Novinky
@lamal Asi tak. V případě osobáků by se třeba prakticky cokoliv s ústeckou značkou mohlo rovnou vyškrtnou z registru vozidel a poslat na šrotiště. Není třeba nic kontrolovat 😃
Když bude moc zrušit platnost způsobilosti k provozu, tak by ale taky po absolvování bez závad měla prodloužit stávající STK o dva roky.
@adamzprahy
Taky by mě zajímalo jak chtějí v provozu vytipovávat nesouměrný účinek brzd nebo vůli v řízení
Taky by mě zajímalo jak chtějí v provozu vytipovávat nesouměrný účinek brzd nebo vůli v řízení
@Miorolo
No samozrejme, ale uz bolo na case vyplienit stare diesle s podvodnymi emisiami, nie len kvoli Green Dealu, ale kvoli zdraviu vsetkych. Je neskutocne kolko dymovnic jazdi a tak isto rusit aj vytuzene, nachipovane dieslove vraky.
No samozrejme, ale uz bolo na case vyplienit stare diesle s podvodnymi emisiami, nie len kvoli Green Dealu, ale kvoli zdraviu vsetkych. Je neskutocne kolko dymovnic jazdi a tak isto rusit aj vytuzene, nachipovane dieslove vraky.
Ta kontrola náprav zní honosně a teoreticky více na místě než "hloupé" váhy, které se ve velkém plánují. Nicméně nerozumim jak chtějí tipovat takové soupravy aby tak složitá kontrola byla na místě? Jestli to dopadne náhodným stavěním nákladních vozů aby si mohli odškrtnout čárku tak to bude solidní buzerace s žádným efektem a dost solidním vírem v rozpočtu. Měření emisí co už se dělá za mě smysl má a tam bych byl pro posílení, navíc se to dá docela dobře vytipovat předem a stačí k tomu násobně jednodušší technika. Ale tohle teda moc nechápu.
Každé 2 roky STK+SME znamená dostatečný nástroj státu pro zajištění způsobilého vozového parku.
To, že STK+SME je u nás mafie a stat neni schopný zajistit funkčnost statnic, kdy v některých projde cokoliv zatimco jinde vyhazují za nesmysly, je podstatou věci.
Stát nemá kontrolovat auta v proovzu. Stát má především být schopen kontrolovat sám sebe.