Ojetiny
Ubohy socialisticky brak.
Beznadejne zastaraly uz v dobe vyvoja.
Vo vnutri hlucny ako Praga V3S (zisli by sa Rakosnikove klapky na usi), zrychlenie kombajnu, riadenie predvojnoveho traktora.
O kvalite radsej pomlcim.
Cista nostalgia pre byvalych komunistov a estebakov. Nema to hodnotu ani elektrokolobezky.
Parodia na sportiak.
Beznadejne zastaraly uz v dobe vyvoja.
Vo vnutri hlucny ako Praga V3S (zisli by sa Rakosnikove klapky na usi), zrychlenie kombajnu, riadenie predvojnoveho traktora.
O kvalite radsej pomlcim.
Cista nostalgia pre byvalych komunistov a estebakov. Nema to hodnotu ani elektrokolobezky.
Parodia na sportiak.
@Jon Bon Novy Copak, nějaký mindráček? Nechápu, jak může někdo něco tak ubohého vyplodit... To auto přece nemohlo za to, do jakého režimu se narodilo. Na to, že ho navrhlo a zrealizovalo pár šikovných chlápků v Kvasinách se designově fantasticky povedlo. Druhá věc je jeho zastaralá technika, tak ale museli pracovat s tím, co měli k dispozici!
@Mr.Murphy
Ja to nechapu, co na tom kdo vidi. Za pulku ceny mam krasny kupe mercedes SEC z roku 87, atmo 8val, 160 kw na 1600 kil. Zábavné, pohodlne, tiche, to vsechno erko nema.
Tohle sem mel taky v pulce osmdesatek, slo po kratke dobe pryc, uz ani nevim proc.
Ja to nechapu, co na tom kdo vidi. Za pulku ceny mam krasny kupe mercedes SEC z roku 87, atmo 8val, 160 kw na 1600 kil. Zábavné, pohodlne, tiche, to vsechno erko nema.
Tohle sem mel taky v pulce osmdesatek, slo po kratke dobe pryc, uz ani nevim proc.
@Mr.Murphy Ono úplně postačí se podívat na nějaké fotky z 80. let z českých měst - všude jen špína, hnusná šeď, dřevěné bednění proti padající omítce a poloprázdné krámy s debilními hesly ve výlohách. Jak na toto může někdo vzpomínat s nostalgii, fakt nechápu...
@traveldrive tak třeba by někoho špína, smrad a fronty na všechno vyrajcovali... k tomu ty večerní hrátky v bytě s umakartovým jádrem... no nádhera... úplně se mi podlamují kolena....
@traveldrive
Pravdepodobne si v tom ani len nesedel. Ja som Skodu 110 vlastnil isty cas. Inak dlhsie Ladu. Obrovsky rozdiel.
Pravdepodobne si v tom ani len nesedel. Ja som Skodu 110 vlastnil isty cas. Inak dlhsie Ladu. Obrovsky rozdiel.
@traveldrive Opět si vůbec nic nepochopil. Já měl na mysli poměr ceny a poskytovaného zážitku z jízdy. A při tomto pohledu "erko" opravdu není příliš lákavá koupě. Za ty prachy si prostě můžeš koupit nesrovnatelně jízdně uspokojivější veterány.
@Mr.Murphy Tvoj problém, keď si zo všetkého vyberieš to najhoršie. Mohol by som ti oponovať výpisom dnešných "výdobytkov" - špinu a smrad nájdeš aj dnes, ak nepozeráš len tam, kam chceš pozerať, stres, enormný nárast migrácie, kriminalita, drogy, choroby, bezdomovci, mafia...Podľa toho by kopec ľudí radšej radšej žil v tom strašnom socializme.
@traveldrive Jseš vedle jak ta jedle, pablbe. Vůbec mě neznáš a už máš jasno, že jsem "neschopné lítázko"? Já řídím skoro 40 let a za tu dobu jsem vyzkoušel stovky aut vč. veteránů. Ale to Erko je podvozkově fakt na naprosto stejné úrovni jako základní Š 100, ani posilovač brzd to ještě nemělo. Třeba kupé Rapid už jezdí díky přepracovanému podvozku a pětikvaltu o dvě třídy lépe. Další problém erka je velmi slabé dílenské zpracování - např. do něj skrze bezrámová okna dveří více či méně zatéká...
@speedfred Ceny prestrelené sú. Ale také auto nechceš preto, že bolo dobré, ale z nostalgie, alebo nejakých historicky ladených pohnútok. Podobne si niektorí hýčkajú Trabanta, Moskviča alebo čokoľvek iného. Aj na západe boli jednoduché, slabučké či nejakým spôsobom mizerné autá a ľudia ich aj dnes zbierajú. Nie len klenoty majú svoju cenu a hodnotu.
@Arese jj.... nostalgie pri konfrontaci s realitou vetsinou velmi rychle zmizi. Kdyby slo zaridit aby kazdy kdo vzpomina na socik mohl na 24h do te doby zpatky tak preference komunistu klesnou tak o 80%.
@Zetti
Súhlas, totálne prestrelené ceny a za tie peniaze sa dajú kúpiť ďaleko lepšie autá z toho obdobia.
110R bolo moje prvé auto, pekné to je ale inak šrot.
Súhlas, totálne prestrelené ceny a za tie peniaze sa dajú kúpiť ďaleko lepšie autá z toho obdobia.
110R bolo moje prvé auto, pekné to je ale inak šrot.
Auto je to jistě krásné, ale nostalgikům nedoporučuju, aby se v tom svezli. Je to totiž opravdu řádně studená řidičská sprcha, a přitom ta cena je prostě naprosto šílená. Před pár lety jsem to asi 30 km řídil...
