Novinky
Pokud máte celoročky a jezdíte pravidelně na servisní prohlídky, tak kromě nemrznoucí kapaliny do ostřikovače nepotřebujete vůbec nic. Nechat tam letní směs není moc dobrý nápad. Brzdy, olej... jako proč? Od toho jsou ty servisní prohlídky.
@johny555 Potřebuješ přehodit zadek s předkem, ty zadní máš zánovní a předek už dost sjetý.
@johny555 Ano taky si říkám, že když se jezdí s autem na pravidelný servis, tak brzdy a olej je nesmysl. Jen přehodit zimáky a to většinou dělám poslední týden v listopadu nebo první v prosinci. To je tak akorát. Olej měním podle toho kdy se má měnit. U mě 15 tis km. Aktuálně jsem ho měnil v červenci a rozhodně ho nepůjdu měnit v listopadu znovu, když nemá ještě odjetý km. Brzdy se dělaly na jaře, takže opět nic co bych měl řešit. A náplň do ostřikovače nakupuju v Lidlu podle toho jakou tam mají. Když mi dochází koupím nový kanystr a ten tam naleju. Jestli mi tam z léta zbyde trochu letní to fakt neřeším a kdy tam začnu dolívat zimní směs taky neřeším. Prostě jak to vyjde.
Autor se opravdu zakecal. Kromě jiných blbostí by mohl vysvětlit, proč měnit před zimou olej v motoru? A mimo jiné, jak nízké teploty či kluzký povrch ovlivňují funkci brzd? To jsou opravdu jen babské kecy. Kdo pravidelně svoje auto servisuje buď svépomocí anebo v ověřených dílnách, tak stačí vyměnit kapalinu v ostřikovači, prostříknout a nasadit zimní pneu. Proč by se měla měnit před zimou brzdová kapalin? Že by autor měl strach, že se při brždění v zimě zavaří a vznikne vzduchová bublina?
@Frank51482
Trocha úcty k redaktorovi by Vám rozhodně slušela.
Trocha úcty k redaktorovi by Vám rozhodně slušela.
@Horký Rom
Dyť to napsal velmi slušně. Takové články akorát srážejí úroveň auto.cz, Nevím jestli musí kvůli clickům každý den vyjít článek ať je jaký chce ale podle mě je to poněkud kontraproduktivní. Což je škoda
Dyť to napsal velmi slušně. Takové články akorát srážejí úroveň auto.cz, Nevím jestli musí kvůli clickům každý den vyjít článek ať je jaký chce ale podle mě je to poněkud kontraproduktivní. Což je škoda
@Frank51482 Tak jest. A kdo má IQ nad 60, tak ví, že do mrazu patří nemrznoucí směs do ostřikovačů a kdo jezdí na celoročkách, tak nemusí řešit vůbec nic.
Článek bych se styděl publikovat v nedělní příloze Vlasty, natož zde. Ale tady už jde jen o bulvární nadpisy, clickbaity a placené propagace čínských pekáčů. Plus palcující letka defektů, nebo jednoho defekta?
Článek bych se styděl publikovat v nedělní příloze Vlasty, natož zde. Ale tady už jde jen o bulvární nadpisy, clickbaity a placené propagace čínských pekáčů. Plus palcující letka defektů, nebo jednoho defekta?
A taky si nemyslím že zrovna nízké teploty a kluzký povrch kladou nějaké vyšší nároky na brzdovou soustavu, jak se píše v článku. Podle mě brzdy dostávají daleko větší kartáč v letním horku a intenzívním využívání na povrchu s vysokou adhezí