Novinky
Tímto diskusní fórum ACZ definitivně končí. Trollí farma jej zcela ovládla. Skutečná výměna názorů zde už nikdy neproběhne.
@Tycoon
Tvá definice «výměny názorů»: já mluvím, ostatní poslouchají. Já to vím nejlíp.
Tvá definice «výměny názorů»: já mluvím, ostatní poslouchají. Já to vím nejlíp.
@Tomáš Klouda
👍
Je to levny EV.
Parametry se oproti vysmivane prvni verzi Springa vyrazne zlepsily.
😉
👍
Je to levny EV.
Parametry se oproti vysmivane prvni verzi Springa vyrazne zlepsily.
😉
@Marquis de Sade
Kdo je podle tebe trollí farma?
Já jsem pro výměnu názorů. Bohužel, jak zjišťuju, je poměrně významná část diskutérů zastáncem přístupu, že jejich názor na auta má být vnucen všem pomocí evropské či jiné legislativy.
U Springu se nabízí například diskuze k tomu, že Renault plánuje Spring nadále dovážet z Číny navzdory clům.
Kdo je podle tebe trollí farma?
Já jsem pro výměnu názorů. Bohužel, jak zjišťuju, je poměrně významná část diskutérů zastáncem přístupu, že jejich názor na auta má být vnucen všem pomocí evropské či jiné legislativy.
U Springu se nabízí například diskuze k tomu, že Renault plánuje Spring nadále dovážet z Číny navzdory clům.
@Tomáš Klouda Nikoliv, ostatní se začínají probouzet z naprosto lživého ideologického elektro- rauše a konečně pochopili, že musí přijít i se zákazníky vyžadovanými spalovacími motory! 🙂👍
Tlustší baterie, stejná výška sezení a upravené čalounění???
Jinými slovy - ještě více nekomfortu.
Jinými slovy - ještě více nekomfortu.
@rohYpnol Hele nutno říct že výkonově to konečně začíná být jako auto. Původní Spring byl fakt pro smích s těma jízdníma výkonama. Tohle už lze používat i za cedulí obec. Dojezd je pořád žalostný, ale na ježdění po městě a okolí s občasným krátkým výletem na dálnici to už lze používat. Za mě to je solidní pokrok co Dacia ehm pardon Číňani udělali. Pokud to bude mít zajímavou cenovku, tak proč ne.
To je tragédie ten Stellantis🙄
Zatím to vypadá, že ostatní místní automobilky už tu výrobu EV jakžtakž začínají zvládat, a tedy jestli nějaká opravdu bude obětí přechodu na elektromobilitu, tak to bude Stellantis...
Zatím to vypadá, že ostatní místní automobilky už tu výrobu EV jakžtakž začínají zvládat, a tedy jestli nějaká opravdu bude obětí přechodu na elektromobilitu, tak to bude Stellantis...
@DonVito Jako jo, ale když se podíváte na levná Čínská EV, tak jsou většinou o pěkný kus lepší.
Což vzhledem k tomu, že tohle je také Čínské EV, jen s nálepkou Dacia, není dobrou vizitkou.
Nejsem cílovka, takže tomu asi nerozumím, ale zkrátka marně přemýšlím pro koho takové auto je.
Pokud budete chtít malé auto do města, tak si koupíte Hyundai Inster, který je podobně velký a nestojí o moc víc. Ale místo téhle náhražky dostanete plnohodnotné auto🤷♂️
Což vzhledem k tomu, že tohle je také Čínské EV, jen s nálepkou Dacia, není dobrou vizitkou.
Nejsem cílovka, takže tomu asi nerozumím, ale zkrátka marně přemýšlím pro koho takové auto je.
Pokud budete chtít malé auto do města, tak si koupíte Hyundai Inster, který je podobně velký a nestojí o moc víc. Ale místo téhle náhražky dostanete plnohodnotné auto🤷♂️
@DonVito Hopla, tak to se omlouvám za omyl 🤦 Díky za opravu.
Vždyť Renault má ta EV celkem obstojná, tak proč ta Dacia je taková tragédie? 🧐
Vždyť Renault má ta EV celkem obstojná, tak proč ta Dacia je taková tragédie? 🧐
Akorat Renault/Dacia neni Stellantis.
🙂