Ekonomika
A to teprve MB s MMA, BMW s Neue Klasse a VW s MEB+ přichází, to bude teprve jízda. Prodeje BEV půjdou dále nahoru.
@psel v principe som rad, aj ked nemam EV a dlho ho mat nebudem, pretoze kazdy predany europsky EV znamena zachovanie europskej produkcie
@sarusian = russian. 🤡
@Lempl Klaun
To tvoje sebereflexní okénko, to mě fakt dojímá. 🤡
To tvoje sebereflexní okénko, to mě fakt dojímá. 🤡
@Lempl Klaun
Jsi mementem diskusní prázdnoty 🤣🤣🤣 Zapamatuj si to,
Jsi mementem diskusní prázdnoty 🤣🤣🤣 Zapamatuj si to,
@sarusian Taky jsem rád - věřím, že to pomůže zastavit cenovou inflaci spalováků, z jejichž prodejů se aktuálně nejvíce dotuje jak vývoj EV, tak výpalné unii za nadlimitní celkové emise CO2. Kdyby se ty pokuty podařilo snížit, mohli by z toho těžit všichni zákazníci, zároveň s rostoucími prodeji EV by jejich vývoj neplatili z velké většiny kupci spalováků.
@Rosta Jež To este potrva a neverim, ze ice sa z toho vyhrabe. Stale sa najde nejaky dovod na zdrazovanie. Take vw pravidelne v tichosti prihadzuje v cennikoch spalovakom nejake to eurko
@ptr078
Zlomí se to na straně výroby. Ale bude pozdě, takže ztráty budou nevyčíslitelné.
Spalováky vyštípou. Jenže zákazník prostě na elektro nepřejde, protože prostě je drahé a nedostupné. A až automobilky budou muset (a moct) vyrábět pouze BEV, tak 60% objemu výroby je prostě neuživí. Takže začnou padat automobilky.
Luxusní to přežijí, tam problém není. BEV si bohatý dovolit může.
Odnese to jako vždy střední třída. Automobil se opět stane kuxusem. Lidi budou jezdit starými vraky. A EU je donutí je dát do šrotu a přinutí střední třídu, abychom tak jak za komárů museli jezdit sockou. Což bude znamenat u nás ještě větší pragocentrizmus a vylidňování venkova, obecně urbanizaci.
Zlomí se to na straně výroby. Ale bude pozdě, takže ztráty budou nevyčíslitelné.
Spalováky vyštípou. Jenže zákazník prostě na elektro nepřejde, protože prostě je drahé a nedostupné. A až automobilky budou muset (a moct) vyrábět pouze BEV, tak 60% objemu výroby je prostě neuživí. Takže začnou padat automobilky.
Luxusní to přežijí, tam problém není. BEV si bohatý dovolit může.
Odnese to jako vždy střední třída. Automobil se opět stane kuxusem. Lidi budou jezdit starými vraky. A EU je donutí je dát do šrotu a přinutí střední třídu, abychom tak jak za komárů museli jezdit sockou. Což bude znamenat u nás ještě větší pragocentrizmus a vylidňování venkova, obecně urbanizaci.
@Rosta Jež Ešte lepšie by bolo zatnúť tipec Leyenovej a jej celej pätolizačskej klike. V Európe sa schyľuje k búrke a snáď to už dlho trvať nebude, a do EÚ sa vráti rozum a snaha o dosiahnutie skutočnejšej demokracie a pôvodných cieľov a hodnôt.
@traveldrive Ale k ničemu se neschyluje, měnit směr by byla blbost a i pokud by se to nezodpovědnými politiky za pomocí jimi vystrašeným voličů z GD povedlo, tak to bude stát víc a nepřinese to zhola nic. Naše závislost na dovážených fosilních palivech zůstane.
Pokud se podíváš na západ, tak vidíš jak to má vypadat, třeba stabilizace sítě pomocí těch BEV, kdy EON nabízí až 720EUR ročně za to, že tvá Neue Klasse bude připojená na síť a dáš jim k dispozici část tvého Aku. Když se podíváš na přečerpávačku Dlouhé Stráně, tak ta dá 650MW výkonu a 3.7GWh kapacity. Na tohle bys potřeboval výkonově při 11kW sdílení mít připojena sice všechna BEV, co máme dnes v ČR přihlášena pořád připojena (60.000 čili jen 1% ze všech osobních aut) a skoro dvounásobný (doma + práce) počet bidi nabíječek, a navíc by jsi musel sdílet celou kapacitu baterky (omezeno na @20kWh/Auto = 1.2GWh kapacity celkem) ale toto řešení má výhodu krytí lokálních potřeb, což je pro síť výhodnější než jen jeden bod. Jen ta síť musí být chytrá a k tomu musí být dotaženy standardy sdílení, což bude až příští rok. Takže pokud by jsi připojil při parkování 3% všech aut do sítě, měl bys výkonově 3x Dlouhé Stráně a to samé v kapacitě. Přijedu, zaparkuji, strčím do nabíječky, za 720€ ročně, proč ne. Plus teda k tomu samozřejmě něco za každou přesunutou kWh.
