Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Volkswagen ukázal nové polo včetně ostré verze GTI. Na očích jsme je měli už dlouho

21 komentářů

ericn
VW iD modely jsou marnost a opravdu nepomůže přidáním starých názvů za iD... jen tím své zákazníky naštvou a prodávat se nebude nic. Ceny vzrostou na 1,5 násobek a použitelnost se podělí na půl. Tohle jim nikdo nezbaští, zvlášť když používá jejich modely z minulých generací, viz Golf 7.5 atd... Ať se jde VW bodnout 😉
Nebo Nebo
@ericn On si VW najde cestu, jak donutit lidí kupovat toto ID.Polo.
Spalovací bude za 600,000kč uměle zdražené, toto za ID. za 450,000Kč
ericn
@Nebo Nebo jenže to se nestane, I ta elektrická bude drahá jako prase. Pod 25tis eur se to nedostane… a dost pochybuju, že bude mít větší baterku než 52kWh 🤣
Avatar - praptak
praptak
@ericn Myslíte, že se to za pár let stát nemůže, měl bych obavu.
Avantime
@ericn Najväčšia smola Volkswagenu je, že tu nečíta tvoje múdrosti, inak by všetko robil vždy najlepšie.
ericn
@Avantime Nemusí číst moje přispěvky, prodeje iD řad hovoří za vše 😉 Nebo myslíš, že tohle bude bestseller? Za 25tius eur asi těžko, navíc nevíme jaký paket to dostane. Tipuju v základu méně než 50kWh... viz Epiq a spekulace o základu 38kWh za 600tis Kč😄
Avatar - kari.laz
kari.laz
@ericn Já bych to zase tak černě neviděl. Například ID5 mi přijde v rámci ELEKTRICKÉ KONKURENCE celkem dobrý.
I ID2 jakožto malé auto sloužící hlavně do města a okolí by svůj smysl mělo. Ale rozhodně ne jako náhrada Pola. A elektrické GTI ID2 je nesmysl na druhou. Bude to stejná dvoutunová tramvaj, jako NEGTI verze s parametry ne moc jinými. Lišit se to bude hlavně nápisem GTI na kufru.
ericn
@kari.laz v podstatě s tebou souhlasím. Co se týká iD.Polo / 2 nebo jak tomu budou říkat, aby se rozšířilo, nemůže stát 25tis eur, ani 20tis eur, musí být níž… Jednoúčelová auta musí být levná, tj i s benzinovým autem do města za pár korun dojedeš na dovolenou třeba do Tater bez potíží. Jeď s 38kWh baterkou někam po dálnici, to bude těžká onanie 😋
Arese
Komu není rady....
Avatar - Radek Holodňák
Radek Holodňák
@Karese tomu není petře pomoci
Arese
@Radek Holodňák Jo jo, souhlas, seš fakt beznadějný případ! 😀👎
MihiCZ
Po T-ROCu další nový VW s povedeným designem👍 Vypadá daleko lépe než stávající Polo. ICE verze mi u takhle malého auta vůbec nechybí.
Freddka
@MihiCZ Protoze odhaduju, ze tak malym autem nejezdis.
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
@Freddka Pouze 👍👍👍
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Elektrické GTI.......?
Tak doufejme, že bude motor bručet. Pojede 250km/h. Bude vážit max 1300kg. A dojezd alespoň 500km. Snad ty BEV už mají takto hezky vychytaný.
Avatar - Dzinus
Dzinus
@Pepa_007

Je docela představitelné, že s baterkou 77kWh a více bude mít WLTP dojezd 500+, maximální rychlost 210km/h, při velikosti Pola hmotnost tak 1600-1700kg a zrychlení pod 5s na 100.

Uspokojilo by Vás to?
ericn
@Dzinus WLTP je na prd, když v realitě se 77kWh se nedostaneš přes 400km v kombinaci. Když budeš po tom autě chtít dynamiku, sotva přelezeš 250km, u EV je bohužel ten rozptyl spotřeb obrovský. Do tak malého auta se ten paket 77kW se nejspíš nevejde a i tak bude cena atakovat milion, ne-li více. ID.3 GTX se 286k nedá víc jak 180kmh, tj 210kmh není u menšího EV auta reálných…
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@Dzinus Baterka 77kWh nebyla v plánu.
Avatar - kari.laz
kari.laz
@Dzinus Dojezd 300 - 350 a nebude to žádné divočení, vMax 180km/h a hmotnost raději nechci ani domýšlet, ale spíše odhaduji blíže dvou tunám, i 1700 je na tohle auto tank.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Po hodně dlouhé době to vypadá na VW, který by se mi mohl designově zamlouvat. Snad i ergonomii dají do pořádku. Ale stejně tak nějak čekám, čím to zase zprasí.
Avatar - praptak
praptak
Takže to vlastně tak nebude nové Polo a už vůbec ne GTI.