Novinky
"Moc se na něm nenadřel"
Debilnejší titulok už asi vymyslieť nešlo. Prečo nám jeho autor vopred podsúva svoj názor a nenechá čitateľa, aby si úsudok urobil sám? To je tá nestranná a objektívna novinárčina?
Debilnejší titulok už asi vymyslieť nešlo. Prečo nám jeho autor vopred podsúva svoj názor a nenechá čitateľa, aby si úsudok urobil sám? To je tá nestranná a objektívna novinárčina?
Lempl Klaun
@traveldrive A inak sa cítiš, že si zdravý, oslíku?
@Lempl Klaun ty zase zkus vymyslet neco originalniho, nuda 🥱
@Lempl Klaun
Ta potreba sprtat do inych a napisat k clanku houno ... to je take zdrave no jo ...
Ta potreba sprtat do inych a napisat k clanku houno ... to je take zdrave no jo ...
@traveldrive Ten titulek je debilní a lživý. To auto Kabaně není jenom FCL přídě. Je vidět, jak je práce designéra přeceněná. Tohle by zvládla GPT zadara. Jinak ty údaje jsou k smíchu, cena 300 tKč, dojezd 2000 km. Oni fakt násobí u PHEV spotřebu na prvních 100 km x objem nádrže. A jako výkon sečtou výkony všeho elektrického co je v autě.
@KANKUNEN s PHEV dá urobiť aj výrazne viac ako 2000km na nádrž, akurát nie na jeden záťah - nedávno som videl screenshot týpka, ktorý urobil Cuprou Formentor e-Hybrid cez 3000km na nádrž. Sám mám teraz najazdených 480km od posledného tankovania so spotrebou 1,1l/100km a v nádrži stále benzín na 650km (asi 32l z 37l). Ak by som takto jazdil ďalej - len dom-práca-dom a motor sa zapol iba občas na premazanie, tak sa do vyčerpania na 3000km dostanem. Mne sa to však nestane, pretože občas niekam ďalej vybehnem a tak sa spaľovací motor k slovu dostane. Reálne som sa zatiaľ pod 1,7l a 1800km na nádrž (tankujem zvyčajne pred rezervou, takže nejakých 32-33l) nedostal. Ale 1200-1500km je úplná normálka.
@Atlis To je nový pojem v automobilismu, dojezd ne na jeden zátah. Proč někdo musí vymýšlet takové blbosti.
@Atlis U PHEV asi není nejdůležitější kritérium, kolik po nabití celkově ujede na nádrž, když se dá tankovat na každém rohu, ale daleko zajímavější je průměrná spotřeba v kWh, když jede čistě na elektriku a v litrech, když jede čistě na benzín.
@Rosta Jež priemernú spotrebu v kWh nikto s PHEV nerieši...
@Rosta Jež Takhle uz to leta udavaji v USA. Uz aby to bylo standardem u nas v Evrope.
P.S. Drahe CNC.cz, s tim limitem "jeden komentar za dve minuty" jste to moc dobre nevymysleli. Chapu to u problemovych uzivalelu, ale nekteri z nas jsou tu leta a nedelaji problemy. Tohle je opravdu vrchol toho, co dokaze vase IT vymyslet?
P.S. Drahe CNC.cz, s tim limitem "jeden komentar za dve minuty" jste to moc dobre nevymysleli. Chapu to u problemovych uzivalelu, ale nekteri z nas jsou tu leta a nedelaji problemy. Tohle je opravdu vrchol toho, co dokaze vase IT vymyslet?
@Atlis Koukal jsem na spritmonitor.de na udaje z meho auta. Rekord mam 4532 km na jednu nadrz (cca 42 litru), udaje pres 2000 km tam nejsou uplne neobvykle.
Je ale fakt, ze u PHEV udaj "dojezd na nadrz" nedava skoro zadny smysl.
Je ale fakt, ze u PHEV udaj "dojezd na nadrz" nedava skoro zadny smysl.