Takže tu nestrašte blbostma a věnujte se tomu, jak si energii vyrobit sami, protože každá kWh takto vyrobená nás posune k nezávislosti na dovozu energie, a hloubka zálezu Fica do patřičných otvorů Putina nebude muset být taková. Je to příležitost a ne hrozba.
Pokud se podíváš na západ, tak vidíš jak to má vypadat, třeba stabilizace sítě pomocí těch BEV, kdy EON nabízí až 720EUR ročně za to, že tvá Neue Klasse bude připojená na síť a dáš jim k dispozici část tvého Aku. Když se podíváš na přečerpávačku Dlouhé Stráně, tak ta dá 650MW výkonu a 3.7GWh kapacity. Na tohle bys potřeboval výkonově při 11kW sdílení mít připojena sice všechna BEV, co máme dnes v ČR přihlášena pořád připojena (60.000 čili jen 1% ze všech osobních aut) a skoro dvounásobný (doma + práce) počet bidi nabíječek, a navíc by jsi musel sdílet celou kapacitu baterky (omezeno na @20kWh/Auto = 1.2GWh kapacity celkem) ale toto řešení má výhodu krytí lokálních potřeb, což je pro síť výhodnější než jen jeden bod. Jen ta síť musí být chytrá a k tomu musí být dotaženy standardy sdílení, což bude až příští rok. Takže pokud by jsi připojil při parkování 3% všech aut do sítě, měl bys výkonově 3x Dlouhé Stráně a to samé v kapacitě. Přijedu, zaparkuji, strčím do nabíječky, za 720€ ročně, proč ne. Plus teda k tomu samozřejmě něco za každou přesunutou kWh.
Takže tu nestrašte blbostma a věnujte se tomu, jak si energii vyrobit sami, protože každá kWh takto vyrobená nás posune k nezávislosti na dovozu energie, a hloubka zálezu Fica do patřičných otvorů Putina nebude muset být taková. Je to příležitost a ne hrozba.
@psel
Ty opravdu vůbec netušíš které bije.
1) Vybudovat 2x Dlouhé Stráně by bylo ssmo o sobě levnější a smysluplnější než cele to V2L 🤣🤣🤣 Vyrovnání sítě z baterek aut je samo o sobě nesmysl. Ekonomicky. Fyzikálně. Marnit baterky nesmyslným cyklením a opotřebením... to fakt majitel chce 🤣🤣🤣 Přijít k autu a mit vybito misto nabito... to fakt majitel chce... 🤣🤣🤣
2) My, asi si to nepostřehl, jsme VÝVOZCI ENERGIE!!! A NAOyPAK DIKY TĚMHLE ZELENÝM NESMYSLŮM SE Z NÁS MÁ STÁT DOVOZCE ENERGIÍ!!! Čili lžeš, platí pravý opak. GD znamená zvyšování závislosti pro ČR.
3) Všechny ty OZE nesmysly mají omezenou životnost. A to VELMI. Střídač 10 let, baterka 15 let, FVE 20 let, větrníky ne víc jak 40 let.... a všechno se dováží z Číny!!! OZE je zvyšování závislosti na Číně. Každý soudný člověk to ví.
GD je jen likvidace EU průmyslu a je to jen prostředek k obrovskému přerozdělování peněz a skryté odírání lidí. Je to opět forma, jak bohatý západ může vytáhnout peníze z východu. Proč Němci skoupili emisní povolenky a maji je v portfoliu německé důchodové fondy?!? Co??? Nejde o žádnou ekologii. Nejde o žádné emise. Ty globální se navíc diky GD jen zhorší.
Ty opravdu vůbec netušíš které bije.
1) Vybudovat 2x Dlouhé Stráně by bylo ssmo o sobě levnější a smysluplnější než cele to V2L 🤣🤣🤣 Vyrovnání sítě z baterek aut je samo o sobě nesmysl. Ekonomicky. Fyzikálně. Marnit baterky nesmyslným cyklením a opotřebením... to fakt majitel chce 🤣🤣🤣 Přijít k autu a mit vybito misto nabito... to fakt majitel chce... 🤣🤣🤣
2) My, asi si to nepostřehl, jsme VÝVOZCI ENERGIE!!! A NAOyPAK DIKY TĚMHLE ZELENÝM NESMYSLŮM SE Z NÁS MÁ STÁT DOVOZCE ENERGIÍ!!! Čili lžeš, platí pravý opak. GD znamená zvyšování závislosti pro ČR.
