Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Subaru Impreza XV: Japonský skaut

Jediná ženevská novinka japonského výrobce, určená pro sériovou výrobu, těží z momentální obliby oplastovaných pseudoterénních modelů, odvozených od standardních produkčních hatchbacků jen s minimálními náklady.
Zpět na článek
9. 3. 2010 09:34
neregistrovaný "Aiven"
9. 3. 2010 15:31
9. 3. 2010 09:59
9. 3. 2010 10:28
9. 3. 2010 11:00
9. 3. 2010 12:48
9. 3. 2010 13:42
9. 3. 2010 18:28
9. 3. 2010 23:37
10. 3. 2010 12:29
10. 3. 2010 17:00
10. 3. 2010 16:41
9. 3. 2010 11:45
9. 3. 2010 22:37
9. 3. 2010 12:32
9. 3. 2010 16:38
neregistrovaný "maniak103"
neregistrovaný "Aiven"
9. 3. 2010 09:34
Děs
Zdá se jen mě, že každý nový model je ošklivější než ten předešlý? Ty plasty a lyžiny...už taky zkoušej mini SUV do města? Takový škody!
Rozbalit vlákno
1
9. 3. 2010 09:59
Otras!
Ako sory, ja osobne som dost japan pozitiv a osobitne proti Subaru vobec nic nemam, ale toto je fakt UPLNY GRC. Na toto sa nechytaju ani vsetky SSangYongy a podobne bizarnosti. Asi vyhlasili v Subaru sutaz o najhorsi dizajn v historii.
Rozbalit vlákno
0
9. 3. 2010 10:28
Auvajs
---- to bolí.... Ač fanda značky a nadšený majitel - tohle se fakt nepovedlo. Jde to trochu mimo - tedy trochu - hodně. Mimochodem se to ve Státech už nějaký pátek prodává. Nevěřím, že by se tohle auto v této úpravě v Evropě nějak chytlo - spíše vůbec.
A k článku - o kolik se to auto zvedlo, že to potřebovalo "úpravy stability"? Do tří čísel si s ničím hrát nemusí a tady to na víc fakt nevypadá............
Rozbalit vlákno
0
9. 3. 2010 11:00
PROČ ?
Proč jen neupravili americkou verzi - Imprezu Outback pro provoz v Evropě, vypadá mnohem líp, a taky kdyby místo těhle plastíků dali k benzínovému 2.0 litru konečně 6° převodovku udělalo by to pro prodej víc.

(A nevím proč si myslí, že všichni Evropani touží mít na střeše lyžiny, když chcete Forester bez lyžin, máte "na výběr" jedinou výbavu - Forester 2.0D Active)
Rozbalit vlákno
7
9. 3. 2010 12:48
Re: PROČ ?
k benzínovému je podle mě standardní převodovka s redukcí a s pěti stupni - pro tohle auto ideální. Těžko říct co ten čtyřautomat, ale tak nikdo ho nenutí. Pokud chceš automat lepší volba Legacy s Lineartronikem ta má stupňů kolik chceš :-!
9. 3. 2010 13:42
Re: PROČ ?
5° převodovka s redukcí ideální není, byl jsem se s ní (Imprezou) projet (jen po Praze) a přišlo mi to docela hlučné (i když zvuk je krásný), na dálnici to bude ještě horší, ten 6° by byl dobrý (u Forestra to samé)
9. 3. 2010 18:28
Re: PROČ ?
ve Forestrovi (2007) při 160 tacho točí 4250 - myslím že ten hluk je spíš z nedostatku odhlučnění. Podle mě jako auto s permanentní čtyřkolou to není na dálniční přesuny vysokou rychlostí myšleno a ve městě je redukovaná jednička a redukovaná dvojka k nezaplacení.
9. 3. 2010 23:37
Re: PROČ ?
redukovana jednotka a dvojka v meste? kedy to pouzivas, pri jazde po schodoch? >:D
inak celkom des, tato oplastovana impreza. ked plasty zacali vytahovat v skodovke, VW u forda atd., tak sa subaristi opravnene smiali. a teraz drbs, subaru im spravi to iste s ikonou. nastastie ma svet stale cim prekvapovat :-)
10. 3. 2010 12:29
Re: PROČ ?
10km na Jižní spojce a všude kde je zácpa = na redukovanou jedničku to popojíždí na volnoběh >:D na redukovanou dvojku všude tam, kde normální auta mají jedničku vytočenou a dvojku podtočenou - ideální, věř mi... no redukovanou trojku třeba na výjezdu z kruháků, redukovanou čtyřku na předjíždění v kopci, jenom redukovaná pětka je na nic :-!
10. 3. 2010 17:00
Re: PROČ ?
Čemu by se subaristi smáli. Nezačalo náhodou právě Subaru "módu" s oplastováním a zvýšením světlé výšky (Legacy Outback) ?(!)
10. 3. 2010 16:41
Re: PROČ ?
jasně, že není na rychlé dálniční přesuny, ale ta 6°by byla dobrá už od nějakých 110-130 výš, a mít auťák do města, auťák na dálnici, auťák do terénu, auťák pro radost ..., si může dovolit málokdo, já bohužel ne