Nostalgie je prostě stokrát silnější než rozum samozřejmě se dá za čtvrtinu sehnat o mnoho mnoho lepší auto.
V Německu lze koupit za 6000 obyčejný Simson S51, nebo za 1500 euro špičková Suzuki GSx 1100F . 5 koní versus 135 koní vše ostatní taky nesrovnatelné.
Simson byl pro šťastnější kluky té doby realita, , GSx naprostý sen z plakátů
eRko je moc hezké ale i na tehdejší dobu ne moc dobré auto. Kdysi jsem měl Rapida který byl sice hezčí než stodvaca, ale už ne jako eRko, jinak platilo to samé, na komunistický marast dobré jinak mizerné
V Německu lze koupit za 6000 obyčejný Simson S51, nebo za 1500 euro špičková Suzuki GSx 1100F . 5 koní versus 135 koní vše ostatní taky nesrovnatelné.
Simson byl pro šťastnější kluky té doby realita, , GSx naprostý sen z plakátů
eRko je moc hezké ale i na tehdejší dobu ne moc dobré auto. Kdysi jsem měl Rapida který byl sice hezčí než stodvaca, ale už ne jako eRko, jinak platilo to samé, na komunistický marast dobré jinak mizerné
@traveldrive
Bohuzial ano. S110 (nie R Coupe) som mal. Aj Ladu. To bol rozdiel ako hovado.
Bohuzial ano. S110 (nie R Coupe) som mal. Aj Ladu. To bol rozdiel ako hovado.
@Stejsn ...ak na to pozeráš z pragmatického hľadiska, tak áno. Ale 10 rokov po prevrate už bola iná doba.
@Arese No, ale mal by si sa rozpamätať na všetko, nie iba na to, čo sa ti ideologicky hodí.
Měl jsem to asi rok, cca deset let po revoluci a krom vzhledu na tom fakt není do obdivovat.
@Arese
V pohode, mindraky nemam.
Pisem o ubohosti vtedajsej komunistickej techniky. Tiez s tym suhlasis. Dizajn som nespominal, cital som to po sebe 3 krat. Ten nie je uplne zly, na to, z akeho zakladu (Skoda 100/110) museli vychadzat.
V pohode, mindraky nemam.
Pisem o ubohosti vtedajsej komunistickej techniky. Tiez s tym suhlasis. Dizajn som nespominal, cital som to po sebe 3 krat. Ten nie je uplne zly, na to, z akeho zakladu (Skoda 100/110) museli vychadzat.
@traveldrive
Ktore slovo a v ktorej vete, z toho co som napisal, nie je pravda?
O dizajne som nepisal nic, ten bol v tej dobe na vychodnej strane plotu celkom v poriadku.
Technika zastarala, riadenie podpriemerne, vykon ziadny.
Hluk bol nasobne vyssi oproti konkurencii. Co som napisal zle?
Ktore slovo a v ktorej vete, z toho co som napisal, nie je pravda?
O dizajne som nepisal nic, ten bol v tej dobe na vychodnej strane plotu celkom v poriadku.
Technika zastarala, riadenie podpriemerne, vykon ziadny.
Hluk bol nasobne vyssi oproti konkurencii. Co som napisal zle?
@traveldrive Ale zažil, zažil. Sice jako dítě a poté teenager, ale pamatuju si to sakra dobře. I ten ideologický výplach na škole. Katastrofa!!!
@Arese Fakt nič iného okrem toho nebolo? Buď si to nezažil, alebo máš veľmi obmedzené zdroje informácií.
@Arese Ak si fakt taký šofér ako sa kasáš, ktorý potrebuje benzín, šaltpáku, spojkový pedál a mechanickú ručku, potom by riadenie jednoduchého stroja ako je Škoda 100, so slabšou stabilitou a pretáčavým podvozkom, malo byť pre teba potešením, a nie strašiakom. Za pablba si pasoval leda sám seba. Podľa toho čo píšeš, tebe do rúk tak automat alebo BEV, aby si to mal čo najjednoduchšie a neurobil niekde nejakú škodu... 😁
So zvláštnosťami, prípadne s nedostatkami starých áut sa treba vedieť zžiť a vyrovnať, kámo, keď si jazdil na takých veteránoch ako píšeš, mal by si to vedieť.
So zvláštnosťami, prípadne s nedostatkami starých áut sa treba vedieť zžiť a vyrovnať, kámo, keď si jazdil na takých veteránoch ako píšeš, mal by si to vedieť.
@traveldrive
Žlté eRko by som si kúpil z nostalgie ale nie za tieto ceny. To je úplne mimo.
Žlté eRko by som si kúpil z nostalgie ale nie za tieto ceny. To je úplne mimo.
@Mr.Murphy
Mozna pro tebe. Byl tady přes milion komunistů, kdepak asi jsou ... A nemala skupina lidi, ktery z toho bordelu umeli profitovat v ruznych profesich, výpis asi nepotrebujes
Mozna pro tebe. Byl tady přes milion komunistů, kdepak asi jsou ... A nemala skupina lidi, ktery z toho bordelu umeli profitovat v ruznych profesich, výpis asi nepotrebujes
@Arese Netrep. Poriadny šofér také auto úplne v pohode zvládne. Ale musí to byť šofér, nie neschopné lízatko.
Ale Alfa tehdy nabízela Giulii GT s motorem 1.6 100 koní (a dvoulitr byl už v přípravě) a samozřejmě byla tehdy i jiná auta, zásadně lepší, než tahle Škodovka.
A tu Giulii dnes za ten milión můžete mít taky.... a fakt se to nedá srovnat 😉 ale tak každý podle své touhy....