Technika
0
Do skodovek?? Rekli by si za to o nehorazne prachy, ktere si samozrejme zadna skodofka nezaslouzi!!!! Ti by nejradeji montowali ctwrte kolo a wolant za priplatek. Zlodeji! 😉
Přejít do diskuze
Ham.
To jsou věci, myslím, že u AMG si z Tvé zprávy stříkli do gatí, audi končí výrobu všeho co má víc jak 50 kW a prodává své přebytečné výrobní kapacity Fordu a bmw místo emek jde prý vyrábět raději sekačky na trávu. Jo a u Porsche prý usedavě pláčou nad rozebraným motorem ze Shelby a dokola si opakují jak to ten Ford dělá......Holt kdo umí ten umí....
Klaudius
Všetko má svoje hranice - aj horenie paliva má svoje optimum, pri určitých otáčkach nemusí na dokonalé horenie stačiť tlak a množstvo dodávaného vzduchu, palivo sa už nemusí spáliť tak dokonale, čím vyššie otáčky, tým sú kratšie intervaly na nasávanie, kompresiu, horenie aj výfuk, zrejme je vo valcoch aj vyššia teplota - určite to nie je len z jedného dôvodu. Nejaký odborník motorár by to mohol vysvetliť, ja som lepšie pričuchol len ku konštrukcii karosérie... 😉
Klaudius
Mňa by zaujímalo, prečo podobné bežné úsporné a ekologické jednotky už dávno nemontuje Škoda... 😲
positivemind
Ještě aby to tak neprezentoval, když jde o značku starého kontinentu. Tady V8 nikdy základem v autech nebyly, tady hrály čtyřválce 😄
A protože AMG je něco pro nad-člověka, prezentovat se to prostě musí. Víc výkonu, nižší spotřeba, lepší průběh krouťáku - to už je důvod kasat si kalhoty.
Premiovost bohužel - bohudík - neudávají motory. To by byl ve střední třídě králem třeba Peugeot nebo Citroen, protože má benzínové a velice dobré naftové šestiválce (starší 2.7HDi a nový 3.0HDi) - to třeba VW nabídnout nemůže (vyjma skvělé 3.6 V6).
A protože AMG je něco pro nad-člověka, prezentovat se to prostě musí. Víc výkonu, nižší spotřeba, lepší průběh krouťáku - to už je důvod kasat si kalhoty.
Premiovost bohužel - bohudík - neudávají motory. To by byl ve střední třídě králem třeba Peugeot nebo Citroen, protože má benzínové a velice dobré naftové šestiválce (starší 2.7HDi a nový 3.0HDi) - to třeba VW nabídnout nemůže (vyjma skvělé 3.6 V6).
Deadlift
Každý tlačíme to své. Faktem je, že AMG/M-B to prezentuje jako něco extra a pomalu je to horší motor jak levný Ford. To zde jen prezentuji modernizovanou zaběhlou Fordovu 5.4, nemluvím ani o novém 5.0.
Ale abych byl fér, Ford je u V8-ček douhodobě top výrobce a může se směle porovnávat s BMW/AMG/Audi, tak že není divu, že premiovost BMW/AMG/Audi zde není patrná...
Ale abych byl fér, Ford je u V8-ček douhodobě top výrobce a může se směle porovnávat s BMW/AMG/Audi, tak že není divu, že premiovost BMW/AMG/Audi zde není patrná...
Zdarek.Mam na Vas dotaz. Jaky je duvod existence maxima krouticiho momentu v zavislosti na otackach motoru 😄 . Jednoduse: jakto, ze ma motor stoupajici kroutici moment se zvysujicima se otackama a v urcitem bode se krivka kroutici momentu zlomi a zacne klesat i presto, ze otacky se porad zvysuji ( logicky by se mel porad i zvysovat kroutak ). Co je toho pricinou? dik za odpovedi
white label
Mě už to nejen nepřekvapuje (stejně jako tebe), ale už to ani nekomentuju, zase aspoň konečně nějaký příklad z úplně stejné třídy jako S 63 AMG, podobně jako ta 760ka... >😒]
EfineSS
Měl jsem tu čest jet v Mercedesu CL65 AMG (6L V12 biturbo, 612k) a věřte nebo ne, i s takhle silným autem se dá jezdit v klidu jako s každým jiným. Pod krkem se to u nás nedá držet prakticky nikde, snad jen na letišti.
figurka
Psal jsem to jako reakci na tvé tvrzení, že v těchto výkonových hladinách nemají konkurenti z DE co nabídnout.
