Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST BMW 220d Gran Coupé – Diesel neřekl poslední slovo

22 komentářů

Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Ha. Prý zapomínají, no to je slabé slovo, že autory 😄 😄 😄 .
Spalováky už najednou nejsou proklaté a možná že bude časem sejmuta kletba i z dieselů 😄
A třeba se dočkáme doby, kdy si zákazník opět bude vybírat z široké nabídky všech možných typů pohonů .... včetně elektrických.
Zakazování a přikazování vždycky skončí stejně. Špatně pro zákazníky a nakonec špatně i pro automobilky, zatímco EK se již po několikáté zesměšní.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Smekám. Tohle je sice mizerné BMW, ale jinak opravdu excelentní auto.
A připlatit si 40t. za R4? Navíc s reálnou spotřebou kolem 4l? A k tomu dojezd 1000 km?
BMW potvrzuje slova rohYpnola, že nic lepšího než diesel pro lidi co opravdu jezdí a potřebují zjezdit, zkrátka neexistuje.
Tohle je fakt na klobouček. Takhle má vypadat evropský automotive 2035!!!
Avatar - Radek Holodňák
Radek Holodňák
@rohYpnol 😁 😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Souhlasim, ale obchodaku v pomeru k populaci tolik neni, takze zbytek kupuju kultivovanejsi pohony… btw jsem si ted meril dalnici spotrebu s 2.0 tdi na tempomat a byla vyssi nez u hybridu na stejnem typu trasy a jizdy 😁 A to sem jel jen 120-130 plynule@rohYpnol
jakubMG
@Ozzman Kodiaq vs. Prius nebo tak něco?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ne, oktavka kombi vs corolla kombi…, ve prospech oce byl manuál a nizsi vykon,
Objem motoru stejny - 5,8 vs 5,5 na sto, za 5.8 to zvlada 2.5l hev suv ve stejnem rezimu 😊 . @jakubMG
kyklop
@Ozzman spotreba toho dízlu nič moc
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ano, to se tady snazim vysvetlit 😊 Na okreskach volnym tempem (Belgie, skoro vsude 70 a radary) to bylo za 4,8, coz opet odpovida Hybridu, i kdyz v tomto tempu by jel asi i za mene @kyklop
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ozzman
Sorry, ale tohle zcela subjektivní srovnání opravdu nemůžu brát vážně.
Ten rozdíl je takový, že bez přímého provnání se o tom nemá smysl bavit. Stejnou trasu kdy subjektivně jedu stejně objektivně prostě nepojedeš s rozptylem 0,1l. Záleží na teplotě, větru, rychlosti, tlaku a vlhkosti v atmosféře, plynulosti a hustotě provozu, počtu lidí a nákladu atd atd.
Jenže u nás běžná reálná rychlost ve všední den D1 je "150 tacho" a tam ten 2.0 TDi vyjde líp než pro dálnici nesmyslný hybrid, to ti garantuji 😆
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo, na D1 pojede 150tkou ten hybrid o ty tri deci draz… no takze je to na tom uplne strjne 😊 a jeste usetris za servis casem. Tolik k tomu, jak auta funguji v praxi, coz nemas potuchy@rohYpnol
Avatar - Mikesus
Mikesus
@rohYpnol na D1 fakt neni běžná 150 tacho. Jel jsem ted bohužel do Brna 2x a nad 130 se jelo zřídka. I tech 130 udržet byl spíš zázrak.
Ale jinak souhlasím, diesel je lepší pokud je splněno x podmínek. Jedna z nich je, ze rychlost nesmí klesnout pod 150 km/h ( to jsi sám napsal, ze bude mi lepší spotřebu), a ve všech těch nižších rychlostech je zásadně horší. Tedy v CR, 99% pripadu pri dodržování silničních pravidel.
Avatar - praptak
praptak
@rohYpnol Pro lidi, co opravdu jezdí, je nejlepší benzín. 😉
Avatar - jersey.se
jersey.se
A víte čím to, že je to celkem dobrý auto? Není elektrický!
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Svezl jsem se s 218d a bylo to fajn. Dieselový rachot mi zde sice nesedí, ale i základní diesel jede, spotřeba může začínat trojkou a převodovka bez výhrad. Podvozek mi přišel jistý i ve vysokých rychlostech. Příplatek proti benzínovému tříválci minimální, takže je o čem přemýšlet. Osobně bych tedy viděl 223 x-drive jako ideální kompromis.

Rozporuplné dojmy mám z interiéru - materiály mainstreamové, ergonomie podprůměrná (klimatizace se mi i na nejnižší výkon zdála agresivnější, takže nevím, jestli bych zvládl do ní nehrabat) a vše se snaží zachraňovat barevné LED. Aspoň, že displeje jsou hezky zakomponované a není tu obří neotevíratelná panorama.

Nevím, jestli jsem si už zvykl na ta přední světla, ale jinak je to moc pěkný sedan.
Jirka B.
@twistedTSD 23x nebrat. Mam tento motor v X1. Tak uskubane auto jsem jeste nikdy nemel. Predtim G21 a tam ZF radilo paradne. Dvojspojka Aisin fakt ne.. V listopadu jde z baraku. 🙏
Avatar - praptak
praptak
@twistedTSD Naftový rachot není nikdy fajn a to ani v Audi Q8.
Avatar - lamal
lamal
Neskutocne hnusne auto, dizajn exterieru aj interieru je zalostny (pardon tym, ktorym sa to paci).
Emisne peklo tj naklady 2+ majitela je skvela sprava, tento konzumny pristup je velice ekologicky.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
"Pohled na palubní přístroje, kde na vás svítí dojezd ekvivalentní 2,5 plně nabitým akumulátorům elektromobilu, je v dnešní době příjemně povznášející."

Tohle je tak přímočará pravda, až se celý svět na jednu vteřinu zastavil, abychom zavnímali toto kruciální sdělení. Baterkářům z toho zřejmě vypadly pojistky 🤣🤣🤣
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Tak pri tomto bmw by som paradoxne nemal ani tak problem s dizlom ako so vzhladom... a to uz je co povedat...
Avatar - Mokrous
Mokrous
Nebejt to sedan, tak by to nakonec nebylo tak hrozný.
Avatar - Man Ký
Man Ký
Žebrácká opera.
Avatar - N N
N N
Příspěvek podléhá schvalování.