Testy
Espace bol priekopník MPV, toto je už len karikatúra.
@traveldrive přidej k tomu hybridní 3hrnek a dostaneš mix, který se neprodává... A navíc si zkazíš zavedené jméno... prostě Francouzi...
@traveldrive Je to irónia, že hybrid v Bigsteri s atmo štvorvalcom 1,8 s nepriamym vstrekom lepšie funguje ako hento trojvalcové malé turbo v Espace.
Tříválec se rozhodně nepovedl. A také max rychlost 175km/h?? 😫😫 Na rodinný sedmimístný dálniční hltač kilometrů?? 🤔🫣😐
Krásně vidět v DE. Kamióny vpravo. Uprostřed BEV a pomalá spalovací auta jedoucí kolem 110-120km/h. Levý pruh já a spalovací kombíky a sedany BMW, Audi, Porsche, .... a všichni v levým 160 - 210.
Krásně vidět v DE. Kamióny vpravo. Uprostřed BEV a pomalá spalovací auta jedoucí kolem 110-120km/h. Levý pruh já a spalovací kombíky a sedany BMW, Audi, Porsche, .... a všichni v levým 160 - 210.
Proč pořád opakujete ty samé blbosti?
"Nemluvě o tom, že skleněná střecha má mnohem horší izolační vlastnosti, takže v létě i přes zastínění pouští dovnitř teplo, v zimě zase chlad"
Sklo je tepelný izolace, plech je tepelný vodič.
"Z pevných látek jsou dobrými tepelnými izolanty především ty látky, které obsahují hodně plynu (vzduchu), např. minerální vlna (kamenná nebo skelná), peří, srst, papír, dále např. sklo, dřevo, polystyren."
Zde tepelné vodivosti, kdo nevěří, muze se podivat do fyzikálních tabulek.
železo 80,2
sklo 1,35
cs.m.wikipedia.org/…n%C3%A1_vodivost
Toa prosim přestaňte tento nesmysl opakovat. Od novinářů, kteří o něčem píši bych čekal, ze budou taky o tom neco vědět. Plech ma jeste tapec, který mírní odvod tepla, sklo ma zase roletku a jeste k tomu několik vrstev.
"Nemluvě o tom, že skleněná střecha má mnohem horší izolační vlastnosti, takže v létě i přes zastínění pouští dovnitř teplo, v zimě zase chlad"
Sklo je tepelný izolace, plech je tepelný vodič.
"Z pevných látek jsou dobrými tepelnými izolanty především ty látky, které obsahují hodně plynu (vzduchu), např. minerální vlna (kamenná nebo skelná), peří, srst, papír, dále např. sklo, dřevo, polystyren."
Zde tepelné vodivosti, kdo nevěří, muze se podivat do fyzikálních tabulek.
železo 80,2
sklo 1,35
cs.m.wikipedia.org/…n%C3%A1_vodivost
Toa prosim přestaňte tento nesmysl opakovat. Od novinářů, kteří o něčem píši bych čekal, ze budou taky o tom neco vědět. Plech ma jeste tapec, který mírní odvod tepla, sklo ma zase roletku a jeste k tomu několik vrstev.
@Mikesus Sklo je sice tepelny izolant (ne dokonaly, ale lepsi nez kov). Ale jeste jsem nevidel sklenenou strechu, na ktere by byl tapecirung, zatimco u tech kovovych to v posledni dobe byva bezne...
Ja v zime zatahuju roletku, protoze od panoramaticke strechy mi je zima na hlavu. Roletka docela pomuze.
Ja v zime zatahuju roletku, protoze od panoramaticke strechy mi je zima na hlavu. Roletka docela pomuze.
@JirkaVejrazka od toho máš právě tu roletku, ta nahradí ten tapec, pokud sklo není vrstvené. A máš vyřešeno a lépe izolováno než plechová střecha. Fakt nechápu ty bláboly o lepší izolaci plechu než skla.
A dokonce i vzduch má dobrou izolační vlastnost, pokud nedochází k jeho proudění. No a to proudění ty pociťuješ. Stačí toto proudění od tepelného zdroje odsunout a je to.
A dokonce i vzduch má dobrou izolační vlastnost, pokud nedochází k jeho proudění. No a to proudění ty pociťuješ. Stačí toto proudění od tepelného zdroje odsunout a je to.
@Mikesus No ak si nepochopil, tak ten Espace nemá žiadnu roletku, ktorú by si si zatiahol, miesto toho je elektromechaické sklo s tekutými kryštálmi. Táto efektná technológia je fajn vo fancy officoch kde sa dajú ľahko znepriehľadniť sklenené steny zasadačiek miesto zaťahovania predpotopných žalúzií. Lenže v aute, kde ti pečie na strechu slnko to až tak dobre nefunguje.