Kdyby se jim ta Impreza XV povedla, mohlo to být ideální univerzální auto pro dva lidi, každodenně do Prahy, v zimě na chalupu, i na tu dálnici, Legacy/Outback je krásný ale už moc velký a cca o 200t. dražší, Forester je SUV a to každý nemusí
Avatar - lamal
9. 3. 2010 11:45
degradace
je to ozaj hnoj, taka dobra znacka a cim dalej tym viac serie ten dizajn, toto by som kludne dal na sandero ale mam dojem, ze aj rumuni by to spravili lepsie ;-\
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
9. 3. 2010 11:52
Re: degradace
to si pis, ved si pozri Duster krasne auto , kam sa hrabe dajake Subaru :yes:

Duster go
Avatar - lamal
9. 3. 2010 22:37
Re: degradace
duster ma celkom kvalitny design aj ked som nevidel na zivo, je do istej miery cudne ale tym aspon prislucha ku znacke dacia... nieje sice najkrajsi, ale hanbu znacke robit nebude, uvidime... skor mi je luto subaru lebo je to kvalitna znacka neviem co sa to s nimi deje :-(
Avatar - 3_diamanty
9. 3. 2010 11:50
ten stresny nosic
vyzera desivo ;-\

cele auto je akosi mimo, stvorstupnovy automat? dnes? ved uz mame 8 stupnove pomaly , 110 kw? dnes? ved mame diesly co maju 130 aj viac z toho isteho objemu. celkovy duzajn je subjektivna vec ale aj napriek tomu ze som fanda japonskej kvality toto mi nesedi, jednoducho nepodarok ktory nie je hodny mena subaru :no:
Rozbalit vlákno
0
9. 3. 2010 12:32
Směšné
Aspoň to auto mohli posadit výše. Takto působí zbytečně zavalitě. Tady zatleskat nemohu. :no:
Rozbalit vlákno
0
9. 3. 2010 14:22
Subaru jde do čím dál větší p....e
to se fakt nedá jinak napsat. Místo aby konečně udělali zase pěknou Imprezu, tak z ní udělaj pseudo teréňák. Neskutečný... Jak jsem tu značku měl rád, tak se mi nyní čím dál víc protivý ;-\ už současný Outback je o proti minulé generaci pro mne zklamáním. O automatu a výbavě raději pomlčím.
Rozbalit vlákno
0
9. 3. 2010 14:32
Dva světy japonska
Někde to prostě jde - pracovat na image automobilky, i na evropské poměry se celkem solidně strefovat do vkusu zákazníků/kritiků.... a někde to prostě nejde - "šílené" experimentování s léty budovanou image a vnímáním značky, odpuzení i těch nejnadšenějších přiznivců, kteří sice automobilku neuživí, ale zadarmo "šíří věhlas".....
Do první skupiny si dosazuji Nissan a Toyotu i s jejich luxusními odnožemi Infinity a Lexus a do druhé zase naopak Hondu a Subaru, i když.... k Subaru lze alespoň poznamenat, že se pořád drží své charakteristiky a i svého designového nestylu, kdy každé další auto je "jiné" než to předchozí a pokaždé vyvolává minimálně rozpaky.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "maniak103"
9. 3. 2010 16:38
tu si niekto šnupol koksu :D
tu si niekto šnupol koksu >:D
Rozbalit vlákno
0