Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

První čínský vůz Jozefa Kabaně je v prodeji. Je levný a moc se na něm nenadřel

62 komentářů

Avatar - Severní  Předměstí
Severní Předměstí
Design tohoto vozu je tak vytříbený a krásný, že působí téměř uměleckým dojmem.

Bravo Mr. Kabaň 👏
traveldrive
"Moc se na něm nenadřel"
Debilnejší titulok už asi vymyslieť nešlo. Prečo nám jeho autor vopred podsúva svoj názor a nenechá čitateľa, aby si úsudok urobil sám? To je tá nestranná a objektívna novinárčina?
Lempl Klaun
@traveldrive A inak sa cítiš, že si zdravý, oslíku?
Th0r
@Lempl Klaun ty zase zkus vymyslet neco originalniho, nuda 🥱
Lempl Klaun
@Th0r Perfektní, travele. 🤡
traveldrive
@Th0r Zbytočné, iba živíš jeho choré zbytky mozgu. Je lepšie na takého retarda nereagovať, keď má niekto v hlave nasrané, s tým sa už nedá nič robiť.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
@Lempl Klaun
Ta potreba sprtat do inych a napisat k clanku houno ... to je take zdrave no jo ...
Infi
@Lempl Klaun a ty si ok?
Lempl Klaun
@Infi Rozhodně lip než ty, traveltoppere. 🤡
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@traveldrive Ten titulek je debilní a lživý. To auto Kabaně není jenom FCL přídě. Je vidět, jak je práce designéra přeceněná. Tohle by zvládla GPT zadara. Jinak ty údaje jsou k smíchu, cena 300 tKč, dojezd 2000 km. Oni fakt násobí u PHEV spotřebu na prvních 100 km x objem nádrže. A jako výkon sečtou výkony všeho elektrického co je v autě.
Avatar - Atlis
Atlis
@KANKUNEN s PHEV dá urobiť aj výrazne viac ako 2000km na nádrž, akurát nie na jeden záťah - nedávno som videl screenshot týpka, ktorý urobil Cuprou Formentor e-Hybrid cez 3000km na nádrž. Sám mám teraz najazdených 480km od posledného tankovania so spotrebou 1,1l/100km a v nádrži stále benzín na 650km (asi 32l z 37l). Ak by som takto jazdil ďalej - len dom-práca-dom a motor sa zapol iba občas na premazanie, tak sa do vyčerpania na 3000km dostanem. Mne sa to však nestane, pretože občas niekam ďalej vybehnem a tak sa spaľovací motor k slovu dostane. Reálne som sa zatiaľ pod 1,7l a 1800km na nádrž (tankujem zvyčajne pred rezervou, takže nejakých 32-33l) nedostal. Ale 1200-1500km je úplná normálka.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@Atlis To je nový pojem v automobilismu, dojezd ne na jeden zátah. Proč někdo musí vymýšlet takové blbosti.
Avatar - Atlis
Atlis
@KANKUNEN myslieť si o tom môžeš čo chceš, ale presne tak to funguje.
Rosta Jež
@Atlis U PHEV asi není nejdůležitější kritérium, kolik po nabití celkově ujede na nádrž, když se dá tankovat na každém rohu, ale daleko zajímavější je průměrná spotřeba v kWh, když jede čistě na elektriku a v litrech, když jede čistě na benzín.
Avatar - Atlis
Atlis
@Rosta Jež priemernú spotrebu v kWh nikto s PHEV nerieši...
Rosta Jež
@Atlis a proč ne ? vždyť je to podobně relevantní údaj jako spotřeba v litrech benzínu. Je přece rozdíl, jestli žere 20 nebo 30 kWh / 100km po cestě do práce a zpět, kdy se třeba jede jenom a pouze na baterku.
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
@Rosta Jež Takhle uz to leta udavaji v USA. Uz aby to bylo standardem u nas v Evrope.

P.S. Drahe CNC.cz, s tim limitem "jeden komentar za dve minuty" jste to moc dobre nevymysleli. Chapu to u problemovych uzivalelu, ale nekteri z nas jsou tu leta a nedelaji problemy. Tohle je opravdu vrchol toho, co dokaze vase IT vymyslet?
traveldrive
@JirkaVejrazka Klasika, namiesto toho, aby eliminovali jedného-dvoch lemplov (asi ich viac nebude, aj keď nickov majú plno), tak sťažia písanie všetkým.
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
@Atlis Koukal jsem na spritmonitor.de na udaje z meho auta. Rekord mam 4532 km na jednu nadrz (cca 42 litru), udaje pres 2000 km tam nejsou uplne neobvykle.

