Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Oholený až na kost. Dacia odhalila ještě menší elektromobil

16 komentářů

Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Elektromobilita je dostupná. Tenhle rodinný vůz představuje moderní podobu, kterou všichni chtějí.
Dieselová Octavia je mrtvá. Odteď už do Chorvatska jedině s touhle Dacií. Díky ti, zlatá EU!!! Future is electric!
Arese
@rohYpnol 😄😄😄 Jenže vlastně to taková legrace není. Protože právě do něčeho takového by nás chtěly ty zelenorudé zrůdy z Bruselu narvat! 😧🤮🤮🤮🤮🤮👎
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@Arese Zbytečně se tím trápíš, ber to jako já, taková náhražka koloběžky, bude to stát jako 2 karbonové kola, kterých je po cestě více a více. Problém spíše bude, že si to budou chtít vzít do shopu, do posilky, na masáž všichni a ten spalovák bude stát v garáži.
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
@Arese Klimaticky odpovědní občané nově budovaných evropských komunit v takových autech chtějí jezdit 👍👍👍 A bude to i u nás. Volby jsme sice prohráli a máme jen 92 poslanců. Ale budeme bojovat za emisní povolenky i další klimaticky odpovědná opatření ze všech sil. Prosadili jsme je v EU, prosadíme je i u nás 👍👍👍
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Horký Hrom

Výsledky voleb v ČR do PS jsou klimaticky nezodpovědné. Zpochybňování zelených cílů je extremistické a jde o ohrožování západní demokracie a jasný signál podpory Ruska... 😆😉
Rezna
@rohYpnol
Ja bych se tomu nevysmival, genialni vuz, v případě že za něj připojím druhy, kam posadím děti a za něj třetí na kočárek a věci. Pak beru rovnou 3ks 👍
Avatar - kruskar
kruskar
@Rezna 😁To bys jim mohl poradit. První auto tažné, poslední tlačné a mezi tím vagónky pro náklad.😁
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Rezna

Dříve tyhle klimaticky neutrální vozy jezdily na nádraží a vozily zavazadla s balíky... Nové budou jezdit po D1...
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
Demokratizace dopravy je jedním ze zásadních přínosů elektrické revoluce. Doba, kdy dostupná mobilita širokých mas budujících klimaticky neutrální společnost není jen prázdnou frází, právě nastala. Zatímco vybraní vrcholní představitelé nově budované společnosti mají možnost vychutnat si dekarbonizovanou jízdu v Porsche Taycan nebo Mercedesu EQS, standardizovaně udržitelné rodiny a komunity se budou moci těšit na vrcholně demokratickou Dacii Hipster. Redaktor Bednář je na fotkách viditelně spokojen a už se těší, až bude jezdit z pražské redakce na víkend domů do Jeseníků skutečně demokraticky a klimaticky odpovědně 👍👍👍
ericn
To je ovšem strašný. Tohle není auto, ale 4kolová rikša 😂
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@ericn

Hele, za mě je to 1000x lepší jak ty různé Citroeny Ami a podobně.
Do města s tím ani nemám příliš problém. Jenže tohle je tak čtvrté, páté auto do rodiny, pokud se tomu dá říkat auto...
A tohle je řešení klimatické tísně? Že místo dvou aut budeme mit 5 aut??? Nebo že nám ty reálné auta opravdu EU zakáže???

Stále nerozumím tomu, proč někdo pořád dává nesmyslné rovnítko mezi levné a malé. Proč prostě neudělají elektrické Sandero a Logan??? 50 kWh baterka, 80-100 kW výkon, cena 400-500...
ericn
@rohYpnol asi nás chtějí nacpat do krabiček od sirek za vysokou cenu. Taky nechápu, jaký je problém udělat elektrický Sandero s 50kWh za 350+400tis Kč? Když jsou ty elektrické články tak levné, co tu pořád někdo píše...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@ericn
Přesně tak. Technologie je. Výroba BEV jak pořád slyšíme od hujerů je na rozdíl od spalováků sranda. Baterky jsou na cenách výkupu železného šrotu. BEV je ve všem lepší... Pořád nevím v čemjje ten problém a proč nejprodávanějším vozem v EU není Sandero EV?!? 😆
Avatar - kruskar
kruskar
Když se to tak vezme, takto dává elektrické auto smysl. Ideální samohyb do města by měl být lokálně bezemisní, maximálně malý a skladný kvůli snadnějšímu parkování, pokud má někdo jak nabíjet a cena bude rozumná, proč ne?
Na pohled se mi líbí, ale auto pro mě to není. Mě by seděla Dacia Oroch. Nechápu, proč to tady neprodávají.
Trtkal
Už velmi dlouho se úspěšně bráním tomu kupovat druhé auto. Jedna pixla stačí. A řešit dvoje pojištění, dvoje gumy a servis 2x je prostě oser.

Ale občas by se hodilo, zvlášť nyní co jsem dlouhodobě nemocný a nemůžu na kole. Takovýhle "velorex" by to, pokud bude mít isofix, v pohodě zastal. Servis to potřebovat nebude, nebude mi vadit obout tomu celoročky a pojistka na to bude minimální.
Lord Owl
v článku jsou náznaky jisté "praktičnosti" v mezích, reálné ukázky skladnosti kufru "zero". Pokud z toho nebude pojízdný maložebřiňák, pak to nemá tu výhodu a zapadne to v dějinách už tak upadající automobility...