Novinky
Nebudu hodnotit clanek (radeji). Ale ten novy zvyk, kdy se citace zvyraznuji tucne, je straslivy. Zavedena typografie je jasna - pokud zvyraznovat citace, tak italikou. Z tohoto vizualniho brutalismu boli oci 😞
@lada 2102 Asi by bylo vhodne legislativne ustanovit to, co je v Polsku - odlisit zacatek obce od zacatku obydlene zony.
@Trtkal On je problem mimo jine v tom, ze spousta ridicu (a ridicek) uplne prestala koukat na znacky u cesty. Proste je ignoruji.
VIdim to denne - auta nestavi na stopce v neprehledne krizovatce. Na starem moste v havarijnim stavu je tricitka v reflexnim ctverci, aby ji neprehlel ani slepy, je videt na sto metru dopredu, vetsina ridicu ani nezpomali z tech sedmdesati, co jedou na te padesatce pred mostem.
Na jinem moste, kde casto jezdim, je omezeni na 3,5t. Minuly tyden jsem tam behem dopoledne potkal dva TIRy a jeden tahac s bagrem na navesu...
VIdim to denne - auta nestavi na stopce v neprehledne krizovatce. Na starem moste v havarijnim stavu je tricitka v reflexnim ctverci, aby ji neprehlel ani slepy, je videt na sto metru dopredu, vetsina ridicu ani nezpomali z tech sedmdesati, co jedou na te padesatce pred mostem.
Na jinem moste, kde casto jezdim, je omezeni na 3,5t. Minuly tyden jsem tam behem dopoledne potkal dva TIRy a jeden tahac s bagrem na navesu...
V našich Vršovicích, Strašnicích, Zahradním Městě, Záběhlicích a na Skalce není prostor k jízdě – Jižní spojka je trvale zacpaná a ulice v Korytech zůstává do konce října neprůjezdná v jednom směru 👎
youtube.com/watch?…
youtube.com/watch?…
@MOJEJMENO Ja nevim, ale casto vidim opacne vysledky pouzivani tech navigaci - naprosto bezohledna jizde v usecich, kde radar neni.
Naposledy vcera v noci na Jizni spojce. V useku, kde je mereni, jede auto auto ve vedlejsim pruhu tech osmdesat. Jakmile navigace zahlasi, ze mereny usek skoncil, ridic dupne na plyn a auto zmizi vepredu (odhaduju, ze jel tak stodvacet).
Naposledy vcera v noci na Jizni spojce. V useku, kde je mereni, jede auto auto ve vedlejsim pruhu tech osmdesat. Jakmile navigace zahlasi, ze mereny usek skoncil, ridic dupne na plyn a auto zmizi vepredu (odhaduju, ze jel tak stodvacet).
@MOJEJMENO Jako že policajt prohlédne všechny mobily v autě, zda tam neběží Waze ??? To myslíte vážně ?? A ve kterém státě může policajt prohlížet mobily ?
@xxc Ano, souhlas. Ale ve mnou zminovanych prikladech znacky jsou a stejne se jimi drtiva vetsina ridicu neridi.
Používám zásadně Waze, jsem méně vystresovaný kde se nechám chytit. Na policejní auta je Genevo
Řidič má sledovat provoz a ne tachometr, zda nepřekročil rychlost o 3 km/h. Na přehledných úsecích v obci, kde není v okolí silnice aktuálně nikdo a nic bych povolil 60 km/h. Pokud za volantem sedí řidič a ne jelito, pozná, kdy i 50 km/h je v danou situaci moc.
Já hlavně nerozumím tomu, proč jsou trnem v oku navigace, které na radary a kontroly upozorňují. V cizině jde za mě o nechutnou šikanu, kdy Vám, či dokonce i spolujezdci můžou za navigaci v telefonu udělit pokutu a dokonce mobil i zabavit. Podstatné by probůh snad mělo být ne to, kolik se do kasy vybere, ale to, aby se v kritických úsecích důsledně dodržovala pravidla. Pokud k tomu ty navigace přispějí, tak je to snad jen dobře? Nebo ne?
vážená redakce, jen k zamyšlení😒br />
penzum čtenářů, kteří vaše články čtou a zároveň diskutují není zase tak velké, tedy stejní čtenáři, kteří přispívali do diskuse k původnímu článku si o tři dny později přečtou svoje "výtvory" a mají o tom diskutovat podruhé? přijde mi to poněkud nešťastné.