Já se kolem něj mihl, když s velkým křikem odcházel k BMW, kde “ho nepochopili”. No, tak tady vidíme konec kariéry nadaného designéra, který se bohužel stal autorem jediného hitu…
Přestože je zřejmé, pro který trh je to primárně navrhnuto, tak tam vidím čisté linie a design poplatný funkci, narozdíl od spousty evropských modelů, kde už neví, co za hrůzy by na té karoserii vymysleli bez jakéhokoliv funkce a s negativním vlivem na cx. Kankunen níže říká, že by to navrhla i AI - tak ať to s AI zkusí. Až dostane výšku baterky v podvozku, rozvor, palubní desku od jiného týmu, který dělá vnitřek a má to dát všechno dohromady aby to vypadalo pěkně, tak bych byl velmi zvědavý na výsledek. Tento je podle mě vyvážený, funkční a s jistou dávkou evropské konzervativnosti v Číně určitě může zabodovat. Co se mi ja tom opravdu líbí, že zvenku není patrná výška baterie bez použití tmavých prahů a spojlerů sloužícímu k optickému zmenšení masy karoserie.
Takový běžný standard.
Úzká světla, pod tím kapsy (nejlépe s běžnými průduchy ke kolům), velké zombiem jsme již také viděli, ...
Úzká světla, pod tím kapsy (nejlépe s běžnými průduchy ke kolům), velké zombiem jsme již také viděli, ...
Ten čínský kolotoč Jožo Kabaně vypadá trochu jako ten jeho trojbarák ve Viničné v MB. Je vidět, že holt musí poslouchat svého pána, chrom, který je v nomálním světě out, by v evropě rezolutně odnítl… tady musí se žlutými soudruhy výti 😊
To auto je hodnotné jako ten zprzněný název bývalé průměrné UK značky, která nikdy za nic nestála.
Lituji všechny, kterým hrdost dovolí koupit si v našich podmínkách jakékoliv auto od těch rudých žlutých komunistů, se kterými Jožo kolaboruje, protože jinde by si už moc neškrtnul, tak to asi lze i pochopit.
To auto je hodnotné jako ten zprzněný název bývalé průměrné UK značky, která nikdy za nic nestála.
Lituji všechny, kterým hrdost dovolí koupit si v našich podmínkách jakékoliv auto od těch rudých žlutých komunistů, se kterými Jožo kolaboruje, protože jinde by si už moc neškrtnul, tak to asi lze i pochopit.
@JFK Ano, musí. Každý zaměstnanec musí odvádět výsledek, se kterým jsou jeho nadřízení spokojení. A když mu nenabídli atraktivní místo v Evropě, tak to šel dělat do Číny. Tam vydělá a aspoň část z toho si přiveze zpět, až si tam vychovají vlastní designérské týmy a jeho už nebudou potřebovat, k čemuž jistě dříve nebo později dojde. A došlo by k tomu i bez něho. Na úřadu práce by mu hrdost byla víte k čemu.
Tak tohle dílko z hlediska designu nestojí ani za 5 minut pozornosti. Kam se poděl Kabaň?
@Ringhofer
Za mě je design ok, mě se to liby že tao na fotkach vypadá trochu střízlivě jako auto a ne ten cirkus o co se snaží většina značek.
Za mě je design ok, mě se to liby že tao na fotkach vypadá trochu střízlivě jako auto a ne ten cirkus o co se snaží většina značek.
@Rezna No, tak za mňa nič moc. Zvláštne, ako sme poľavili v nárokoch. Dizajn každého auta býval svojbytný, dokonca aj v rámci značky. Toto je zvonka čistá audina s pozmenenými líniami predného a zadného čela, žiadna originalita, žiadny nápad. Interiér je absolútna nuda, vpodstate len prístrojový štít, veľký monitor a sedadlá, nič, čo by stálo aspoň za povšimnutie. Možno ničím neurazí, ale hlavne vôbec ničím nenadchne.
"Baterie má 19,70 kWh, nádrž 55 litrů a maximální dojezd má být až 2050 kilometrů."
A proč ne třeba 8050 kilometrů? Tuhle novodobou marketingštinu "miluju".
A proč ne třeba 8050 kilometrů? Tuhle novodobou marketingštinu "miluju".
