Novinky
Ringhofer
3
... ale ne tak, aby poslouchal Ursulu a její názor, že cestou ke snížení ceny jsou Kei-cars! Musí prosadit cestu, ve které dojde ke snížení cen baterií, nikoliv k šizení auta z uživatelského hlediska.
Nový šéf Renaultu má jasno a evropský zákazník také
Vážení pánové bohužel stále nepochopili, že drtivá většina jejich zákazníků zkratoplečky NECHCE. A rozhodně nejen kvůli jejich vysokým cenám a drahé elektřině!
Lempl Klaun
@Arese = Michal Andrusiow Elektrofašoun se nám tady oprět vyvracel. Ale nikdo tady na ty jeho elektropropagandu není zvědavý.
@Arese No tak úplně pravda to není, spoustu lidí včetně mne odradí cena.
@Sevca1 : nkod chce strčit hlavu do elektrochomoutu, nechť tak učiní. Držím vám palce aby elektromobily zlevnili ale pochybuji, neb zásadní země je dotují ze všech sil, k tomu dávají stejné obrovské peníze na nelegální migranty a svět se div se, elektomobilů se prodává víceméně stejně a zato přísun nelegálů se dří úspěšně zvyšovat.
Dřív nebo později se to stane neufinancovatelným a státy jako Fr, Bel, Ger, Ita zkrachují.
Dřív nebo později se to stane neufinancovatelným a státy jako Fr, Bel, Ger, Ita zkrachují.
Provost má bohužel přinejmenším skoro zataženo.
Plácá šesté páté přes deváté. Evropa žádné BEV nevyrábí. Vyrábí je Renault. Takže Evropa nemá zlevňovat nic. EU má rušit nesmyslnou byrokracii a nesmyslné požadavky. V tomhle má Provost jediný bod.
EU průmysl každopádně nemůže držet krok s Čínským průmyslem, když objemy výroby i konkurence v Číně jsou obrovsky vyšší, a regulace nesmyslů obrovsky nižší.
Podpora BEV = podpora Číny. Navic EU BEV nikdy nebudou levnější než Čínské, protože Čína si zajistila zdroje surovin a udělala vertikální integraci výroby a vývoje.
Dnešní problém dávno není že Čínská BEV jsou lepší než evropská. Dnešní problém je, že Čínský automotive je lepší a modernější než Evropský.
A co chce Provost? Opět jen to, co EU vychovává a pěstuje. Chce jen dotovat vlastní neschopnost a neefektivitu. A protože prodejní čísla nefungují, tak zákazníkovi bude poroučet EU a nařizovat mu, co smí kupovat... Socialistická RVHP 2.0. . My tu prosperitu prostě nařídíme směrnicí EU a docílíme jí dotací na prosperitu!!!...
Plácá šesté páté přes deváté. Evropa žádné BEV nevyrábí. Vyrábí je Renault. Takže Evropa nemá zlevňovat nic. EU má rušit nesmyslnou byrokracii a nesmyslné požadavky. V tomhle má Provost jediný bod.
EU průmysl každopádně nemůže držet krok s Čínským průmyslem, když objemy výroby i konkurence v Číně jsou obrovsky vyšší, a regulace nesmyslů obrovsky nižší.
Podpora BEV = podpora Číny. Navic EU BEV nikdy nebudou levnější než Čínské, protože Čína si zajistila zdroje surovin a udělala vertikální integraci výroby a vývoje.
Dnešní problém dávno není že Čínská BEV jsou lepší než evropská. Dnešní problém je, že Čínský automotive je lepší a modernější než Evropský.
A co chce Provost? Opět jen to, co EU vychovává a pěstuje. Chce jen dotovat vlastní neschopnost a neefektivitu. A protože prodejní čísla nefungují, tak zákazníkovi bude poroučet EU a nařizovat mu, co smí kupovat... Socialistická RVHP 2.0. . My tu prosperitu prostě nařídíme směrnicí EU a docílíme jí dotací na prosperitu!!!...
