Novinky
Demokratizace dopravy je jedním ze zásadních přínosů elektrické revoluce. Doba, kdy dostupná mobilita širokých mas budujících klimaticky neutrální společnost není jen prázdnou frází, právě nastala. Zatímco vybraní vrcholní představitelé nově budované společnosti mají možnost vychutnat si dekarbonizovanou jízdu v Porsche Taycan nebo Mercedesu EQS, standardizovaně udržitelné rodiny a komunity se budou moci těšit na vrcholně demokratickou Dacii Hipster. Redaktor Bednář je na fotkách viditelně spokojen a už se těší, až bude jezdit z pražské redakce na víkend domů do Jeseníků skutečně demokraticky a klimaticky odpovědně 👍👍👍
To je ovšem strašný. Tohle není auto, ale 4kolová rikša 😂
@ericn
Hele, za mě je to 1000x lepší jak ty různé Citroeny Ami a podobně.
Do města s tím ani nemám příliš problém. Jenže tohle je tak čtvrté, páté auto do rodiny, pokud se tomu dá říkat auto...
A tohle je řešení klimatické tísně? Že místo dvou aut budeme mit 5 aut??? Nebo že nám ty reálné auta opravdu EU zakáže???
Stále nerozumím tomu, proč někdo pořád dává nesmyslné rovnítko mezi levné a malé. Proč prostě neudělají elektrické Sandero a Logan??? 50 kWh baterka, 80-100 kW výkon, cena 400-500...
Hele, za mě je to 1000x lepší jak ty různé Citroeny Ami a podobně.
Do města s tím ani nemám příliš problém. Jenže tohle je tak čtvrté, páté auto do rodiny, pokud se tomu dá říkat auto...
A tohle je řešení klimatické tísně? Že místo dvou aut budeme mit 5 aut??? Nebo že nám ty reálné auta opravdu EU zakáže???
Stále nerozumím tomu, proč někdo pořád dává nesmyslné rovnítko mezi levné a malé. Proč prostě neudělají elektrické Sandero a Logan??? 50 kWh baterka, 80-100 kW výkon, cena 400-500...
@rohYpnol asi nás chtějí nacpat do krabiček od sirek za vysokou cenu. Taky nechápu, jaký je problém udělat elektrický Sandero s 50kWh za 350+400tis Kč? Když jsou ty elektrické články tak levné, co tu pořád někdo píše...
Když se to tak vezme, takto dává elektrické auto smysl. Ideální samohyb do města by měl být lokálně bezemisní, maximálně malý a skladný kvůli snadnějšímu parkování, pokud má někdo jak nabíjet a cena bude rozumná, proč ne?
Na pohled se mi líbí, ale auto pro mě to není. Mě by seděla Dacia Oroch. Nechápu, proč to tady neprodávají.
Na pohled se mi líbí, ale auto pro mě to není. Mě by seděla Dacia Oroch. Nechápu, proč to tady neprodávají.
Už velmi dlouho se úspěšně bráním tomu kupovat druhé auto. Jedna pixla stačí. A řešit dvoje pojištění, dvoje gumy a servis 2x je prostě oser.
Ale občas by se hodilo, zvlášť nyní co jsem dlouhodobě nemocný a nemůžu na kole. Takovýhle "velorex" by to, pokud bude mít isofix, v pohodě zastal. Servis to potřebovat nebude, nebude mi vadit obout tomu celoročky a pojistka na to bude minimální.
Ale občas by se hodilo, zvlášť nyní co jsem dlouhodobě nemocný a nemůžu na kole. Takovýhle "velorex" by to, pokud bude mít isofix, v pohodě zastal. Servis to potřebovat nebude, nebude mi vadit obout tomu celoročky a pojistka na to bude minimální.
v článku jsou náznaky jisté "praktičnosti" v mezích, reálné ukázky skladnosti kufru "zero". Pokud z toho nebude pojízdný maložebřiňák, pak to nemá tu výhodu a zapadne to v dějinách už tak upadající automobility...
Dieselová Octavia je mrtvá. Odteď už do Chorvatska jedině s touhle Dacií. Díky ti, zlatá EU!!! Future is electric!
Výsledky voleb v ČR do PS jsou klimaticky nezodpovědné. Zpochybňování zelených cílů je extremistické a jde o ohrožování západní demokracie a jasný signál podpory Ruska... 😆😉
Ja bych se tomu nevysmival, genialni vuz, v případě že za něj připojím druhy, kam posadím děti a za něj třetí na kočárek a věci. Pak beru rovnou 3ks 👍
Dříve tyhle klimaticky neutrální vozy jezdily na nádraží a vozily zavazadla s balíky... Nové budou jezdit po D1...