Novinky
0
😉
Přejít do diskuze
V první řadě by se měli zaměřit na zvýšení dílenského zpracování (plasty jsou jak ve Felicii, gigantický tenký volant...-vše samozřejmě s nadsázkou), rozhodně by měli přidat diesel a zlevnit. Například 300C je v USA jedno z nejlevnějších manažerských aut, nový se tam pohybují kolem 800-900 tis. Kč a to nejsou žádný chudáčci, ale v Evropě jsou tahle auta na 1,5 mil. A ten rozdíl rozhodně neudělají náklady s přepravou, ale hlavně marže. A tady je další chyba. Buď se teda budou chtít stát rozšířenou značkou a musí zlevnit, nebo si musí vybrat být luxusním výrobkem, nechat teda ceny, ale nečekat, že budou mít giga obchody. Spíš bych se vzhledem k úrovni zpracování a absenci dieselu přikláněl ke zlevnění a rozšířenosti. A další co jim chybí, jsou kampaně. To na čem by ji měli postavit a co by rozhodně přineslo úspěchy je odlišnost.
Aha, tak hnuj... A nesplet jsi se treba? Sedel jsi na hnoji v kadibudce, drimal jsi a zdalo se ti o Cadillacu... to se muze stat, nic si z toho nedelej.
Podla mna je to zase taky typicky Cadillacovsky design, neviem zda sa mi, ze presne urcuje to ake je to auto CADILLAC, presne na tom je stavane, nezalezi ci to je azia, antarktida alebo afrika... 😉
Ty si postih!??? Videl si niekedy nejaky CADILLAC? S vynimkou ESCALADE ziadny neni tank, si poruseny psychicky, fyzicky, sexualne >chod sa liecit >😁
No nevím... CTS jsou možná kvalitní materiály a pořád to nemění nic na tom, že to je designový paskvil... ani Evropa, ani Amerika, ani nic jiného... prostě "bezduché" podivné auto... a pokud se chtějí profilovat jako prémiovější značka, tak "bezduchost" je přesně to, co by neměli býti... :-!
To je pravda v predaji su ako domaca značka až za japoncami. Tie auta niesu stavane pre europu. S tymi velkymi tankami môžu brazdiť po tych ich pušťach.
S jedneho miliona europanov sa pačia tie americke tanky braky len jednemu, takže vEU nebudú mať nikdy uspech ani keby marketing premakali. Ten americky hnoj nekupuju ani sami američania, radšej uprednostnuju japoncou korejcou a EU. :no: :no: :no:
Ano, Cadillac teraz ma mozno otrasny interier, no pozrite sa na novy model CTS, ktory ukazuje, kam sa Cadillac vlastne vyda a myslim, ze si vybral spravnu cestu
blogs.cars.com/…res/2007/01/2008… />sak len kuknite na to, ake je to vsade kvalitne, Cadillac sa zacne predavat ak nezaspi, vylepsi modely a urobi dobry marketing...Myslim, ze teraz to pre nich neni v Europe ruzove, no prichod novych modelov moze kartu urcite obratit...
blogs.cars.com/…res/2007/01/2008… />sak len kuknite na to, ake je to vsade kvalitne, Cadillac sa zacne predavat ak nezaspi, vylepsi modely a urobi dobry marketing...Myslim, ze teraz to pre nich neni v Europe ruzove, no prichod novych modelov moze kartu urcite obratit...
Si chudak sak sa kukni na najnovsi vytvor od Cadillacu, same kvalitne materialy, proste krasa a jedinecny dizajn, aky nemoze ponuknut ani jedno nemecke, ani svedske auto...Sedel si uz vobec v Cadillacu. Neodsudzuj nieco dopredu...Podla mna su to dobre auta, ale chyba im marketing, ich marketingova strategia je chaba, ak nejaka vobec je... ;-\
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: Kluku kde to čteš? :yes: :yes: :yes: Ja sak tešim na ty članky od tebe ani nevyš jak. >😁 >😁 :yes:
Zde je krásně vidět "věc názorů" , já si na Pražské zastoupení Cadillacu nemůžu v ničem stěžovat, loni jsem jim psal o zaslání prospektů a ostatního materiálu k nabízeným vozidlům, do týdne jsem již měl ve schránce potřebné a dokonce mi vždy když je něco nového zašlou aktuální materiály.Osobně jsem byl na prodejně a názor neměním.K vozům -jsou to krásné auta "neevropské" a to tu chybělo.
