Novinky
rohYpnol
4
Největší slabinou Santa Fe je absence 2,2 CRDi a absence 2,5 benzinu v EU.
ptr078
1
@rohYpnol Tak aj cena, 60k za plug in, to uz 9 z 10tich zaujemcov pojde do lahko jazdenej premie
ericn
2
@ptr078 hlavně jak zjistí, že základem jen malý motor 1,6T, tak půjdou jinam… Za ty peníze je to poněkud trapné 😉
praptak
0
@ericn Podívejte se jaký motor používá u PHEV takový Landrover/Rangerover.
adamzprahy
0
@praptak velikostně k Santa Fe je spíš Velar a tam se bavíme o 2.0t 300 koní, takže ano právě že díváme 😁 Ale je to uplně jiná třída. Ty menší modely s PHEV bych nechtěl právě kvůli pofidérnímu spalováku, který dle testů při vybité baterce nefunguje moc dobře.
ptr078
0
@ericn Myslim, ze som niekde cital, ze sa celosvetovo nepredava velmi dobre oproti predoslej generacii. Som zvedavy na predaje ioniqu 9, ev9 za tie peniaze nikto nechce.
twistedTSD
2
@ptr078 Mně přijde, že se jich na silnicích objevilo docela hodně.
el sendador
1
@rohYpnol Nejvetsi slabinou Santa Fe je jeho vzhled, to auto je vylozene hnusny
Eduard Kocvara
1
@el sendador Naprosto souhlasím, je to hnus, velebnosti.
Celé tohle statistické dotahování výkonu na.základě plugin hybridu není k ničemu, když má ta mašina táhnou těžší přívěs stovky kilometrů daleko. Co to s ubohou šestnáctistovkou udělá, je nasnadě. O bez přívěsu to bude těžká, žíznivá bedna s bídným výkonem.
Boli casy ked Santa Fecko aj u nas bolo hodne rozsirene auto... napr 2 generacia bola zvlast vydarena .... dnes ale tuto predrazenu skatulu uz ani nevidiet... kde sa stala chyba? Asi aj tusim ale co s tym bezny zakaznik moze robit.. nic
Nu, prodeje asi nebudou moc dobré, ale HMC to chce podělat jako ostatní. Kdo chce kam, pomozme mu tam.
A co teda spotreba ked uz spominaju zvysenie vykonu, zvysenie maximalnej rychlosti aj zmenu zrychlenia? Predpokladam, ze spotreba isla tiez hore. Asi svystat po dialnici s tymto rodinnym autom naplnenym po strechu, nebodaj este s privesom, nebude uplne zadarmo.
Kto chce tahat, nech si kupi Rexton. Ma diesel, hydromenicovy automat, redukciu, 4x4, primarna zadokolka. Ked sa nemylim, utiahne 3.5 tony.
Zdeněk Mlček
Příspěvek podléhá schvalování.