Ekonomika
pradeda777
0
Moc těžká doba pro výrobce sportovních vozů. Snad znárodnění Lotusu a následná privatizace do rukou schopných místních investorů, by mohla Lotus zachránit. Boj s emisemi tu ale zůstává....bohužel...
traveldrive
4
@pradeda777 Čo je na súčasnom Lotuse športového? To už iba bolo...
Že by se už i nad čínským Lotusem zavírala voda?
Nakonec ze slávy aut z Anglie 20. století zbyde paradoxně jen jediná automobilka ve stodole, která stále používá dřevo jako konstrukční materiál - Morgan. I když i Morgan není zcela zdráv. Většina náleží italské investiční skupině Investindustrial.
Ostatní dávno mrtví nebo je smrt uměle prodloužená kapačkami od BMW u Rollse, od VW u Bentleye, od indické Taty u Jaguara a Land Roveru. Případně prodejem pouhého osmiúhelníkového loga MG, odloupnutého z letitého náhrobního kamene, Číňanovi. Aston Martin sice nezemřel, ale chronické potíže, se kterými si nevěděl rady ani Ford a ani Prodrive, nakonec vyřešil Prodrive vstupem na burzu, takže dnes patří aktuálně kanaďanovi, Saudům, čínskému Geely a kousek Mercedesu.
No a na hřbitově jsou Austin Healey, Jensen, Triumph, Talbot, Sunbeam a další.
Všechna sláva, polní tráva...
(Ano, je tady ještě McLaren, ale to už je víceméně 21. století.)
Nakonec ze slávy aut z Anglie 20. století zbyde paradoxně jen jediná automobilka ve stodole, která stále používá dřevo jako konstrukční materiál - Morgan. I když i Morgan není zcela zdráv. Většina náleží italské investiční skupině Investindustrial.
Ostatní dávno mrtví nebo je smrt uměle prodloužená kapačkami od BMW u Rollse, od VW u Bentleye, od indické Taty u Jaguara a Land Roveru. Případně prodejem pouhého osmiúhelníkového loga MG, odloupnutého z letitého náhrobního kamene, Číňanovi. Aston Martin sice nezemřel, ale chronické potíže, se kterými si nevěděl rady ani Ford a ani Prodrive, nakonec vyřešil Prodrive vstupem na burzu, takže dnes patří aktuálně kanaďanovi, Saudům, čínskému Geely a kousek Mercedesu.
No a na hřbitově jsou Austin Healey, Jensen, Triumph, Talbot, Sunbeam a další.
Všechna sláva, polní tráva...
(Ano, je tady ještě McLaren, ale to už je víceméně 21. století.)
Hmm, značka, která byla po desetiletí symbolem lehkoučkých a díky tomu skvěle ovladatelných spoťáčků, masově propouští a jde ke dnu. O její těžké a nudné elektroplečky zákazníci nemají zájem. Kdo by to byl řekl, že? 😢👎
Green deal + absolútne nelogické rozhodnutie značky = viď. článok.
Nechápem čo sa to deje. Nie len, že Green deal im hádže polená (to sú priam guľatiny) pod nohy ale ešte manažment automobiliek robí úplne bizarné rozhodnutia.
Lotus výrobca malých ľahkých športových vozov sa zrazu rozhodne vyrábať ťažkotonážne elektrické SUV.
Jaguár konzervatívna značka zrazu urobí hurá prihriatu kampaň kde ukáže nejaký výstredný exemplár.
Kombinácia zlej politiky v súlade so zlým rozhodnutím manažmentu nič iné ako problémy neprinesie. A absolútne žiadnu logiku nedávajú ani rozhodnutia potom čo sa dostali do problémov.
Nechápem čo sa to deje. Nie len, že Green deal im hádže polená (to sú priam guľatiny) pod nohy ale ešte manažment automobiliek robí úplne bizarné rozhodnutia.
Lotus výrobca malých ľahkých športových vozov sa zrazu rozhodne vyrábať ťažkotonážne elektrické SUV.
Jaguár konzervatívna značka zrazu urobí hurá prihriatu kampaň kde ukáže nejaký výstredný exemplár.
Kombinácia zlej politiky v súlade so zlým rozhodnutím manažmentu nič iné ako problémy neprinesie. A absolútne žiadnu logiku nedávajú ani rozhodnutia potom čo sa dostali do problémov.