Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Kolik jich vlastně je? Přinášíme kompletní přehled aktivních čínských automobilek!

15 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Číňáci mají více automobilek než rusáci funkčních tanků. Díky za přehled. Jsou to šílenci.
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Vážený pane Dokoupile, dovolte mi poděkovat za tak pečlivě a přehledně sestavený seznam čínských značek 👍
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@traveldrive Tak asi jsme dva, koho to zajímá. Přece jde o to něco znát.
Josef Vik
Celkem dlouhý blacklist 😁
traveldrive
@Jon Bon Novy A prečo by to nemohlo niekoho zaujímať? Je to zaujímavé.
traveldrive
@Jon Bon Novy Tak presne to je na tom zaujímavé. Kto si ich kúpi, tak asi nechce minúť viac, alebo si myslí, že sa mu to oplatí, alebo mu také auto stačí... Je to každého voľba. Vzhľadom na tvoje komentáre môžeš duševným mrzákom označiť iba ak seba.
traveldrive
@Horký Hrom Toto už nie je ani na mokrý uterák, to je rovno na hospitalizáciu.
Jon Bon Novy
A koho to vlastne zaujima?
Avatar - kosmonaut
kosmonaut
To muselo dát strašnou práci... a přitom taková blbost 😄
traveldrive
@ericn Určite. Rozšíriť si obzory neuškodí. Prečo by malo..
ericn
@traveldrive No alespoň víme, co nechtít. Jako informace je to dobré, pro přehled 😉
ericn
@Josef Vik Na komoru 😉
Jon Bon Novy
@traveldrive A co je na predrazenom cinskom srote zaujimave? Desiatky z nich aj tak este tento rok do vianoc skrachuju, desiatky dalsich novych vzniknu. A dusevnym mrzakom, co si ich kupia, zostanu len oci pre plac.
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
Díky své promyšlené doktríně demokratického socialistického centralismu se lidovými masami milovaná Čína stává vedoucí silou Velké elektrické revoluce. Surovinové a výrobní zdroje pro výrobu elektrických komponent i baterií jsou pod kontrolou pokrokového čínského lidu. Evropa správně pochopila, že budoucnost je jít vpřed pod čínským rudým praporem 👍👍👍 Redaktor Dokoupil svou precizní znalostí čínských automobilek zastiňuje i samotné Číňany 👍👍👍
Avatar - Michal Snv
Michal Snv
Motivace Číny není vyrábět auta a ani jiné drahé produkty, aby vydělala peníze, ale na to aby ovládala svět. Jediná motivace Číny a jeji komunistické strany je zničit demokratický řád ve světe. Co mimochodem má strana uvedeno i v jeji stanovach. Také v stanovách komunistické strany Číny je uvedeno, že strana bude podporovat veškerý technologický pokrok, aby dosáhla výše uvedeného cíle. Čina má taky samostatné Ministerstvo digitálne cenzury komunistického režimu strany. V Číne sa pravdu o kvalite nebo spolehlivosti nikdy nedozvíte. Tam neexistuje slobodný youtube ani jiné slobodné sociálni síte. Uvědomte jsi prosím, že na Instagramu nebo Facebooku jste nikdy čínskeho influencera nevideli, určite ne přímo z Činy. Tyhle všechny Čínské značky a automobilové produkty nevznikají z přirozené poptávky trhu nebo ekonomického umu Číny. Ale z umněle dotovaným způsobem bez nutnosti ekonomické relevance. Kde jediným motivem je sběr dat a ekonomický vliv s důrazem na ovládnutí obchodního partnera a diktováni podmínek komunistické strany. Čína zkresluje a manipuluje ekonomické výsledky. Nekontrolovaně tiskne peníze a neuvádi hotovostní saldo. Já důrazne upozorňuji fanoušký čínskych vozů, že to není produkt biznisu ani produkt vytvořen s motivací uspokojit zákazníka pro ekonomický profit. Ty auta jsou jenom nástroj Číny jak ovládat svět. Tvrzení, že do teď tam produkovali a obchodovali západní automobilky neobstojí, poněvač západní automobilky to děláli za účelem zisku a ne za účelem zničit demokratický řád zapadu. Tohle jsou představy a cíle komunistické strany Číny a většiny jeji obyvatel. Je dnes pravdou, že západní automobilky teď mlátí hlavou o stůl, že tohle dopustili, ale je na nás evropských zákaznícich a odbornícich, abych sme tohle alespoň vědome nepodporovali.