Novinky
PowerHouse
4
Když na sebe státy uvádí cla, tak ta cena odpovídá.
psel
5
@PowerHouse a to máš odkud? Cla v EU nemáme a spalováky a dokonce i PHEV z Číny žádné drastické cla nemají. Jen BEV
Cena dost šílená..takhle stál před pár lety větší TIGUAN v 2.0 TDI ‼️ A do SUV patří DIESEL ‼️Navíc hrozný interiér bez tlačítek 🫣 a řazení ala Trabant pod volantem 👎☹️
@Jaros 00071 Do osobního auta nafta nepatří.
@praptak Tak prečo ju kopa osobných áut má...? 😁
@traveldrive protoze lidi co to koupi jsou hloupí, nevzdelaní, nebo bezohledni. Nastesti prodeje i nabídky nafty klesají, protoze lidi začínají používat hlavu, chapat fakta a spočítat si realne náklady.
@Jaros 00071 diesel v osobním autě je historie. A co se týče cen, tak si nech vyplatit mzdu jako před lety a můžeš mít cenu jako před lety, ovšem i s výbavou jako tenkrát. Navíc teda je potřeba srovnat o jaké výbavě se bavíš, tady máš automat a to je proste vždycky vyšší cena. Až to daji s kvedlackou a HTP motorem a Junior výbavou tak to bude lacinější.
Tak jsem koukal na konfigurátor a za 714 je to s automatem a čtyřválcovým motorem, takže nevím co bys chtěl. Kdybys dále oholil výbavu tak bys cenu možná dostal trochu dolu ale stejně by to nikdo nekupoval.
Tak jsem koukal na konfigurátor a za 714 je to s automatem a čtyřválcovým motorem, takže nevím co bys chtěl. Kdybys dále oholil výbavu tak bys cenu možná dostal trochu dolu ale stejně by to nikdo nekupoval.
@Jaros 00071 nebuď zbytečně skromný. Na konci kariéry druhé generace Touaregu se vyprodávál model Nomad za 990 000, –
Halogeny, vinuté pružiny, 150 kW
Halogeny, vinuté pružiny, 150 kW
@Jaros 00071 do mikro a mini SUV naftu fakt nepotřebuješ.
Uživatel_5063661
Příspěvek podléhá schvalování.
Jak bývá u VW dobrým zvykem cena na salonu bude brzy o 15 % nižší a VWFS určitě přijde i se zajímavým operákem. V tomto kontextu je cena ok.
U nás od 25 500 € tj. 619 000 kč takže o cca 100 000 kč lacnejší. Môj favorit pri výmene autá.
@hugino jako nový t-roc? To už jsou u vás k dispozici kvedlačky a malé motory?
EDIT: ne nejsou ani u vás, jen cena obsahuje 1500€ bonus, takže srovnáváš 27k€ ceníkových a to je aktuálním kurzem 656 tis, takže oproti CZ to máte o 60k lacinější. Jo kdybychom měli u nás EUR bylo by to vidět hned i na cenách. Tohle by si importér nedovolil, ale nedal jsem si práci se srovnáním výbavy, což se vždy používá jako výmluva na rozdíl cen.
EDIT: ne nejsou ani u vás, jen cena obsahuje 1500€ bonus, takže srovnáváš 27k€ ceníkových a to je aktuálním kurzem 656 tis, takže oproti CZ to máte o 60k lacinější. Jo kdybychom měli u nás EUR bylo by to vidět hned i na cenách. Tohle by si importér nedovolil, ale nedal jsem si práci se srovnáním výbavy, což se vždy používá jako výmluva na rozdíl cen.
@psel niekde by ste cenami klesli, inde zase stúpli. Aj napriek tomu ale Euro vnímam ako velkú výhodu Slovenska.
@dodo24 Pokojne by som Euro vymenil nazad za koruny.
@traveldrive vymeň
@dodo24 za české koruny 😄. @traveldrive Mohl bys pak nakupovat dráž ten TROC od importéra v Čechách. A to se vyplatí 😄
@psel jj. Ti co jsou mene ekonomicky zdatní taky u nas odmitaji euro.
Seděl jsem v tom drobečkovi na IAA (žlutej, R- Line). Auto líbivé, vevnitř ok, hezké 20" kola. Cenově dle mého hodně mimo (zejména R-Line), zvláště s ohledem na současnou čínskou konkurenci, která nabízí větší auta, srovnatelně výkonnou motorizaci, delší záruky atd...
VW bude mít zvláště na východ a na jih od Německa v následujících letech ohromné problémy svoje možná kvalitní, ale cenově přestřelená auta prodávat v objemech, na které byl dosud zvyklý. A to se netýká je VW ale celé VW Group...
VW bude mít zvláště na východ a na jih od Německa v následujících letech ohromné problémy svoje možná kvalitní, ale cenově přestřelená auta prodávat v objemech, na které byl dosud zvyklý. A to se netýká je VW ale celé VW Group...
Auto pekne, skoda zastaranej platformy.
Cena vysoká.
V princípe však ok, určite to nie je sklamanie.
Som zvedavý na vnútorný priestor, už minulý model bol na tom celkom dobre, takže smäd to bude ešte lepšie
Cena vysoká.
V princípe však ok, určite to nie je sklamanie.
Som zvedavý na vnútorný priestor, už minulý model bol na tom celkom dobre, takže smäd to bude ešte lepšie