Novinky
Ani se nedivím. Jednu T jsem si vyzkoušel na akci SM minulou sobotu a říkám, že je to velmi příjemná a tichá jízda.
Rozjezdy na elektřinu jsou silne návykové.
Neprotestoval ani syn, který by nejraději měl na autě 4 výfuky...a la Blesk McQueen.
Rozjezdy na elektřinu jsou silne návykové.
Neprotestoval ani syn, který by nejraději měl na autě 4 výfuky...a la Blesk McQueen.
@Jenik3 Úplně tak tiché nejsou, elektromotor tak zvláštně hučí.
@praptak To nie je elektromotor, ale povinný zvuk, aby o tebe vedeli chodci. Prišlo to v roku 2021. Do vtedy boli tiche. Pri prvom strete v týmto systémom som hľadal poruchu, lebo rovnaké staršie auto bolo potichu.
VW HEV vůbec nedělá, nevyplatí se papírově.
Haha, mild hybrid je klasický benzín. Tak pokud budeme brát toto jako elektromobilitu tak to jsem klidný.
Yntelygentny nazov clanku.
Preco asi? Zeby ponuka benzinov a dieselov uz bola taka osekana? Vacsinou uz ani neponukana?
Na to pride aj 5-rocne soplave decko.
Keby ich bolo v ponuke viac, zase by sme "mylovaly" nieco ine..... odporny brak......
Preco asi? Zeby ponuka benzinov a dieselov uz bola taka osekana? Vacsinou uz ani neponukana?
Na to pride aj 5-rocne soplave decko.
Keby ich bolo v ponuke viac, zase by sme "mylovaly" nieco ine..... odporny brak......
Češi nemilují hybridy. Chtějí spalováky. Jenže čistý spalováky kvůli diktátu Brusele prakticky nekoupíš. V kolonce hybrid je i moje S60 B4 2024, kterou jsem vybíral proto, že je nejmíň elektrická z toho, z čeho jsem mohl vybírat. Takže elektrohujeři, zase lžete. Jak je u vás zvykem.
Řeknu vám to asi tak. Záleží na tom jak a na co vůz používáte a jestli můžete dobíjet doma. Pokud vůz používáte většinou ve městě a okolí a dobíjíte doma, tak plug-in hybrid je super. Ale i na cestování do cca 100km je PHEV velmi ekonomický. Jedná se o spotřebu 2 - 2.2 L benzinu na 100 km.
Dobíjím na nízký tarif. Pro ty, co mají FV panely na střeše a úložiště je to dokonalá výhra.
Dobíjím na nízký tarif. Pro ty, co mají FV panely na střeše a úložiště je to dokonalá výhra.
To je ale blbost. Češi hybridy nemilují. Češi kupují to, co jim automobilky nutí - a sehnat dnes auto bez hybridního pohonu je docela problém.
Je to proste jen soucast "masaze".
A to ze mi hybridy nevadi. Tedy pokud nemaji kabel, plug-in uz mi prijdou nesmyslny.
Ale proc neoptimalizovat spotrebu benzinu pouzitim elektromotoru... na elektriku, kterou si auto samo vyrobi.
Jinak je primarnim zdrojem nabijeni baterky brzdeni, t.j. rekuperace.
Premenou kineticke energie na elektrinu, misto na teplo.
Tu kineticku energiu ziskalo auto prave z toho benzinu.
Tady někdo dělá že nechápe. Tak si prostě odmysli brzdy, místo nich si dosaď cosi, co dokáže deceleraci efektivně přeměnit na energii uloženou do baterky a možná už Ti začne být vše jasné.
Zalezi od trasy. Kto vacsinou jazdi po dialnici (a nie zrovna v Alpach), tomu je klasicky hybrid (s malou baterkou) v podstate zbytocny. Nema vela moznosti ziskat daku energiu rekuperaciou. To uz radsej PHEV, kde povedzme prvych 50-60km moze ist na elektrinu...
Osobne mam rad klasicky benzin, a dobre sa o auto staram, lebo chcem aby mi vydrzalo co najdlhsie. Obvykle som po 4-5 rokoch menil, ale dnes nie je v ponuke nic, co by mi vyhovovalo.
Jen ten hybrid mam jinak, no.
Kdyz jedu 1000 kilometru do Italie, tak s sebou radeji povezu lehkou baterku maleho hybrida, nez celou tu vahu plug-in, kde prvnich 50 km fakt nehraje roli.
A krome toho: zkousel jsem to jednou, a "malej" hybrid normalne dobijel i na ceste po D1 mezi Jihlavou a Prahou.
I zpatky.
😄
😄
Starnu, a v souctu s nasledky te nehody potrebuji automat.
Dvouspojka samotna mi prijde nepouzitelna, ale po doplneni o elektromotor uz funguje.
Take z meho pohledu je ta elektrocast uzitecna.
A ekologicky kecy k tomu vubec nepotrebuju.
Nicmene chapu a respektuji stav, kdyz chces benzin s manualem.
A preju Ti ho.
😄
To ja jasne a je to sprostarna.