Zjavne nemáš s panoramatickou strechou skúsenosť. Nechaj auto s ňou a bez nej deň v lete na slnku a rýchlo zistíš ten rozdiel. Alebo ešte jednoduchšie, postav sa v lete pod plechový prístrešok a potom do hoc aj otvoreného skleníka. No kde bude viac piecť? Niekedy ma fakt udivuješ. Nejde tu o vodivosť ale o to, či slnečné lúče prenikajú dnu pri panoráme bez roletky si teda píš že prenikajú.
Zjavne nemáš s panoramatickou strechou skúsenosť. Nechaj auto s ňou a bez nej deň v lete na slnku a rýchlo zistíš ten rozdiel. Alebo ešte jednoduchšie, postav sa v lete pod plechový prístrešok a potom do hoc aj otvoreného skleníka. No kde bude viac piecť? Niekedy ma fakt udivuješ. Nejde tu o vodivosť ale o to, či slnečné lúče prenikajú dnu pri panoráme bez roletky si teda píš že prenikajú.
@Mikesus
Asi Vás to překvapí, ale u běžného auta je největší přestup tepla (tepelné ztráty) právě přes okna. Důvodem k tomu, že tam kde jsou plachy jsou na nich ještě interiérové plastické díly (past je dobrý izolant) a navíc mezi těmi plasty a plechem je vzduchová mezera (vzduch opět izolant).
A pokud máte celoskleněnou střechu, tak v podstatě jediná izolační vrstva je to sklo jako takové. Nic dalšího.
Asi Vás to překvapí, ale u běžného auta je největší přestup tepla (tepelné ztráty) právě přes okna. Důvodem k tomu, že tam kde jsou plachy jsou na nich ještě interiérové plastické díly (past je dobrý izolant) a navíc mezi těmi plasty a plechem je vzduchová mezera (vzduch opět izolant).
A pokud máte celoskleněnou střechu, tak v podstatě jediná izolační vrstva je to sklo jako takové. Nic dalšího.
Nejhezčí MPV/SUV mainstreamu, velké, uveze toho dost, má super exteriér i interiér a co ten pohon ? Nevím, jestli se udělala změna, ale jezdil jsem Etech 200 v kratším Australu a určitě je to level lepší, než ten slabší Etech s 1.6, ale plynulosti eCVT nedosahuje, pokud přesednete, poznáte to a to hlavně taková ta bezprostřední reakce na plyn, než převodovka vyhodnotí, že se má akcelerovat. Jasné, pro někoho je to možná zvukově příjemější, ale už i dnes některá auta s eCVT umí virtuálně řadit. Jinak s Australem to nemělo větší problém a ten výkon tam je, bohužel jsem neměl možnost s tím jet s větší zátěží. Je obrovská škoda, že Renault rovnou nezačal vyrábět Etech mimo té 1.6 atmo třeba s 2.0, motory měl a vynikající a spolehlivé, mohlo to mít 200-250k z většího objemu a ja to mam pravděpodobně teď doma 😊 Viděl jsem, že začínají nasazovat 1.8 atmo do dacií, jen to nemá takový výkon. To chci zkusit
@Ozzman
tento bazmek rozhodně nelze klasifikovat jako MPV.
Souhlasím s tím, že klasické zážehové motory Renault uměl (a nadmíru se mu povedly i některé vznětové, třebas 2,0 dci)
tento bazmek rozhodně nelze klasifikovat jako MPV.
Souhlasím s tím, že klasické zážehové motory Renault uměl (a nadmíru se mu povedly i některé vznětové, třebas 2,0 dci)
@Ozzman
Je absurdní, že hybrid 1.8 z Dacie vychází u všech recenzentů jako lepsi pohon než tenhle R3 turbo hybrid nesmysl...
Je absurdní, že hybrid 1.8 z Dacie vychází u všech recenzentů jako lepsi pohon než tenhle R3 turbo hybrid nesmysl...
Ano, mozna prave protoze Renault e😜erimentoval a slepých uliček je ve vyvoji mnoho.. snad se pouci@rohYpnol
@Ozzman Tvl Renault e x perimentuje až moc... Tohle SUV není Espace ani omylem, jen prodloužený Austral se špatným pohonem, proto se to neprodává a není o něj zájem, Jen ti Frantíci to pořád nechápou 😉
Btw u nás jen 95 aut za 2025, tvl...
