Novinky
@psel niekde by ste cenami klesli, inde zase stúpli. Aj napriek tomu ale Euro vnímam ako velkú výhodu Slovenska.
@PowerHouse a to máš odkud? Cla v EU nemáme a spalováky a dokonce i PHEV z Číny žádné drastické cla nemají. Jen BEV
Cena dost šílená..takhle stál před pár lety větší TIGUAN v 2.0 TDI ‼️ A do SUV patří DIESEL ‼️Navíc hrozný interiér bez tlačítek 🫣 a řazení ala Trabant pod volantem 👎☹️
Seděl jsem v tom drobečkovi na IAA (žlutej, R- Line). Auto líbivé, vevnitř ok, hezké 20" kola. Cenově dle mého hodně mimo (zejména R-Line), zvláště s ohledem na současnou čínskou konkurenci, která nabízí větší auta, srovnatelně výkonnou motorizaci, delší záruky atd...
VW bude mít zvláště na východ a na jih od Německa v následujících letech ohromné problémy svoje možná kvalitní, ale cenově přestřelená auta prodávat v objemech, na které byl dosud zvyklý. A to se netýká je VW ale celé VW Group...
VW bude mít zvláště na východ a na jih od Německa v následujících letech ohromné problémy svoje možná kvalitní, ale cenově přestřelená auta prodávat v objemech, na které byl dosud zvyklý. A to se netýká je VW ale celé VW Group...
@hugino jako nový t-roc? To už jsou u vás k dispozici kvedlačky a malé motory?
EDIT: ne nejsou ani u vás, jen cena obsahuje 1500€ bonus, takže srovnáváš 27k€ ceníkových a to je aktuálním kurzem 656 tis, takže oproti CZ to máte o 60k lacinější. Jo kdybychom měli u nás EUR bylo by to vidět hned i na cenách. Tohle by si importér nedovolil, ale nedal jsem si práci se srovnáním výbavy, což se vždy používá jako výmluva na rozdíl cen.
EDIT: ne nejsou ani u vás, jen cena obsahuje 1500€ bonus, takže srovnáváš 27k€ ceníkových a to je aktuálním kurzem 656 tis, takže oproti CZ to máte o 60k lacinější. Jo kdybychom měli u nás EUR bylo by to vidět hned i na cenách. Tohle by si importér nedovolil, ale nedal jsem si práci se srovnáním výbavy, což se vždy používá jako výmluva na rozdíl cen.
U nás od 25 500 € tj. 619 000 kč takže o cca 100 000 kč lacnejší. Môj favorit pri výmene autá.
@Mikesus Koruna je vaša a môžete si s ňou robiť čo chcete. S eurom neurobíš nič. EÚ padá a keď padne na hubu, tak všetky krajiny s Eurom si namlátia hubu tiež. Globalizmus je svinstvo, a v ekonomike zvlášť. Ešte budete za korunu radi.
@dodo24 za české koruny 😄. @traveldrive Mohl bys pak nakupovat dráž ten TROC od importéra v Čechách. A to se vyplatí 😄
@Jaros 00071 nebuď zbytečně skromný. Na konci kariéry druhé generace Touaregu se vyprodávál model Nomad za 990 000, –
Halogeny, vinuté pružiny, 150 kW
Halogeny, vinuté pružiny, 150 kW
Jak bývá u VW dobrým zvykem cena na salonu bude brzy o 15 % nižší a VWFS určitě přijde i se zajímavým operákem. V tomto kontextu je cena ok.
Auto pekne, skoda zastaranej platformy.
Cena vysoká.
V princípe však ok, určite to nie je sklamanie.
Som zvedavý na vnútorný priestor, už minulý model bol na tom celkom dobre, takže smäd to bude ešte lepšie
Cena vysoká.
V princípe však ok, určite to nie je sklamanie.
Som zvedavý na vnútorný priestor, už minulý model bol na tom celkom dobre, takže smäd to bude ešte lepšie
@Mikesus ...jsou hloupí, nevzdelaní,...
Myslím že ukazuješ svetu dostatočne kto je aký ...
Myslím že ukazuješ svetu dostatočne kto je aký ...
@Man Ký ono ani do naprosté většiny velkých, jen je problém, ze evropske mainstream automobilky moc neumi ani ty benzínové motory, tim ze se zamerovali na diesel a vyhazovali za nej penize, který se nakonec ukazal jako slepá větev.
@traveldrive protoze lidi co to koupi jsou hloupí, nevzdelaní, nebo bezohledni. Nastesti prodeje i nabídky nafty klesají, protoze lidi začínají používat hlavu, chapat fakta a spočítat si realne náklady.
Tak jsem koukal na konfigurátor a za 714 je to s automatem a čtyřválcovým motorem, takže nevím co bys chtěl. Kdybys dále oholil výbavu tak bys cenu možná dostal trochu dolu ale stejně by to nikdo nekupoval.