Bezpečnost
V nové, přechodné metodice vidím jednu docela slušnou nevýhodu. Opět se ztrácí možnost jakéhokoli skutečného porovnání aut, protože letošní a loňské výsledky jsou značně posunuté. Pokud se bude v roce 2012 opět měnit hodnocení, moc serióznosti si nezachová.
Trochu si rýpnem. To je pekné, že je Toyota opäť v čele ale ja radšej by som bral 4-hviezdičkové auto inej značky ktoré zastaví na môj povel a nie ako Toyota ktorá by frčala plnou rýchlosťou ďalej. 😉
Kolik to bude procent? Málo, viď? Chodců / cyklistů bude pod koly aut umírat pořád a pořád velice moc a to, že bude mít auto jinak ohnutou kapotu na tom nic nezmění.
Jak by měl dle tebe vypadat vůz, který vletí do hloučku lidí a nezabije ani jednoho člověka? Jak třeba SUV?
Na co jsou potom v autě pásy, vaky, ABS, ESP...
Nestačily by preventivní školení a přednášky pro všechny řidiče?!? :😉 8-s >😒]
Kolik lidí v reálu zachránily pásy / ABS? Ve výsledku malé procento (vlastní vinou), protože někteří prostě umí jezdit a někteří ne.
Mám kamaráda, který je takzvaný chodec s absolutní předností - jednou ho policajt chytnul za límec a zatáhl z přechodu, kam se řítila Avie, která nějak nehodlala brzdit >😒]