3) Všechny ty OZE nesmysly mají omezenou životnost. A to VELMI. Střídač 10 let, baterka 15 let, FVE 20 let, větrníky ne víc jak 40 let.... a všechno se dováží z Číny!!! OZE je zvyšování závislosti na Číně. Každý soudný člověk to ví.
GD je jen likvidace EU průmyslu a je to jen prostředek k obrovskému přerozdělování peněz a skryté odírání lidí. Je to opět forma, jak bohatý západ může vytáhnout peníze z východu. Proč Němci skoupili emisní povolenky a maji je v portfoliu německé důchodové fondy?!? Co??? Nejde o žádnou ekologii. Nejde o žádné emise. Ty globální se navíc diky GD jen zhorší.
@rohYpnol
1) Levnější by to opravdu nebylo. Navíc bychom si zase vyrobili jeden centrální bod. Nyní s elektřinou mohou obchodovat všichni. Ve skutečnosti potřebujeme jak nové stráně, tak V2H/V2G.
2) No a co? Vy z toho nějak profitujete, že to vyvážíme? Já tedy ne. Akorát si tu hulíme pod okny a mám z toho přesně 0Kč.
3) Střídač má životnost větší, pak ho stačí opravit, odejde vám tam pak akorát nějaký tranzistor. Větrníky se taky dováží z Číny, ale většinu si vyrábíme sami.
Průmysl se nelikviduje, naopak ekonomika z něj roste. Jenom opakujete nějaké dezokraviny stále dokola. Povolenky platit nebudete, když nebudete pálit fosilní paliva, takže očividně jde o životní prostředí.
Jednoho dne se snad probudíte nepředávkován Rohypnolem a pochopíte to.
1) Levnější by to opravdu nebylo. Navíc bychom si zase vyrobili jeden centrální bod. Nyní s elektřinou mohou obchodovat všichni. Ve skutečnosti potřebujeme jak nové stráně, tak V2H/V2G.
2) No a co? Vy z toho nějak profitujete, že to vyvážíme? Já tedy ne. Akorát si tu hulíme pod okny a mám z toho přesně 0Kč.
3) Střídač má životnost větší, pak ho stačí opravit, odejde vám tam pak akorát nějaký tranzistor. Větrníky se taky dováží z Číny, ale většinu si vyrábíme sami.
Průmysl se nelikviduje, naopak ekonomika z něj roste. Jenom opakujete nějaké dezokraviny stále dokola. Povolenky platit nebudete, když nebudete pálit fosilní paliva, takže očividně jde o životní prostředí.
Jednoho dne se snad probudíte nepředávkován Rohypnolem a pochopíte to.
@psel
No to je překvapení, když spalováky vyhazují přes zájem zákazníků z výrobních programů a věší na ně sankce jak ozdoby na vánoční stromek.
A německé firmy lezou do zelené zadnice EU aby měli dobré ESG hodnocení a zelenou nálepku od EU, aby mohli žádat o dotace, že...
No to je překvapení, když spalováky vyhazují přes zájem zákazníků z výrobních programů a věší na ně sankce jak ozdoby na vánoční stromek.
A německé firmy lezou do zelené zadnice EU aby měli dobré ESG hodnocení a zelenou nálepku od EU, aby mohli žádat o dotace, že...
@psel hmmm a bude to stačit, myslíš? Já ne, neue klasse je a bude průšvih, zvlášť díky celodotykovému ovládání. Starší část zákazníků BMW tohle prostě nezkousne. MB jde s prodejí spíše do háje, asijský design a důraz na EV je připravuje o zisky a zákazníky. VW MEB+ není pro zákazníka žádné zásadní zlepšení… jen se staré EV na MEB vymění za nové, možná… Automobilky se snaží vnutit lidem, co chtějí ony, ale místo toho aby se autopark obměnil, tak stárne. Proc asi? Přemýšlej…
Proč nenapíšeš kolik aut každa automobilka prodala a kolik elektromobilů se celkem ročně prodalo ?Manipulanti placeni z EU
Kupuješ EV = podporuješ komunistickou propagandu
Drsna ironie. Jsou to dva tydny co v Nemecku uhorel otec se dvema detma v Tesle po narazu do stromu. Svedci se je snazili zachranit ale nebylo jak otevrit dvere. Zapustene kliky.
Jo, přesně tohle jsem u článku s klikama psal...
😂