Novinky
Komu není rady....
Po T-ROCu další nový VW s povedeným designem👍 Vypadá daleko lépe než stávající Polo. ICE verze mi u takhle malého auta vůbec nechybí.
Elektrické GTI.......?
Tak doufejme, že bude motor bručet. Pojede 250km/h. Bude vážit max 1300kg. A dojezd alespoň 500km. Snad ty BEV už mají takto hezky vychytaný.
Tak doufejme, že bude motor bručet. Pojede 250km/h. Bude vážit max 1300kg. A dojezd alespoň 500km. Snad ty BEV už mají takto hezky vychytaný.
@Pepa_007
Je docela představitelné, že s baterkou 77kWh a více bude mít WLTP dojezd 500+, maximální rychlost 210km/h, při velikosti Pola hmotnost tak 1600-1700kg a zrychlení pod 5s na 100.
Uspokojilo by Vás to?
Je docela představitelné, že s baterkou 77kWh a více bude mít WLTP dojezd 500+, maximální rychlost 210km/h, při velikosti Pola hmotnost tak 1600-1700kg a zrychlení pod 5s na 100.
Uspokojilo by Vás to?
@Dzinus WLTP je na prd, když v realitě se 77kWh se nedostaneš přes 400km v kombinaci. Když budeš po tom autě chtít dynamiku, sotva přelezeš 250km, u EV je bohužel ten rozptyl spotřeb obrovský. Do tak malého auta se ten paket 77kW se nejspíš nevejde a i tak bude cena atakovat milion, ne-li více. ID.3 GTX se 286k nedá víc jak 180kmh, tj 210kmh není u menšího EV auta reálných…
Po hodně dlouhé době to vypadá na VW, který by se mi mohl designově zamlouvat. Snad i ergonomii dají do pořádku. Ale stejně tak nějak čekám, čím to zase zprasí.
Spalovací bude za 600,000kč uměle zdražené, toto za ID. za 450,000Kč
I ID2 jakožto malé auto sloužící hlavně do města a okolí by svůj smysl mělo. Ale rozhodně ne jako náhrada Pola. A elektrické GTI ID2 je nesmysl na druhou. Bude to stejná dvoutunová tramvaj, jako NEGTI verze s parametry ne moc jinými. Lišit se to bude hlavně nápisem GTI na kufru.