@Mokrous A prečo ti to vadí? Ty sa rád nezastavíš za každým druhým rohom nabiť, vyčurať sa a dať si kávičku? 😁
@traveldrive Ne. Kávičku si vařím jedině doma sám. 🤓
Takže bych s tím ujel s bídou 1000 km.
Takže bych s tím ujel s bídou 1000 km.
@Mokrous vyššie sme to preberali, tak si to prečítaj, možno to pochopíš.
@Atlis Seš moc laskav, že se mi snažíš vysvětlil vaši nesmyslnou matematiku. Tak si to dobíjej jak chceš a vytvářej si dojezdy jaký chceš. Pro normálního člověka pojem dojezd znamená dojezd bez tankování/dobíjení. Takže když si jednou natankuješ a mezi tím to 60x dobiješ, tak to není dojezd. A můžeš to tady okecávat jak chceš. Tvůj styl už známe.
@Mokrous kto je to "my" 😁
Uvedomuješ si, že to auto má 55l nádrž, čo je vysoký nadštandard (bežne majú PHEVy menej ako 40l) a 19,7kWh baterku, takže v ideálnych podmienkach dokáže urobiť tých 2000km na jedno nabitie a nádrž, pretože na to mu stačí spotreba ľahko pod 3 litre, čo to auto v pohode zvládne? Za 3,5l pri 80-90km/h dokáže jazdiť 1,5eTSI. Pridaj si k tomu výdatnú podporu elektromotora a pochopíš, prečo je tých 2000km realizovateľných. Keby to bolo tak ako to popisujem vyššie, tak to auto na nádrž so spotrebou 1l urobí nie 2000, ale 5500km...
Uvedomuješ si, že to auto má 55l nádrž, čo je vysoký nadštandard (bežne majú PHEVy menej ako 40l) a 19,7kWh baterku, takže v ideálnych podmienkach dokáže urobiť tých 2000km na jedno nabitie a nádrž, pretože na to mu stačí spotreba ľahko pod 3 litre, čo to auto v pohode zvládne? Za 3,5l pri 80-90km/h dokáže jazdiť 1,5eTSI. Pridaj si k tomu výdatnú podporu elektromotora a pochopíš, prečo je tých 2000km realizovateľných. Keby to bolo tak ako to popisujem vyššie, tak to auto na nádrž so spotrebou 1l urobí nie 2000, ale 5500km...
@Atlis Čo je to za nezmysly? Ty sa nerozbiehaš, nejazdíš do kopca, nejazdíš po diaľnici a jazdíš zásadne prázdny bez spolucestujúcich a batožiny? Aj tak sú tie tvoje čísla leda z ríše snov. Žiadny hybrid nejazdí pod 3 litre na sto, a už vôbec nie auto tejto veľkosti. Full-hybrid veľkosti Renaultu Clio alebo napr. Symbioz jazdia s bežnou spotrebou 4-5 litrov. 55 litrová nádrž by v tom prípade znamenala dojazd 1100 až 1375 km. Plug-in v tomto prípade znamená, že máš nejakých 150 km naviac, z necelých 20 kWh viac nevykúzliš. Takže to by bolo niečo cez 1500 km, a to je ešte zidealizovaný pohľad, ani to nespravíš s prstom v nose, ako si predstavuješ.Je úplná blbosť počítať iba spotrebu benzínu, elektrina nevzniká zadarmo sama od seba, ani nerastie na stromoch. Dojazd, to sú kilometre odjazdené na 1 nádrž a 1x nabitú baterku, nič viac. To by majiteľ elektromobilu mohol tvrdiť, že má nekonečný dojazd, lebo nenatankuje ani kvapku benzínu za celú životnosť auta. Tie spotreba 1-1,7 litra a dojazdy 2000-3000 km sú hlúpe nerelevantné čísla.
@traveldrive bohužiaľ Tvoja odpoveď len potvrdzuje, že vôbec nevieš, ako to funguje.
Za prvé - napísal som v ideálnych podmienkach.
