Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Subaru Impreza XV: Japonský skaut

Ladislav Čermák Ladislav Čermák 9. 3. 2010 • 07:30
21
20
Zobrazit náhledy (21)
Subaru Subaru Subaru Subaru Subaru Subaru Subaru Subaru Subaru Subaru Subaru Subaru Subaru Subaru Subaru Subaru
Jediná ženevská novinka japonského výrobce, určená pro sériovou výrobu, těží z momentální obliby oplastovaných pseudoterénních modelů, odvozených od standardních produkčních hatchbacků jen s minimálními náklady.

Proti většině ostatních má velkou výhodu v permanentním pohonu všech kol, provedené úpravy sledovaly zvýšení světlé výšky a nezbytné úpravy pro zachování potřebné stability.

Vzhledové a praktické úpravy se omezily na dodatečné oplastování prahů a lemů blatníků, specifické nárazníky se zvýrazněnou maskou, specifická kola a masivní černé střešní ližiny.

Vnější rozměry narostly na 4.430 x 1.770 x 1.520 mm (1.515 mm pro dieselový model), rozvor 2.620 mm se nemění.

Uvnitř je rozsah úprav ještě menší a omezil se de facto na hnědé čalounění sedadel. I přes minimalistický rozsah provedených úprav patří modelu XV označení crossover a výsada třetí verze v rámci řady Impreza.

K pohonu poslouží oba dvoulitry z nabídky, tedy atmosférický zážehový i diesel, oba s výkonem 110 kW. Diesel jako jediný se šestistupňovou převodovkou, zatímco benzinový motor s výběrem mezi pětistupňovou manuální a čtyřstupňovou automatickou skříní, spojenou se záměnou mezinápravového diferenciálu za elektromagnetickou rozdělovací spojku.

Témata
10. 3. 2010 17:00
Re: PROČ ?
Čemu by se subaristi smáli. Nezačalo náhodou právě Subaru "módu" s oplastováním a zvýšením světlé výšky (Legacy Outback) ?(!)
10. 3. 2010 16:41
Re: PROČ ?
jasně, že není na rychlé dálniční přesuny, ale ta 6°by byla dobrá už od nějakých 110-130 výš, a mít auťák do města, auťák na dálnici, auťák do terénu, auťák pro radost ..., si může dovolit málokdo, já bohužel ne

Kdyby se jim ta Impreza XV povedla, mohlo to být ideální univerzální auto pro dva lidi, každodenně do Prahy, v zimě na chalupu, i na tu dálnici, Legacy/Outback je krásný ale už moc velký a cca o 200t. dražší, Forester je SUV a to každý nemusí
10. 3. 2010 12:29
Re: PROČ ?
10km na Jižní spojce a všude kde je zácpa = na redukovanou jedničku to popojíždí na volnoběh >:D na redukovanou dvojku všude tam, kde normální auta mají jedničku vytočenou a dvojku podtočenou - ideální, věř mi... no redukovanou trojku třeba na výjezdu z kruháků, redukovanou čtyřku na předjíždění v kopci, jenom redukovaná pětka je na nic :-!
9. 3. 2010 23:37
Re: PROČ ?
redukovana jednotka a dvojka v meste? kedy to pouzivas, pri jazde po schodoch? >:D
inak celkom des, tato oplastovana impreza. ked plasty zacali vytahovat v skodovke, VW u forda atd., tak sa subaristi opravnene smiali. a teraz drbs, subaru im spravi to iste s ikonou. nastastie ma svet stale cim prekvapovat :-)
Avatar - lamal
9. 3. 2010 22:37
Re: degradace
duster ma celkom kvalitny design aj ked som nevidel na zivo, je do istej miery cudne ale tym aspon prislucha ku znacke dacia... nieje sice najkrajsi, ale hanbu znacke robit nebude, uvidime... skor mi je luto subaru lebo je to kvalitna znacka neviem co sa to s nimi deje :-(

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku