Ekonomika
Arese
9
Ale to je přece úplně normální, čím víc jich nějaký výrobce elektrozkratů prodá, tím víc prodělá! 😀
Přejít do diskuze
@M1K0 nepozera sa na vyrobny cyklus, ale to, co mu lezie z vyfuku a kedze EV vyfuk nema, tak podla EU je to najsamsuper ekologicke auto a vyrobca moze predat jeho povolenky niekomu inemu...na hlavu
Tak sa mi zda, ze hlavnou obchodnou cinnostou firmy Polestar nie je predaj elektroaut ale predaj povoleniek aby ti co nepredavaju elektroauta mohli predavat spalovaky. Obdobne ale vo vacsom meritku kedysi (mozno este stale) zarabala tusim Tesla, ked predavala povolenky GM a Fordu. Nerozumiem systemu povoleniek ani tomu ako moze byt velke 3-tonove SUV so sirokoymi gumami a 100 kWh bateriou ekologicke.
@Arese což je docela smutný, ne? Tahle doba je vážně zvrácená, normálně by zkrachovali a byl by klid. Polestar nikomu chybět nebude…
@ericn Zkrachovat? Treba jako Skodovka, kdybi ji nekupili Nemci? Nebo jako Dacie, kdyby ji nekoupili Francouzi? Nebo jako Volvo (polestar), kdyby ho nekoupili Cinani? Nebo jako uz krachnute MG, ktere koupili Cinani? Nebo jako Land Rover, ktery koupili Indove? Jsi smesny, ty zvracena dobo.
@sarusian Muzes to prosim vysvetlit v Cine? Tak je totiz na cestach vetsina aut EV. Jak to takovy odbornik jako ty nemuze vedet?
@jersey.se Myslite tu realitu, kdy na Cinskem rehu bylo nyni prodano vice elektro aut, nez spalovacich? 😁 Jiste, diktat EU v Cine!