Testy
Espace bol priekopník MPV, toto je už len karikatúra.
@traveldrive přidej k tomu hybridní 3hrnek a dostaneš mix, který se neprodává... A navíc si zkazíš zavedené jméno... prostě Francouzi...
@traveldrive Je to irónia, že hybrid v Bigsteri s atmo štvorvalcom 1,8 s nepriamym vstrekom lepšie funguje ako hento trojvalcové malé turbo v Espace.
Tříválec se rozhodně nepovedl. A také max rychlost 175km/h?? 😫😫 Na rodinný sedmimístný dálniční hltač kilometrů?? 🤔🫣😐
Krásně vidět v DE. Kamióny vpravo. Uprostřed BEV a pomalá spalovací auta jedoucí kolem 110-120km/h. Levý pruh já a spalovací kombíky a sedany BMW, Audi, Porsche, .... a všichni v levým 160 - 210.
Krásně vidět v DE. Kamióny vpravo. Uprostřed BEV a pomalá spalovací auta jedoucí kolem 110-120km/h. Levý pruh já a spalovací kombíky a sedany BMW, Audi, Porsche, .... a všichni v levým 160 - 210.
Proč pořád opakujete ty samé blbosti?
"Nemluvě o tom, že skleněná střecha má mnohem horší izolační vlastnosti, takže v létě i přes zastínění pouští dovnitř teplo, v zimě zase chlad"
Sklo je tepelný izolace, plech je tepelný vodič.
"Z pevných látek jsou dobrými tepelnými izolanty především ty látky, které obsahují hodně plynu (vzduchu), např. minerální vlna (kamenná nebo skelná), peří, srst, papír, dále např. sklo, dřevo, polystyren."
Zde tepelné vodivosti, kdo nevěří, muze se podivat do fyzikálních tabulek.
železo 80,2
sklo 1,35
cs.m.wikipedia.org/…n%C3%A1_vodivost
Toa prosim přestaňte tento nesmysl opakovat. Od novinářů, kteří o něčem píši bych čekal, ze budou taky o tom neco vědět. Plech ma jeste tapec, který mírní odvod tepla, sklo ma zase roletku a jeste k tomu několik vrstev.
"Nemluvě o tom, že skleněná střecha má mnohem horší izolační vlastnosti, takže v létě i přes zastínění pouští dovnitř teplo, v zimě zase chlad"
Sklo je tepelný izolace, plech je tepelný vodič.
"Z pevných látek jsou dobrými tepelnými izolanty především ty látky, které obsahují hodně plynu (vzduchu), např. minerální vlna (kamenná nebo skelná), peří, srst, papír, dále např. sklo, dřevo, polystyren."
Zde tepelné vodivosti, kdo nevěří, muze se podivat do fyzikálních tabulek.
železo 80,2
sklo 1,35
cs.m.wikipedia.org/…n%C3%A1_vodivost
Toa prosim přestaňte tento nesmysl opakovat. Od novinářů, kteří o něčem píši bych čekal, ze budou taky o tom neco vědět. Plech ma jeste tapec, který mírní odvod tepla, sklo ma zase roletku a jeste k tomu několik vrstev.
@Mikesus Sklo je sice tepelny izolant (ne dokonaly, ale lepsi nez kov). Ale jeste jsem nevidel sklenenou strechu, na ktere by byl tapecirung, zatimco u tech kovovych to v posledni dobe byva bezne...
Ja v zime zatahuju roletku, protoze od panoramaticke strechy mi je zima na hlavu. Roletka docela pomuze.
Ja v zime zatahuju roletku, protoze od panoramaticke strechy mi je zima na hlavu. Roletka docela pomuze.
@JirkaVejrazka od toho máš právě tu roletku, ta nahradí ten tapec, pokud sklo není vrstvené. A máš vyřešeno a lépe izolováno než plechová střecha. Fakt nechápu ty bláboly o lepší izolaci plechu než skla.
A dokonce i vzduch má dobrou izolační vlastnost, pokud nedochází k jeho proudění. No a to proudění ty pociťuješ. Stačí toto proudění od tepelného zdroje odsunout a je to.
A dokonce i vzduch má dobrou izolační vlastnost, pokud nedochází k jeho proudění. No a to proudění ty pociťuješ. Stačí toto proudění od tepelného zdroje odsunout a je to.
@Mikesus No ak si nepochopil, tak ten Espace nemá žiadnu roletku, ktorú by si si zatiahol, miesto toho je elektromechaické sklo s tekutými kryštálmi. Táto efektná technológia je fajn vo fancy officoch kde sa dajú ľahko znepriehľadniť sklenené steny zasadačiek miesto zaťahovania predpotopných žalúzií. Lenže v aute, kde ti pečie na strechu slnko to až tak dobre nefunguje.
Zjavne nemáš s panoramatickou strechou skúsenosť. Nechaj auto s ňou a bez nej deň v lete na slnku a rýchlo zistíš ten rozdiel. Alebo ešte jednoduchšie, postav sa v lete pod plechový prístrešok a potom do hoc aj otvoreného skleníka. No kde bude viac piecť? Niekedy ma fakt udivuješ. Nejde tu o vodivosť ale o to, či slnečné lúče prenikajú dnu pri panoráme bez roletky si teda píš že prenikajú.
Zjavne nemáš s panoramatickou strechou skúsenosť. Nechaj auto s ňou a bez nej deň v lete na slnku a rýchlo zistíš ten rozdiel. Alebo ešte jednoduchšie, postav sa v lete pod plechový prístrešok a potom do hoc aj otvoreného skleníka. No kde bude viac piecť? Niekedy ma fakt udivuješ. Nejde tu o vodivosť ale o to, či slnečné lúče prenikajú dnu pri panoráme bez roletky si teda píš že prenikajú.
A ano, nezájem o motory znamená jejich ukončení. Výrobce si vždy vybere tu z variant, která se mu lépe prodává.
. Jinak složitější není. 🤣🤣🤣🤣
Jenže osobní auta nejezdí jen ve městě že...
Automobilky v EU podléhají nařízení omezujícímu emise CO₂ z nově prodaných osobních aut a dodávek.
1. Cílová hranice emisí
Pro osobní auta byl do roku 2020/21 stanoven průměrný limit 95 g CO₂/km (podle NEDC, později WLTP).
Od roku 2025 a 2030 se limity ještě snižují (např. -15 % a -55 % oproti roku 2021).
Výrobce musí dosáhnout tohoto průměru u celého svého vozového parku prodaného v EU (ne u každého auta zvlášť).
2. Pokuty
Pokud výrobce překročí stanovený limit, platí pokutu 95 € za každý gram CO₂ nad limit a za každé prodané auto.
Příklad😒br />
Limit: 95 g/km
Reálný průměr výrobce: 100 g/km (tj. +5 g)
Prodá 1 000 000 aut
Pokuta = 5 g × 95 € × 1 000 000 = 475 milionů €
může přesunout na zákazníka, pokud ten je ochoten akceptovat zastaralou techniku. Nikdo nikomu nezakazuje, jen se zpoplatňuje zastaralá technika, která má lepší alternativu, ekonomičtější, efektivnější. Pokud o ni někdo stojí, určitě si rád připlatí za to. Nebo snad že by automobilky měly svoji vizi a podle ní jdou a nechtěly by peníze od zákazníků?
🤣🤣🤣
To se nikdy nedozvíš 🤣🤣🤣