Takže po všech těch miliardách dotací, úlev a zrychlených daňových odpisů, po politické a mediální propagandě 24/7/365, po všech těch zákazech, příkazech a nařízeních, po všech korporatních proklamacích a závazcích, po tom všem není nejprodávanějším německým autem elektromobil, ale starý výběhový spalovák?
Neměli by tvůrci dosavadní politiky udělat sebereflexi?
praptak
3
@Tycoon Proto bych nepsal starý výběhový spalovák. 😉 Sama pobídka auto neprodá, musí být o něj zájem. Spíše je zajímavé, jak se T-Roc prodával vzhledem k jeho ceně.
ericn
2
@Tycoon No a v TOP10 ani jedno čistokrevné EV 😉
Mikesus
5
@ericn a kde je na vyber s EV v B segmentu, ktery je stale nejoblíbenější? Teprve ted se par vlastovek začíná objevovat, natoz aby byly cenove srovnatelne. To se teprve chvíli musí vyrábět, aby cena mohla klesnout.
ericn
2
@Mikesus Stellantis i Renault mají několik EV modelů v B segmentu a už docela dlouho a ani jeden se nechytá - pár tis. ks za rok. Stejně tak tomu bude u koncernu VW, malé auto s mini baterkou za 600tis+ prostě nechceš...
kuk
0
@Tycoon Zajíci se počítaj až po honu, tedy na konci roku.
Horký Hrom
0
@kuk 👍👍👍
kesumb
9
by me zajimalo co s 19% ev a 11% phev delaj dealeri, to rikal panadol!
Neměli by tvůrci dosavadní politiky udělat sebereflexi?