Novinky
Ringhofer
1
... ale ne tak, aby poslouchal Ursulu a její názor, že cestou ke snížení ceny jsou Kei-cars! Musí prosadit cestu, ve které dojde ke snížení cen baterií, nikoliv k šizení auta z uživatelského hlediska.
Nový šéf Renaultu má jasno a evropský zákazník také
Vážení pánové bohužel stále nepochopili, že drtivá většina jejich zákazníků zkratoplečky NECHCE. A rozhodně nejen kvůli jejich vysokým cenám a drahé elektřině!
@Arese = Michal Andrusiow Elektrofašoun se nám tady oprět vyvracel. Ale nikdo tady na ty jeho elektropropagandu není zvědavý.
@Arese No tak úplně pravda to není, spoustu lidí včetně mne odradí cena.
@Sevca1 : nkod chce strčit hlavu do elektrochomoutu, nechť tak učiní. Držím vám palce aby elektromobily zlevnili ale pochybuji, neb zásadní země je dotují ze všech sil, k tomu dávají stejné obrovské peníze na nelegální migranty a svět se div se, elektomobilů se prodává víceméně stejně a zato přísun nelegálů se dří úspěšně zvyšovat.
Dřív nebo později se to stane neufinancovatelným a státy jako Fr, Bel, Ger, Ita zkrachují.
Dřív nebo později se to stane neufinancovatelným a státy jako Fr, Bel, Ger, Ita zkrachují.
Provost má bohužel přinejmenším skoro zataženo.
Plácá šesté páté přes deváté. Evropa žádné BEV nevyrábí. Vyrábí je Renault. Takže Evropa nemá zlevňovat nic. EU má rušit nesmyslnou byrokracii a nesmyslné požadavky. V tomhle má Provost jediný bod.
EU průmysl každopádně nemůže držet krok s Čínským průmyslem, když objemy výroby i konkurence v Číně jsou obrovsky vyšší, a regulace nesmyslů obrovsky nižší.
Podpora BEV = podpora Číny. Navic EU BEV nikdy nebudou levnější než Čínské, protože Čína si zajistila zdroje surovin a udělala vertikální integraci výroby a vývoje.
Dnešní problém dávno není že Čínská BEV jsou lepší než evropská. Dnešní problém je, že Čínský automotive je lepší a modernější než Evropský.
A co chce Provost? Opět jen to, co EU vychovává a pěstuje. Chce jen dotovat vlastní neschopnost a neefektivitu. A protože prodejní čísla nefungují, tak zákazníkovi bude poroučet EU a nařizovat mu, co smí kupovat... Socialistická RVHP 2.0. . My tu prosperitu prostě nařídíme směrnicí EU a docílíme jí dotací na prosperitu!!!...
Plácá šesté páté přes deváté. Evropa žádné BEV nevyrábí. Vyrábí je Renault. Takže Evropa nemá zlevňovat nic. EU má rušit nesmyslnou byrokracii a nesmyslné požadavky. V tomhle má Provost jediný bod.
EU průmysl každopádně nemůže držet krok s Čínským průmyslem, když objemy výroby i konkurence v Číně jsou obrovsky vyšší, a regulace nesmyslů obrovsky nižší.
Podpora BEV = podpora Číny. Navic EU BEV nikdy nebudou levnější než Čínské, protože Čína si zajistila zdroje surovin a udělala vertikální integraci výroby a vývoje.
Dnešní problém dávno není že Čínská BEV jsou lepší než evropská. Dnešní problém je, že Čínský automotive je lepší a modernější než Evropský.
A co chce Provost? Opět jen to, co EU vychovává a pěstuje. Chce jen dotovat vlastní neschopnost a neefektivitu. A protože prodejní čísla nefungují, tak zákazníkovi bude poroučet EU a nařizovat mu, co smí kupovat... Socialistická RVHP 2.0. . My tu prosperitu prostě nařídíme směrnicí EU a docílíme jí dotací na prosperitu!!!...
To jsou věci, které ví nebo alespoň tuší každý normálně vydělávající občan už léta. Řekl by mu to poslední blbec v hospodě už před deseti lety.
Tak nevím, no. 90% obyvatel ČR jaksi nežije ve vlastní vile s parkováním a FVE. Těm tyhle nepoužitelný vehementy můžete rozdávat zadarmo a nebudou je chtít, protože jim budou k ničemu!
Evropa musí hlavně mít svobodný trh bez regulací, dotací a pokut. Zkrátka normálně a zdravě fungující trh bez jakýchkoliv zásahů politiků. Toť vše.
Hrozný blaboly. Mame drahe energie, nemame suroviny na vyrobu baterií, takže jak to chce soudruh udelat, aby elektrovozy byly levné? EU chce nas ekonomicky znicit Green Dealem a do toho chce válčit s Ruskem, aby zakryla svou ekonomickou neschopnost. Po nas potopa. Doslova.