rok, od cca 30tis km mi pri vacsom zahriati hucia predne brzdy. Ucinok je normalny, ale staci jedna brzda zo 100 na nulu a kym nevychladnu, tak pocut suchanie.
Inac vsetko OK, auto dostava 100okt benzin alebo VIF do 95ky a pravidelne cistice od BG. Olejovy servis samozrejme kazdych 7.5tis km, teda 2x rocne. To pri dnesnych 0w-20 vodickach a vysoko otackovych turbinach inac ani nejde.
Clanok som necital, kedze je za paywallom.
Mam kombika CD 2022 1.5 T-GDI v manuali.
Tento rok pri 43tis meneny EGR na zaruku. Vraj bezna vada - hniju konektory.
Beznou vecou je tiez pocukavanie. Servis to zacne riesit az ked sa rozsvieti grilovane kura, dovtedy ani tuk. Odchadzaju cievky, meni sa vzdy len ta vadna. Mna to zatial nepostretlo.
Niektori hlasia vadu displeja 10,25" navigacie, vznikaju v nom bublinky. Zaruka na audi👋video je iba 3 roky, obcas sa da so servisom dohodnut. Inak je to tak za +6tis eur.
Seriove radio hra inac velmi zle, ziadne vysky ani basy.
Realna spotreba 6.8l od prvopociatku. Palubak ukazuje 6.2 a celkovo ukazuje velke odchylky. Ale nemam problem vyuzit aj posledneho kona co ten motor ponuka. Zena vie ist dlhe cesty za 5.5.
Odhlucnenie od podvozku je velmi velmi ubohe. Seriove 17" Michelin Primacy 4 su cista katastrofa. Spolu so zlym odhlucnenim sposobuju pri rychlostiach nad 100kmh a trosku hrubsom asfalte bolehlav.
Tie gumy zaroven na vode vobec nefunguju, grip nula bodov.
A uz asi rok, od cca 30tis km mi pri vacsom zahriati hucia predne brzdy. Ucinok je normalny, ale staci jedna brzda zo 100 na nulu a kym nevychladnu, tak pocut suchanie.
Inac vsetko OK, auto dostava 100okt benzin alebo VIF do 95ky a pravidelne cistice od BG. Olejovy servis samozrejme kazdych 7.5tis km, teda 2x rocne. To pri dnesnych 0w-20 vodickach a vysoko otackovych turbinach inac ani nejde.
Clanok som necital, kedze je za paywallom.
Ale ta radicka u automatu je strasna.