Novinky
Takze se vrati jen jmeno.
@Ja Prvni 123 Tak lepší než nic, ale taky mi crossover přijde jako úlet. Naštěstí si bud moc zákazník vybrat pohon, ne jak u Renaultu...
@ericn jj. 1.0 v benzínu. 1.0 Hybrid. A BEV.
Takže výběr slabota.
Takže výběr slabota.
crossover střední velikosti........ To nebude mít s Focusem nic společného, jen jméno. Jméno prodeje nedělá. Jen doufejme, že výrobu toho auta spustí v roce 2025.
Elektrický? To se bude “skvěle” prodávat! Ford Capri ukázal, že je o tyhle hračky “ohromný” zájem 😂
Ty manažerské chyby jsou obrovské, VW je jediný při zemi. Když lidi chtějí víc SUV než kombi, tak kombi zrušili všichni kromě VW a prémie.
O úspěchu či neúspěchu stejně rozhoduje především cena. Když se tady prodávaly Fokusy za cca 400k, tak byl velmi úspěšný. Za 600-700k ho překvapivě skoro nikdo nechtěl. Obzvláště když byl jen s tříválcem. Hlavně Ford v Evropě nemá žádnou image a tradiční zákazníci většinou už odešli jinam.
Když to má nahradit Focus, tak proč to sakra nebude hatchback a kombík?!! 😡
@Arese protize taková auta lidi nechtějí. Mne by se kombik líbil, bohužel trh chce jineho nez se libi nějaké zanedbatelné bychařské skupině. Mel by sis zvykat, ze mas požadavky, ktere naprostá většina nechce a tomu se správně trh uzpůsobuje. Ne ukřičené menšině, která je k ničemu, ale většině, která jim ty peníze skutečně dá.
@Mikesus Pro by trh nechtěl hatche a kombíky? Pochop, že zdaleka ne všichni zákazníci touží jen po SUV a crossoverech!
saljack
Příspěvek podléhá schvalování.
@Mikesus za rok 2024 Škoda prodala více normálních aut než SUV.
Ale pravda je, že lidé jsou líní a volí často SUV. Jiný důvod není.
Ale pravda je, že lidé jsou líní a volí často SUV. Jiný důvod není.
Jsou to jejich prachy, takže je mohou klidně spálit třeba v kamnech, ale možná by to bylo efektivnější řešení než číčoviny, které v Evropě předvádí. Dělají jedno rozhodnutí za druhým, které je úplně vymaže z evropského trhu, neustálý pokles prodejů a dnes zcela bezvýznamná pozice někde za desítkou nejprodávanějších značek s marginálním podílem na trhu pod 3% z nich dělají zcela okrajovou značku. Pokud by skutečně chtěli uspět, tak nový crossover fajn, ale Focus měl zůstat jako klasika a dávno měl mít novou generaci, protože v Evropě je to stále žádaná kategorie aut (VAG v nižší střední prodává víc aut než Ford všech modelů dohromady).
@Ham. Přesně tak! Vedení evropského Fordu si systematicky podřezává větev, na které sedí. A už v tom pokročila tak daleko, že ta větev už rupla a jejich prodeje se řítí do propasti. Proč to tak udělali, je mi naprostou záhadou. Sledujeme likvidaci jedné z velkých automobilových značek v Evropě v přímém přenosu... 😢😢😢
Divné co Ford v EU předvádí. Po konci skvělé Fiesty končí i Focus. Crossovery sice jsou v módě,ale spíš jako doplněk normální řady aut a SUV.
Mne u Fordu ani to nepřekvapuje. Menší nez kuga, hev i bev. Nic takového nemají, jen pumu, která je B segment, nebo pak prevleceny VW v podobě e😜lorera nebo Capri.
Ano, je zarážející, jak Ford poslední roky nechal zhubnout modelovou řadu pro běžné uživatele.