Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Rychlejší nabíjení, nižší cena. Projeli jsme modernizované Xpengy G6 a G9

16 komentářů

Arese
Proč sem sakra pořád cpete tyhle čínské elektrošroty? 99 % vašich čtenářů si nic takového koupit nechce, a to je moc dobře! A vy to chcete změnit a dorazit tím evropské značky?!!
MarekAbsolon
@Arese Smiř se s realitou a bude ti líp. Evropský automotive bude restartován už jen jako filiálka Číny.
traveldrive
@MarekAbsolon To by zrejme niekto chcel. Ale nie všetko musí byť tak, ako to na prvý pohľad vyzerá.
Freddka
@Arese Tak ale jsou lepsi jak evropske EV a za mensi penize. Takze to zas jako novinari musi psat, zejo. Jinak budes psat “pisete jen o evropskych autech a ty lepsi levnejsi cinsky ignorujete”.
traveldrive
@Freddka Nepleť. Arese píše neochvejne a dlhodobo to isté. 😉 😁
Arese
@Freddka Jestli jsou lepší nevím, elektrodopravníky mě nezajímají.
Rozhodně jsou ale tyto čínské firmy dotovány čínským komoušským státem. A až nám naše evropské automobilky (v úzké spolupráci s neobolševickou EU) zlikvidují, tak určitě zdraží. Zelenorudí zločinci ve spolupráci s čínskými soudruhy nám tak za pár let zlikvidují evropský průmyslový poklad, který tady v potu tváře naši geniální předci budovali a vypiplali zéměř z ničeho již od konce 19. století! Současní levicoví evropští politici jsou banda zfanatizovaných zelenorudých zrůd, které by měly shořet v pekle!!!
traveldrive
@Arese Ty si iný demagóg...
Arese
@traveldrive Ani nevíš, jak strašně rád bych se mýlil...😢
traveldrive
@Arese Demagógia nie je to, čo prezentuješ, ale akým spôsobom to prezentuješ. Šetri si zdravie.😉
TuDu
@Arese Tak sis ulevil a můžeš pokračovat jinde.

Předci byli hw konstruktéři. Běžný uživatel o moc víc nepotřebuje, než co je dnes nabízené (roky odzkoušené a vylepšené).

PS: pokud se ti to nelíbí, nikdo ti nebrání založit vlastní web a provozovat ho podle svých pravidel. Uvidíme, jak ti to půjde (a netvrdím, že bych to neuvítal).
traveldrive
@TuDu Nie si trochu drzý? Takisto by sa diskusia zaobišla bez teba ako bez Areseho. Ale on by chýbal.
TuDu
@traveldrive Proč drzý? Za pravdu? Jen jsem reagoval na styl, který se tu pořád dokola opakuje – přeskočí se pod jiný článek a jede se znovu. Přitom tu bývají i velmi kvalitní diskuze. Jen nerozumím tomu, proč je potřeba tahat do všeho politiku. Pokud má mít web kvalitní diskuze, je to i na nás – stačí přispívat věcně a k tématu. Ne?
traveldrive
@TuDu Objavil si Ameriku... Tunajšie diskusie kazia iné indivíduá, Arese je vpohode človek iba s vyhraneným vlastným názorom.
TuDu
@traveldrive Ne, nic nového jsem neobjevil – spíš mi přijde, že to jiným nedochází (a nemyslím tím tebe, aby to nevyznělo špatně).

Je to ale podobný nesmysl, jako neustále řešit, co visí na titulce a o čem se píše. Pokud se mi něco nelíbí, můžu se podle toho zařídit (třeba kontaktem na redakci). Myslím si ale, že redakce produkuje hlavně články, které mají dosah. Dřív to byla Škodovka, dnes je to Čína. Je zřejmé, že to lidi zajímá a čtou to. My – a hlavně vy, kteří tu píšete pravidelně – jsme jen zrnko v celkovém provozu. Vedení určitě nebude měnit směr kvůli pár diskutujícím, protože je v jejich zájmu především ziskovost.
Avatar - praptak
praptak
@Arese Ve skutečnosti jsou ti čínští skuteční komunisté daleko nebezpečnější, i když mmoha z dálky připadají neškodní, stačí se podívat u nás např. na soudružku Konečnou.
Avatar - sachs800
sachs800
Bez ohledu zda je to BEV nebo ICE... měl to v testu Michal Karpat, který se rozplýval nad různými fičurami interiéru ale pak si postěžoval, že tablet reaguje na 2. , 3. a někdy až na 4. kliknutí prstem. Nejsem žádný hejtr dotykových displejů ale toto už považuji za hranou. Vlastně se ptám, jak je možné takové auto pustit do provozu.
Čas ukáže že to je navoněná, drahá bída.