Měl jsem se podívat na tvé reakce dále, kde svůj postoj vysvětluješ.
Měl jsem se podívat na tvé reakce dále, kde svůj postoj vysvětluješ.
iudex
Off topic, ale z výkonovo podobnej dimenzie: nové BMW M5: [odkaz]
Vyzerá to zrejme na 4,4 V8 biturbo - 400 kW. Zeby koniec atmosfér v celom rade M? 8-s
Vyzerá to zrejme na 4,4 V8 biturbo - 400 kW. Zeby koniec atmosfér v celom rade M? 8-s
iudex
Mea culpa, úplne som zabudol, ze 7er má V12 biturbo: [odkaz]
V tejto súvislosti je zaujímavé, ze BMW má paralelne dve identicky výkonné (400 kW) benzínové biturbá: 4,4 V8 a 6,0 V12. 😐
V tejto súvislosti je zaujímavé, ze BMW má paralelne dve identicky výkonné (400 kW) benzínové biturbá: 4,4 V8 a 6,0 V12. 😐
KANKUNEN
Můžete si říkat co chcete, ale takový výkon chce do normálního provozu čtyřkolku. Na jedničku, dvojku, trojku to furt hrabe a pak už má normální člověk strach to podržet pod krkem jestli někdy nezávodil. Na suché dálnici to samozřejmě neplatí.
O_i_vtec
I v kontextu tridy bych rekl, ze konkurence uz existuje - BMW 760 - 400 kW/750 Nm
iudex
V sirsom kontexte nemozem protirecit. V kontexte triedy je stále S AMG bezkonkurencné.
white label
Slovo "nepředstavitelná" je poněkud přehnané, viz např. výkon RS6 (už je "chvíli" na trhu), příp. X5/6 M z menšího objemu...
Ma007
a BMW X5M doluje 408kW z 4.4 V8 biturbo. Takže už celá "veľká trojka" má podobný monštrózny výkon.
iudex
Ja som skor poukazoval na to, ze sa nahradila atmosféra biturbom, ktorého objem je nepatrne mensí a výkon len zanedbatelne vyssí. RS6 nenahrádza ziadnu atmosféru; ak chces porovnávat, tak starú RS6, co bola 4,2 V8 biturbo - 331 kW a teraz je 5,0 V10 biturbo - 426 kW. To uz progres je.
jossalito
Sice to není přímý konkurent, ale Audi RS6 nabízí 426 kW z 5.0 V10 biturbo. Takže určitě v tom Mercedes nejede sám. 😉
iudex
Hodnotná reakcia, Matelko. Skús sa viac rozpísat, nech vieme, ci to bol len taký momentálny záchvat, alebo Ta trápi nieco vacsie. 😉
kyklop
tie turba nemusel dostat len pre zvysenie maximalneho vykonu, ale ucelom mohla byt aj zmena priebehu vykonu, t.j. viac Nm v nizsich otackach
Ilikethecars!
tahle auta zbožňuju! Málokterý sedan je tak dotažený jako tahle S-ka od AMG. 😄 A nižší spotřeba? - Super práce, bravo! 😄
iudex
400 kW je až nepredstaviteľná porcia výkonu, v ktorých výkonových hladinách ostatní nemeckí konkurenti nemajú čo ponúknuť. Z pohľadu absolútneho výkonu klobúk dolu.
Ak sa na vec pozrieme z hľadiska vzťahu k nahrádzanému motoru, až taký progres to nie je. Namiesto 6,2 V8 - 381 kW je 5,5 V8 biturbo - 400 kW. Ak to posunieme do roviny predsalen bežnejších motorizácií, je to akoby atmo 1,8ku s výkonom 92 kW nahradila preplnovaná 1,6ka s 97 kilowattmi (pritom bežné 1,6 turbo majú dnes 110 - 132 kW). A to už ako veľký prínos nevyzerá.
Ak sa na vec pozrieme z hľadiska vzťahu k nahrádzanému motoru, až taký progres to nie je. Namiesto 6,2 V8 - 381 kW je 5,5 V8 biturbo - 400 kW. Ak to posunieme do roviny predsalen bežnejších motorizácií, je to akoby atmo 1,8ku s výkonom 92 kW nahradila preplnovaná 1,6ka s 97 kilowattmi (pritom bežné 1,6 turbo majú dnes 110 - 132 kW). A to už ako veľký prínos nevyzerá.