S robotizací se stane plno míst zbytečných, navíc nebudou zapotřebí spalovací motory, spojky, katalizátory, kde bylo hodně pracovníků.
Toyota může daleko více lidí propustit než je těch 245 lidí co příjme.
A lidi 55+ již přeškolovat nebude.
ericn
1
@PowerHouse Ještě do toho vstupuje jedna důležitá veličina a to je trh. Bude tohle auto trh chtít? Bude se nějak rozumně prodávat? Pokud ne, bude mít Toyota i Kolínsko dost problém, je to sázka na nejistotu...
psel
2
@ericn když už do toho jde i toyota, tak to znamená jen jediné, a to odpovědi na tvé otázky jsou dvakrát ano.
Dzinus
5
@PowerHouse
Nechci říkat, že každá firma v automotive je na tom stejně, ale u nás se lidi rozhodně nepropouští z důvodů robotizace. Lidí je stálý nedostatek už několik let po sobě. Automatizace tudíž přináší potřebnou výrobní kapacitu, stabilnější proces a to celé levněji, než s lidmi, kteří nejsou.
S robotizací se stane plno míst zbytečných, navíc nebudou zapotřebí spalovací motory, spojky, katalizátory, kde bylo hodně pracovníků.
Toyota může daleko více lidí propustit než je těch 245 lidí co příjme.
A lidi 55+ již přeškolovat nebude.
Nechci říkat, že každá firma v automotive je na tom stejně, ale u nás se lidi rozhodně nepropouští z důvodů robotizace. Lidí je stálý nedostatek už několik let po sobě. Automatizace tudíž přináší potřebnou výrobní kapacitu, stabilnější proces a to celé levněji, než s lidmi, kteří nejsou.