Zde je krásně vidět "věc názorů" , já si na Pražské zastoupení Cadillacu nemůžu v ničem stěžovat, loni jsem jim psal o zaslání prospektů a ostatního materiálu k nabízeným vozidlům, do týdne jsem již měl ve schránce potřebné a dokonce mi vždy když je něco nového zašlou aktuální materiály.Osobně jsem byl na prodejně a názor neměním.K voyům -jsou to krásné auta "neevropské" a to tu chybělo.
Pokud chce GM opravdu nabízet globální prémiovou značku, kterou budou lidé na celém světě opravdu akceptovat jako ronocenného konkrenta D3 a Lexusu, pak musí IMHO udělat 4 základní věci: 1) přejít na standardní rozměry jednotlivých základních tříd (např. C-klasse, E-klasse a S-klasse), 2) konečně nabízet kvalitu a to nejen faktickou, ale i "pro oko", 3) ujmout se distribuce a nenechat prodej Cadillacu napospas soukromým firmám typu mr. Charouze u nás, 4) vrazit pořádné pořádné prachy do marketingu.. dokud si tohle páni z Detroitu neuvědomí, tak zůstane Caddy pro Evropany exotem vhodným maximálně pro "amerikanofili" (nic proti nim, jen se ukazuje, že jich v Evropě není prostě tolik, aby si mohl Caddy dovolit zůstat takovým, jaký je nyní).. o tom, že to opravdu jde ("když se opravdu, ale opravdu chce"), svědčí například Lexus..
Minulý rok jsem si pořizoval nové auto v hodnotě cca 1.250.000. Zamířil jsem také ke Cadillacu do Průhonic v Praze. Nechci ty vozy nijak hanět .. ale ... můj osobní názor😒br />
"Divno" design automobilu, z kterého není patrný ani americký ani evropský původ mi nevyhovuje, i v dobře vybavených a drahých verzích je interiér plný tvrdého nevzhledného plastu.
U vozů pohonem zadních kol jsou mizerné jízdní vlastnosti a mdlé brzdy. Vyjma top benzínových verzí nevyrazí dech ani dynamika.
Celkově - dle mého názoru - zásadně nadsazené ceny + problém poslední - neochotný a špatně vyškolený personál, který zájmem o auto obtěžujete - ani špetka nadšení, profesionality (myslím že by jejich kolegové z USA žasli, jak se dá také "prodávat" automobil).
Když vezmu v úvahu katastrofální propad ceny na trhu ojetých vozů a naprostý nezájem o ojetinu, vychází mi jasný výsledek...
Já osobně jsem nakonec pořídil BMW 3 a jsem zcela spokojen - až budu příští rok kupovat nové auto, Cadillac to na 99 procent nebude.
U vozů pohonem zadních kol jsou mizerné jízdní vlastnosti a mdlé brzdy. Vyjma top benzínových verzí nevyrazí dech ani dynamika.
Celkově - dle mého názoru - zásadně nadsazené ceny + problém poslední - neochotný a špatně vyškolený personál, který zájmem o auto obtěžujete - ani špetka nadšení, profesionality (myslím že by jejich kolegové z USA žasli, jak se dá také "prodávat" automobil).
Když vezmu v úvahu katastrofální propad ceny na trhu ojetých vozů a naprostý nezájem o ojetinu, vychází mi jasný výsledek...
Já osobně jsem nakonec pořídil BMW 3 a jsem zcela spokojen - až budu příští rok kupovat nové auto, Cadillac to na 99 procent nebude.
Já se Cadilaku divim,proč svoje auta soustředěj do británie,myslím že angláni si koupí americký auto jen s těží.Proč by si měl někdo koupit auto s srovnatelnou cenou ,ale za to vyšší spotřebou.To radši sáhnu po osvědšenejch značkách jako BMW,Mercedes-Benz....
Nechápu čemu se v Cadilacu tak diví. :-!
Nechápu čemu se v Cadilacu tak diví. :-!
presne tak, ti podivni americko-europski bastardi, ktorych tu ponukaju ako "americke" auta ziadnu dieru do sveta nespravia...
Kdyby si Cadillac nekazil svou image malýma buclatýma a chrochtajícíma věcma, se kterýma se snaží evropanům zalézat do análu, udělal by líp. A možná by měl větší šanci u zákazníků věřících v tradiční hodnoty skvělých amerických korábů.. I když v Evropě jich asi moc není 😁 To znamená, že by to GM neměli s globalizací přehánět a raději by se mohli soustředit na řešení vlastní krize..