Je ale fakt, ze u PHEV udaj "dojezd na nadrz" nedava skoro zadny smysl.
Avatar - Atlis
Atlis
@JirkaVejrazka ďakujem za potvrdenie, to zodpovedá najčastejšie udávanej spotrebe výrobcami, čiže okolo 1L/100km a zodpovedá mojej skúsenosti.

Súhlasím aj s tým, že u PHEV klasické ponímanie dojazdu na jednu nádrž príliš zmysel nedáva. 😊
Avatar - praptak
praptak
@Atlis Jenže to nabíjení je jen jinak vyjádřené tankování. To není dojezd.
Infi
@KANKUNEN si nula, a vyvysujes sa nad Kabana? Uz som sa dávno tak nezasmial.
Infi
@traveldrive presne takto som to aj pochopil ako si to napisal. Bolo by dobre aby nam autor clanku vysvetlil co tym nadpisom myslel. Na "prvni dobrou" by som to videl ako nenavistny zavistlivy nadpis ktoreho cielom je ponizit pana Kabana.
Frfla
Nějak mu chybí na grilu čtyři kruhy. Ups. Ono to není Audi?
Avatar - jersey.se
jersey.se
Já se kolem něj mihl, když s velkým křikem odcházel k BMW, kde “ho nepochopili”. No, tak tady vidíme konec kariéry nadaného designéra, který se bohužel stal autorem jediného hitu…
Lempl Klaun
@jersey.se Přesně tak, Petře! 🤡
Infi
@jersey.se myslím ze keby Kaban ostal v BMW tak tie auta vyzeráju atraktívnejšie ako tie hruzy co teraz chrlí BMW. Na to sa nedá dívať, no hnus
Rosta Jež
Přestože je zřejmé, pro který trh je to primárně navrhnuto, tak tam vidím čisté linie a design poplatný funkci, narozdíl od spousty evropských modelů, kde už neví, co za hrůzy by na té karoserii vymysleli bez jakéhokoliv funkce a s negativním vlivem na cx. Kankunen níže říká, že by to navrhla i AI - tak ať to s AI zkusí. Až dostane výšku baterky v podvozku, rozvor, palubní desku od jiného týmu, který dělá vnitřek a má to dát všechno dohromady aby to vypadalo pěkně, tak bych byl velmi zvědavý na výsledek. Tento je podle mě vyvážený, funkční a s jistou dávkou evropské konzervativnosti v Číně určitě může zabodovat. Co se mi ja tom opravdu líbí, že zvenku není patrná výška baterie bez použití tmavých prahů a spojlerů sloužícímu k optickému zmenšení masy karoserie.
PowerHouse
Takový běžný standard.

