Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Cadillaku se na klíčovém evropském trhu nedaří

Ondřej Láník Ondřej Láník 22. 5. 2007 • 23:02
23
GM se zřejmě opět ujme dustribuce své luxusní značky Cadillac na britském trhu. Nizozemský importér Kroymans se podle Autoweeku neosvědčil, když jeho dealeři nedokázali na velkém britském trhu za dva a půl roku prodat ani 700 luxusních vozů.

Ambiciózní plány General Motors tákající se globalizace luxusní značky Cadillac se zatím nedaří naplňovat. Podle Autoweeku bude odpovědnost za distribuci a prodej luxusních amerických vozů v Británii svěřena importérovi Saabů, který by měl rozšířit obchodní síť a zvýšit odbyt. To vše pokud možno ještě před příchodem důležitého modelu BLS Wagon, který je naplánován na letošní podzim.

Podle renomovaného zdroje je problémem značky Cadillac v Británii nejen vedení obchodní sítě, ale také malé povědomí o značce mezi motoristickou veřejností nebo absence turbodieselového motoru v sedanech CTS.

Související články

Témata
23. 5. 2007 03:20
Re: Neviem čo čakali!
Aha, tak hnuj... A nesplet jsi se treba? Sedel jsi na hnoji v kadibudce, drimal jsi a zdalo se ti o Cadillacu... to se muze stat, nic si z toho nedelej.
22. 5. 2007 13:58
Re: Kedilek
presne tak, ti podivni americko-europski bastardi, ktorych tu ponukaju ako "americke" auta ziadnu dieru do sveta nespravia...
22. 5. 2007 13:14
Kedilek
Kdyby si Cadillac nekazil svou image malýma buclatýma a chrochtajícíma věcma, se kterýma se snaží evropanům zalézat do análu, udělal by líp. A možná by měl větší šanci u zákazníků věřících v tradiční hodnoty skvělých amerických korábů.. I když v Evropě jich asi moc není :-D To znamená, že by to GM neměli s globalizací přehánět a raději by se mohli soustředit na řešení vlastní krize..
Články odjinud