Elektromobilita
kuk
11
@traveldrive Představ si že Korejci vyráběj baterky a my ne. My nejsme schopný vyrábět baterky a dosud jsme si nepostavili ani gigabaterkárnu, tudíž je musíme draho kupovat z Asie. Já už to říkám 10 let, že bez vlastní baterkárny končíme a je to tady. Místo toho ti naši deb!lové furt tlačej rakovinomety a přesne to nás pošle ke dnu. Zejtra budou ti naši blbci natahovat ruce pro chleba.
Přejít do diskuze
@Othello vytahovat podvodníky je velice chrabré. Jen to ukazuje, ze tu lidi raději budou podvádět nez neco delat. A pak to dopadne, ze budou z automotive zase jen natahovat ruce.
@kuk Tu sú v neporiadku celkom iné a podstatne dôležitejšie veci. Baterkáreň je podružná záležitosť.
Zaujímalo by ma, čo robia Kórejčania inak. Ako je možné, že KGM dokáže držať ceny svojich áut viac pri zemi ako iní. U elektromobilov zvlášť.
Inak ani ich benzínové autá by neboli celkom na zahodenie, ale to by museli mať k dispozícii nejaký poriadnejší motor, tá ich žravá jednapäťka už odradila (a odradí) veľa záujemcov. Keby dali aspoň litrík na spotrebe dole... Dva-dvojka je už predsa len trochu drahšia a do menších áut ju nedávajú.
Inak ani ich benzínové autá by neboli celkom na zahodenie, ale to by museli mať k dispozícii nejaký poriadnejší motor, tá ich žravá jednapäťka už odradila (a odradí) veľa záujemcov. Keby dali aspoň litrík na spotrebe dole... Dva-dvojka je už predsa len trochu drahšia a do menších áut ju nedávajú.
@Arese K ničemu. Pokud neslouží jako kompenzátor malého péra a k nákupům v Kauflandu, je to k ničemu.
Ta elektrika u pick upů je naprostý úlet. Překvapuje mě, že s tím přišli z jinak docela racionálně uvažující automobilky. Příkladů ze světa kde se jasně ukazuje, že pro takovýto auťák je elektrika nevhodná, je spousta.
Jinak je to auto hezký a pokud ho nabídnou i ve spalovací verzi, půjdu se kouknout zblízka.
Jinak je to auto hezký a pokud ho nabídnou i ve spalovací verzi, půjdu se kouknout zblízka.