Úzká světla, pod tím kapsy (nejlépe s běžnými průduchy ke kolům), velké zombiem jsme již také viděli, ...
Avatar - JFK
JFK
Ten čínský kolotoč Jožo Kabaně vypadá trochu jako ten jeho trojbarák ve Viničné v MB. Je vidět, že holt musí poslouchat svého pána, chrom, který je v nomálním světě out, by v evropě rezolutně odnítl… tady musí se žlutými soudruhy výti 😊
To auto je hodnotné jako ten zprzněný název bývalé průměrné UK značky, která nikdy za nic nestála.
Lituji všechny, kterým hrdost dovolí koupit si v našich podmínkách jakékoliv auto od těch rudých žlutých komunistů, se kterými Jožo kolaboruje, protože jinde by si už moc neškrtnul, tak to asi lze i pochopit.
Rosta Jež
@JFK Ano, musí. Každý zaměstnanec musí odvádět výsledek, se kterým jsou jeho nadřízení spokojení. A když mu nenabídli atraktivní místo v Evropě, tak to šel dělat do Číny. Tam vydělá a aspoň část z toho si přiveze zpět, až si tam vychovají vlastní designérské týmy a jeho už nebudou potřebovat, k čemuž jistě dříve nebo později dojde. A došlo by k tomu i bez něho. Na úřadu práce by mu hrdost byla víte k čemu.
Infi
@JFK bla bla bla od zakomplexovaného zvanila😊
Avatar - JFK
JFK
@Infi a proc se nam tady popisujes? chapu, ze ze sebe mas pocit menecennosti, ale bez si to resit odborne, nas s tim tady neotravuj 😊
Avatar - JFK
JFK
@Infi tak uz to vidim, ke vsemu zluty soudruh od soudruzky Konecne… bolseviku, vyIiz si prdeI 😊
Avatar - Ringhofer
Ringhofer
Tak tohle dílko z hlediska designu nestojí ani za 5 minut pozornosti. Kam se poděl Kabaň?
Rezna
@Ringhofer
Za mě je design ok, mě se to liby že tao na fotkach vypadá trochu střízlivě jako auto a ne ten cirkus o co se snaží většina značek.
traveldrive
@Rezna No, tak za mňa nič moc. Zvláštne, ako sme poľavili v nárokoch. Dizajn každého auta býval svojbytný, dokonca aj v rámci značky. Toto je zvonka čistá audina s pozmenenými líniami predného a zadného čela, žiadna originalita, žiadny nápad. Interiér je absolútna nuda, vpodstate len prístrojový štít, veľký monitor a sedadlá, nič, čo by stálo aspoň za povšimnutie. Možno ničím neurazí, ale hlavne vôbec ničím nenadchne.
ericn
@Ringhofer do Číny a podle toho to také vypadá. Přesně jak píšeš, nestojí to za pozornost...
Avatar - Mokrous
Mokrous
"Baterie má 19,70 kWh, nádrž 55 litrů a maximální dojezd má být až 2050 kilometrů."
A proč ne třeba 8050 kilometrů? Tuhle novodobou marketingštinu "miluju".
traveldrive
@Mokrous A prečo ti to vadí? Ty sa rád nezastavíš za každým druhým rohom nabiť, vyčurať sa a dať si kávičku? 😁
Avatar - Mokrous
Mokrous
@traveldrive Ne. Kávičku si vařím jedině doma sám. 🤓
Takže bych s tím ujel s bídou 1000 km.
Avatar - Atlis
Atlis
@Mokrous vyššie sme to preberali, tak si to prečítaj, možno to pochopíš.
Avatar - Mokrous
Mokrous
@Atlis Seš moc laskav, že se mi snažíš vysvětlil vaši nesmyslnou matematiku. Tak si to dobíjej jak chceš a vytvářej si dojezdy jaký chceš. Pro normálního člověka pojem dojezd znamená dojezd bez tankování/dobíjení. Takže když si jednou natankuješ a mezi tím to 60x dobiješ, tak to není dojezd. A můžeš to tady okecávat jak chceš. Tvůj styl už známe.
Avatar - Atlis
Atlis
@Mokrous kto je to "my" 😁

Uvedomuješ si, že to auto má 55l nádrž, čo je vysoký nadštandard (bežne majú PHEVy menej ako 40l) a 19,7kWh baterku, takže v ideálnych podmienkach dokáže urobiť tých 2000km na jedno nabitie a nádrž, pretože na to mu stačí spotreba ľahko pod 3 litre, čo to auto v pohode zvládne? Za 3,5l pri 80-90km/h dokáže jazdiť 1,5eTSI. Pridaj si k tomu výdatnú podporu elektromotora a pochopíš, prečo je tých 2000km realizovateľných. Keby to bolo tak ako to popisujem vyššie, tak to auto na nádrž so spotrebou 1l urobí nie 2000, ale 5500km...
traveldrive
@Atlis Čo je to za nezmysly? Ty sa nerozbiehaš, nejazdíš do kopca, nejazdíš po diaľnici a jazdíš zásadne prázdny bez spolucestujúcich a batožiny? Aj tak sú tie tvoje čísla leda z ríše snov. Žiadny hybrid nejazdí pod 3 litre na sto, a už vôbec nie auto tejto veľkosti. Full-hybrid veľkosti Renaultu Clio alebo napr. Symbioz jazdia s bežnou spotrebou 4-5 litrov. 55 litrová nádrž by v tom prípade znamenala dojazd 1100 až 1375 km. Plug-in v tomto prípade znamená, že máš nejakých 150 km naviac, z necelých 20 kWh viac nevykúzliš. Takže to by bolo niečo cez 1500 km, a to je ešte zidealizovaný pohľad, ani to nespravíš s prstom v nose, ako si predstavuješ.Je úplná blbosť počítať iba spotrebu benzínu, elektrina nevzniká zadarmo sama od seba, ani nerastie na stromoch. Dojazd, to sú kilometre odjazdené na 1 nádrž a 1x nabitú baterku, nič viac. To by majiteľ elektromobilu mohol tvrdiť, že má nekonečný dojazd, lebo nenatankuje ani kvapku benzínu za celú životnosť auta. Tie spotreba 1-1,7 litra a dojazdy 2000-3000 km sú hlúpe nerelevantné čísla.
Avatar - Atlis
Atlis
@traveldrive bohužiaľ Tvoja odpoveď len potvrdzuje, že vôbec nevieš, ako to funguje.

