Novinky
Bez ohledu zda je to BEV nebo ICE... měl to v testu Michal Karpat, který se rozplýval nad různými fičurami interiéru ale pak si postěžoval, že tablet reaguje na 2. , 3. a někdy až na 4. kliknutí prstem. Nejsem žádný hejtr dotykových displejů ale toto už považuji za hranou. Vlastně se ptám, jak je možné takové auto pustit do provozu.
Čas ukáže že to je navoněná, drahá bída.
Čas ukáže že to je navoněná, drahá bída.
Rozhodně jsou ale tyto čínské firmy dotovány čínským komoušským státem. A až nám naše evropské automobilky (v úzké spolupráci s neobolševickou EU) zlikvidují, tak určitě zdraží. Zelenorudí zločinci ve spolupráci s čínskými soudruhy nám tak za pár let zlikvidují evropský průmyslový poklad, který tady v potu tváře naši geniální předci budovali a vypiplali zéměř z ničeho již od konce 19. století! Současní levicoví evropští politici jsou banda zfanatizovaných zelenorudých zrůd, které by měly shořet v pekle!!!
Předci byli hw konstruktéři. Běžný uživatel o moc víc nepotřebuje, než co je dnes nabízené (roky odzkoušené a vylepšené).
PS: pokud se ti to nelíbí, nikdo ti nebrání založit vlastní web a provozovat ho podle svých pravidel. Uvidíme, jak ti to půjde (a netvrdím, že bych to neuvítal).
Je to ale podobný nesmysl, jako neustále řešit, co visí na titulce a o čem se píše. Pokud se mi něco nelíbí, můžu se podle toho zařídit (třeba kontaktem na redakci). Myslím si ale, že redakce produkuje hlavně články, které mají dosah. Dřív to byla Škodovka, dnes je to Čína. Je zřejmé, že to lidi zajímá a čtou to. My – a hlavně vy, kteří tu píšete pravidelně – jsme jen zrnko v celkovém provozu. Vedení určitě nebude měnit směr kvůli pár diskutujícím, protože je v jejich zájmu především ziskovost.