Záleží kde radar je umístěn a jak je nastaven. Osobně jsem letos dostal taky jednu pokutu na Brněnské v Hustopečích hned po vjezdu do města. Jel jsem v 04😁0 ráno rychlostí 57km/h. Rovina, prázdná a široká silnice... Za mě nesmyslná pokuta, ale co už.
@JirkaVejrazka A k čomu je dobré mať ďalšie tabule naviac? Stačí nemať začiatok obce kilometer pred prvým domom, a v prípade voľného úseku v rámci obce sa osadí značka 70 a vybavené.
@ptr078 Na bratislavskom obchvate je najlepšie, že na tabuliach nad diaľnicou svieti napr. 80 km/h, tak autá brzdia, potom je sprava vjazd na diaľnicu, ale tí vodiči nemajú odkiaľ vedieť, že sa ide 80, tak si to fičia aj 130. Ďalšia svetelná tabuľa je až po 2 kilometroch, a tam svieti napr. 110. Bezpečnosť jak prasa.
Tak ne všude jde o bezpečí. Třeba Svitavy ruší radar v Opatově.
Prostě se v Opatově nevybere dost, tak ten radar dáme jinam a co na tom, že přes Opatov zase všichni začnou jezdit 90, jak tomu bylo v minulosti. Jde přece jen o jednu křižovatku a jeden přechod.
A o jakou bezpečnost jde na výpadovce z Krnova na Opavu, značku konec obce posunuli o pár set metrů dál do polí a v křoví u cesty pořád někdo číhá.
Prostě se v Opatově nevybere dost, tak ten radar dáme jinam a co na tom, že přes Opatov zase všichni začnou jezdit 90, jak tomu bylo v minulosti. Jde přece jen o jednu křižovatku a jeden přechod.
A o jakou bezpečnost jde na výpadovce z Krnova na Opavu, značku konec obce posunuli o pár set metrů dál do polí a v křoví u cesty pořád někdo číhá.
@JirkaVejrazka a to je bezohladne? ako vodica obmedzi alebo ohrozi auto, ktore mu zmizne z dohladu?
@Mikesus lenze ten obmedzovac musi byt adaptivny a presny a to neviem, ci sa v nejakej automobilke vyskytuje
@JirkaII
Říkám si, kdo může být takové kopyto, že nedokáže udržet číslo na tachometru pod 55. A oni se přihlásí sami. 😊
Pokud to nezvládáte, nastavte si tempomat nebo omezovač, má ho dnes každé auto.
Říkám si, kdo může být takové kopyto, že nedokáže udržet číslo na tachometru pod 55. A oni se přihlásí sami. 😊
Pokud to nezvládáte, nastavte si tempomat nebo omezovač, má ho dnes každé auto.
@MOJEJMENO Přesně! A to samé platí pro dříve povinné dopravní upozornění o měření rychlosti. A protože "fungovalo", tak se po tlaku obcí tato povinnost zrušila. Chucpe!
U nás v obci jsou 4 radary. První přímo u školy. Nejdříve je cedule obec, pak prudká zatáčka, potom škola a dva přechody, mezi nimi je radar.
Druhý radar je asi 200m za vjezdem do obce, u přechodu. Před ním je ještě informační radar. Poslední dva jsou ze dvou stran před hlavní křižovatkou v obci, kde je spousta nehod, je vlastně uprostřed obce. Jeden z nich je úsekový, takže rozhodně žádná past.
Stejně se najde spousta trubců, co nadává, že jsme past na řidiče. Já jsem zde nikdy pokutu neplatil, ani když jsem tu ještě nebydlel a o radarech jsem nevěděl. Používám totiž při řízení mozek. Pro ty, kdo ne, máme radary.
Druhý radar je asi 200m za vjezdem do obce, u přechodu. Před ním je ještě informační radar. Poslední dva jsou ze dvou stran před hlavní křižovatkou v obci, kde je spousta nehod, je vlastně uprostřed obce. Jeden z nich je úsekový, takže rozhodně žádná past.
Stejně se najde spousta trubců, co nadává, že jsme past na řidiče. Já jsem zde nikdy pokutu neplatil, ani když jsem tu ještě nebydlel a o radarech jsem nevěděl. Používám totiž při řízení mozek. Pro ty, kdo ne, máme radary.
@Ja Prvni a Posledni
To není vůbec nutné. Stačí u řízení trochu přemýšlet a nebýt úplné kopyto.
To není vůbec nutné. Stačí u řízení trochu přemýšlet a nebýt úplné kopyto.
což je za mě, totální výstelka a dno.