Za prvé - napísal som v ideálnych podmienkach.

A za druhé - dojazd hybridného pohonu sa v tomto prípade nepočíta dojazd na benzín + dojazd na elektrinu, čiže ako súčet, ale systémový dojazd, kedy baterka efektívne znižuje spotrebu spaľovacieho motora aktívnou podporou v režimoch, kedy je spaľovací motor najmenej efektívny.

To znamená, že trebárs pri jazde do kopca znižuje zaťaženie a pri jazde z kopca dovolí autu plachtiť alebo dokonca rekuperuje. Reálne teda auto často spotrebuje viac elektrickej energie ako má kapacitu baterky a naopak spotrebuje menej benzínu ako by spotrebovalo bez hybridizácie.

Kapiš?
Avatar - Mokrous
Mokrous
@Atlis Tak určitě 😂😂😂

Zajdi si s tím do TV Markíza a udělejte reportáž o prvním slovákovi, co jezdí za 2,7/100.😂

Ostatní co s HEV a PHEV jezdí, tak vědí, že se v praxi jezdí za skoro dvojnásobek i když jezdí velmi defenzivně.
Avatar - Atlis
Atlis
@Mokrous akože myslíš si, že tých 30 tisíc km, čo mám so súčasným PHEV najazdených je málo na to aby som nevedel s akou spotrebou sa dá jazdiť?

Ak niekto jazdí za viac ako 2,7l, tak to len preto, že to auto pravidelne nenabíja. Nič viac, nič menej.
Avatar - Mokrous
Mokrous
@Atlis Neboj. My to víme, že ty víš nejlíp všechno.
Dokonce už víme i to, že víš, že tvoje auto umí i plachtit a rekuperovat. To je taková velmi vzácná věc, že? 😅
Avatar - Atlis
Atlis
@Mokrous "vy" - bol si si tým u lekára?

Plachtiť s vypnutým motorom nie je to isté čo plachtiť s motorom na neutráli. 🙂
Avatar - Mokrous
Mokrous
@Atlis No, to jsme taky nevěděli... 🤓

A u lekára jsme neboli, lebo by sa lekol a navyše bysme sa nezmestili do čakárně.
traveldrive
@Atlis Zdá sa, že si vymyslel novú fyziku, o ktorej okrem teba nikto nič nevie...
traveldrive
hm...
SMRT
@Mokrous Přesně to stejné píšu když někteří řeší u EV dojezd.
Avatar - Mokrous
Mokrous
@SMRT Pro 21. století se lež stává normou a kdo nelže, jako by nežil...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Taka kusok audina na cinsky sposob...

Linie fajn aj proporcie... no a ten face musel zrejme byt prisposobeny domacemu trhu... kde taketo na predok zrudicky zda sa miluju
Infi
@3_diamanty zas tak strašne ako nový Kodiaq to nie je.
Jiri Vlcek
Ta přední maska má evokovat bobra s vyceněnými zuby a nebo čísla u čistírny odpadních vod?
Avatar - -žabák-
-žabák-
Co ta, rádoby, lůžková úprava ? Takhle to vypadá hezky, ale bych musel bejt asi šestkrát zalomenej 😞
Melas
Panenko to je design.
Avatar - Yo mama Is Fat
Yo mama Is Fat
A tahle divně vypadající kombinace Audiny a Maybachu "made in china" se někomu líbí?
To aby se člověk stal designérem nepotřebuje žádný talent nebo vkus?
Avatar - jersey.se
jersey.se
Takové “Čaudi”. Ten zas bude brečet, že ho k ničemu nechtěli pustit. Ale kam jít už asi nemá. Leda do Jaguára 😂