Novinky
Smutnný výsledek ideologie EU. To co chce zákazník v EU, musí vyrábět pod jinou značkou v Číně...
@rohYpnol Ale figu... VW nie je konkurecieschopný, preto musí predávať lowend určený pôvodne pre Áziu, a pod inou značkou, aby zarobil, ale aby sa neponížil.
pohrobci Dennyho leváků, vedení carevnou z topolovic chobotnice dováží za zády koncernu jejich auta z Číny do eu… čekám že za tohle tentokrát dostanou pět ran do klobouku
Jako v Áčkách jsou v pushování aut joudům mistři, takže věřím, že jich dost prodají, ale vysvětlí mi někdo proč si někdo při smyslech raději koupí čínskou smradlavku s pofidérním servisem a minimální zůstatkovou hodnotou, než mírně ojetý Kodiaq, či dokonce novou Atecu za velmi podobné peníze?
Čínské bezpečnostní předpisy jsou náročnější než evropské. Takže nemáš co přizpůsobovat ty šrote jeden...
Jo, jistě....
Tak příklad.
BYD Dolphin Surf 5*
BYD Sealion 7 5*
BYD Seal-U 5*
BYD Tang 5*
BYD Dolphin 5*
BYD Seal 5*
BYD Atti 5*
Podotýkám, že vše výsledky v EuroNCAP.... takže se jdi vycpat s těmi nesmysly co píšeš...