@rohYpnol tak tak, teta Uršula nechce ustoupit a když už má dojít na nějaké vyjednávání, tak je to jen naoko, protože si dál razí svoje dogmatické představy o budoucnosti Evropy
www.info.cz/…otoru-2035-plati
www.info.cz/…otoru-2035-plati
To jsou věci, které ví nebo alespoň tuší každý normálně vydělávající občan už léta. Řekl by mu to poslední blbec v hospodě už před deseti lety.
Tak nevím, no. 90% obyvatel ČR jaksi nežije ve vlastní vile s parkováním a FVE. Těm tyhle nepoužitelný vehementy můžete rozdávat zadarmo a nebudou je chtít, protože jim budou k ničemu!
@jersey.se
Tvrdím to opakovaně a neustále. Přirozený potenciál BEV a smysluplnost je tak pro 15% trhu v zemi našich podmínek.
Tvrdím to opakovaně a neustále. Přirozený potenciál BEV a smysluplnost je tak pro 15% trhu v zemi našich podmínek.
@jersey.se Jsou tady ještě nějaké žáby na prameni (ČEZ, EON, politici), ale jakmile si bude moci člověk předplatit balík elektřiny dopředu a pak jen sosat ze stojanu, tak se to zpřístupní i panelákovým řidičům.
Teď ještě není ta správná doba ale asi je to fakt za rohem. Pak už si Stellantis a spol může ty svoje sračkoidní spalováky (které bych nechtěl ani bez regulace) nechat. Dobré spalováky se už totiž nevyrábí (v mainstream segmentu) .... Všechny "tradiční" automobilky už prodávají jen produkt "infotainment na čtyřech kolech" a prakticky motor a zbytek pohonu je jim jedno....
Teď ještě není ta správná doba ale asi je to fakt za rohem. Pak už si Stellantis a spol může ty svoje sračkoidní spalováky (které bych nechtěl ani bez regulace) nechat. Dobré spalováky se už totiž nevyrábí (v mainstream segmentu) .... Všechny "tradiční" automobilky už prodávají jen produkt "infotainment na čtyřech kolech" a prakticky motor a zbytek pohonu je jim jedno....
Evropa musí hlavně mít svobodný trh bez regulací, dotací a pokut. Zkrátka normálně a zdravě fungující trh bez jakýchkoliv zásahů politiků. Toť vše.
Hrozný blaboly. Mame drahe energie, nemame suroviny na vyrobu baterií, takže jak to chce soudruh udelat, aby elektrovozy byly levné? EU chce nas ekonomicky znicit Green Dealem a do toho chce válčit s Ruskem, aby zakryla svou ekonomickou neschopnost. Po nas potopa. Doslova.
@Ginger Kyriakos 1. nemame ani suroviny na výrobu benzínu a dieslu. Čo teda navrhujes? Či pri palivách ti už závislosť neprekáža?
2. Cena batérií klesá kontinuálne, bohužial nie však dostatočne rýchlo. Každá nová technológia je na začiatku pre väčšinu obyvatelstva nedostupná.
3. politiku nechaj na iné weby, ale zatial "válčí" iba tá druhá strana, tak teda neviem kto zakrýva neschopnosť
2. Cena batérií klesá kontinuálne, bohužial nie však dostatočne rýchlo. Každá nová technológia je na začiatku pre väčšinu obyvatelstva nedostupná.
3. politiku nechaj na iné weby, ale zatial "válčí" iba tá druhá strana, tak teda neviem kto zakrýva neschopnosť
Floskule a pololži, nebo i lži. Vlastní kritické myšlení a znalosti nikde. Snad ti za to aspoň někdo platí. Ostatní zdejší zastánci melou hlouposti, ale jsou aspoň z jejich hlavy.
@Todie okrem tých invektív by si nenašiel aj nejaký fakt? Plakať nad tým, že nemáme suroviny na výrobu "nádrže" (baterky) ale nevidieť, že samotná ropa nám tiež nevyviera na záhrade chce velkú dávku zaslepenosti. Skús nabudúce nejak argumentovať namiesto tejto demagógie čo si tu predviedol.
No, to klidne muzou.
Ale hlavne musi zacit zase vyrabet relativne jednoducha, usporna a spolehliva auta.
Ale hlavne musi zacit zase vyrabet relativne jednoducha, usporna a spolehliva auta.