A za druhé - dojazd hybridného pohonu sa v tomto prípade nepočíta dojazd na benzín + dojazd na elektrinu, čiže ako súčet, ale systémový dojazd, kedy baterka efektívne znižuje spotrebu spaľovacieho motora aktívnou podporou v režimoch, kedy je spaľovací motor najmenej efektívny.
To znamená, že trebárs pri jazde do kopca znižuje zaťaženie a pri jazde z kopca dovolí autu plachtiť alebo dokonca rekuperuje. Reálne teda auto často spotrebuje viac elektrickej energie ako má kapacitu baterky a naopak spotrebuje menej benzínu ako by spotrebovalo bez hybridizácie.
Kapiš?
Za prvé - napísal som v ideálnych podmienkach.
A za druhé - dojazd hybridného pohonu sa v tomto prípade nepočíta dojazd na benzín + dojazd na elektrinu, čiže ako súčet, ale systémový dojazd, kedy baterka efektívne znižuje spotrebu spaľovacieho motora aktívnou podporou v režimoch, kedy je spaľovací motor najmenej efektívny.
To znamená, že trebárs pri jazde do kopca znižuje zaťaženie a pri jazde z kopca dovolí autu plachtiť alebo dokonca rekuperuje. Reálne teda auto často spotrebuje viac elektrickej energie ako má kapacitu baterky a naopak spotrebuje menej benzínu ako by spotrebovalo bez hybridizácie.
Kapiš?
@Atlis Tak určitě 😂😂😂
Zajdi si s tím do TV Markíza a udělejte reportáž o prvním slovákovi, co jezdí za 2,7/100.😂
Ostatní co s HEV a PHEV jezdí, tak vědí, že se v praxi jezdí za skoro dvojnásobek i když jezdí velmi defenzivně.
Zajdi si s tím do TV Markíza a udělejte reportáž o prvním slovákovi, co jezdí za 2,7/100.😂
Ostatní co s HEV a PHEV jezdí, tak vědí, že se v praxi jezdí za skoro dvojnásobek i když jezdí velmi defenzivně.
@Mokrous akože myslíš si, že tých 30 tisíc km, čo mám so súčasným PHEV najazdených je málo na to aby som nevedel s akou spotrebou sa dá jazdiť?
Ak niekto jazdí za viac ako 2,7l, tak to len preto, že to auto pravidelne nenabíja. Nič viac, nič menej.
Ak niekto jazdí za viac ako 2,7l, tak to len preto, že to auto pravidelne nenabíja. Nič viac, nič menej.
@Atlis Neboj. My to víme, že ty víš nejlíp všechno.
Dokonce už víme i to, že víš, že tvoje auto umí i plachtit a rekuperovat. To je taková velmi vzácná věc, že? 😅
Dokonce už víme i to, že víš, že tvoje auto umí i plachtit a rekuperovat. To je taková velmi vzácná věc, že? 😅
@Mokrous "vy" - bol si si tým u lekára?
Plachtiť s vypnutým motorom nie je to isté čo plachtiť s motorom na neutráli. 🙂
Plachtiť s vypnutým motorom nie je to isté čo plachtiť s motorom na neutráli. 🙂
Taka kusok audina na cinsky sposob...
Linie fajn aj proporcie... no a ten face musel zrejme byt prisposobeny domacemu trhu... kde taketo na predok zrudicky zda sa miluju
Linie fajn aj proporcie... no a ten face musel zrejme byt prisposobeny domacemu trhu... kde taketo na predok zrudicky zda sa miluju
Ta přední maska má evokovat bobra s vyceněnými zuby a nebo čísla u čistírny odpadních vod?
Co ta, rádoby, lůžková úprava ? Takhle to vypadá hezky, ale bych musel bejt asi šestkrát zalomenej 😞
A tahle divně vypadající kombinace Audiny a Maybachu "made in china" se někomu líbí?
To aby se člověk stal designérem nepotřebuje žádný talent nebo vkus?
To aby se člověk stal designérem nepotřebuje žádný talent nebo vkus?
Takové “Čaudi”. Ten zas bude brečet, že ho k ničemu nechtěli pustit. Ale kam jít už asi nemá. Leda do Jaguára 😂
Bravo Mr. Kabaň 👏