Btw u nás jen 95 aut za 2025, tvl...
Zlaty kodiaq... tesat do kamena
A ano, nezájem o motory znamená jejich ukončení. Výrobce si vždy vybere tu z variant, která se mu lépe prodává.
. Jinak složitější není. 🤣🤣🤣🤣
Jenže osobní auta nejezdí jen ve městě že...
Jenže ta menšina neni malá, takže víc než 1/4 lidí bydlí na venkově. A když někdo bydlí ve městě, tak to neznamená že nedojíždí dennodenně do jiného, třeba většího města, že....
Dej ho na HL, nemá smysl s tím bezmozkem ztrácet čas 😉 Bavil by ses někde s někým, kdo ani nerozezná realitu od divokého kačera, satirické fake news rubriky od reflexu?!? 🤣😉
Když toto uváděl jako důkaz toho, jaký je Turek nácek... 🤣🤣🤣
Automobilky v EU podléhají nařízení omezujícímu emise CO₂ z nově prodaných osobních aut a dodávek.
1. Cílová hranice emisí
Pro osobní auta byl do roku 2020/21 stanoven průměrný limit 95 g CO₂/km (podle NEDC, později WLTP).
Od roku 2025 a 2030 se limity ještě snižují (např. -15 % a -55 % oproti roku 2021).
Výrobce musí dosáhnout tohoto průměru u celého svého vozového parku prodaného v EU (ne u každého auta zvlášť).
2. Pokuty
Pokud výrobce překročí stanovený limit, platí pokutu 95 € za každý gram CO₂ nad limit a za každé prodané auto.
Příklad😒br />
Limit: 95 g/km
Reálný průměr výrobce: 100 g/km (tj. +5 g)
Prodá 1 000 000 aut
Pokuta = 5 g × 95 € × 1 000 000 = 475 milionů €
může přesunout na zákazníka, pokud ten je ochoten akceptovat zastaralou techniku. Nikdo nikomu nezakazuje, jen se zpoplatňuje zastaralá technika, která má lepší alternativu, ekonomičtější, efektivnější. Pokud o ni někdo stojí, určitě si rád připlatí za to. Nebo snad že by automobilky měly svoji vizi a podle ní jdou a nechtěly by peníze od zákazníků?
🤣🤣🤣
To se nikdy nedozvíš 🤣🤣🤣
Francie má na jednu stranu dotace na EV ale zároveň daň podle CO2 pro nově pořizované spalovací vozy (příklady, platí do 31.12.2025)
méně než 113g --> 0€
115g --> 100€
120g --> 210€
130g --> 640€
140g -->1500€
150g --> 3119€
160g --> 5715€
167g --> 10692€
192g --> 67467€
Vzhledem k tomu, že jde o státní rozpočet, tak de facto financují jednu technologii na úkor jiné.
Také to možná vysvětluje, proč Renault tolik tlačí na pilu ohledně hybridizace - jejich vlastní trh je velmi důležitý.
Blablabla... kecy klecy.
Hujeříčci nám tu opakují, že tu již je parita. Takže to co jsi napsal jsou je kecy do větru 😆😉
Něco k věci by nebylo?
Já jdu pro popcorn na to divadlo s názvem volby a dalšího fiaska téhle vlády, která ani neni schopna zajistit jejich konání a funkčnost e-dokladů.... 🤣🤣🤣
Ano, ANO je vyloženě proruské že. Proto vyhostili ruské diplomaty, proto vyřadili ros atom, protože tohle přátelé dělají, že ... 🤣🤣🤣
Ne, nevíme s kým udělá koalici.
A pokud bude muset udělat koalici se Stačilo, tak hádej proč?
Třeba proto že Spolu (nebo ODS, KDU, TOP) odmítne jit do koalice s ANO s novými lidmi bez současného vedení, které selhalo??? Co???
EDIT. Stačilo nebude v poslanecké sněmovně, takže se prokázalo, jak řeči Spolu o nějaké hrozbě a ohrožení demokracie bylo jen lží a pastí na voliče. Naštěstí, jak to jen píše doníček? Pravda a láska zvítězí?!❤️🤣🤣🤣
Komunisti jsou dnes v Pirátech a STANu.
Protože FAKTA na papíře, podle kterých posuzuje EU!!!
Renault Espace 1,2 E-Tech (200 HP full hybrid) ~ 105-113 g/km CO₂ podle varianty a výbavy
Ford Kuga 2,5 Hybrid ~ 123 g/km CO₂
Tím ti odpovídám rovnou k podstatě tvé otázky, kam směřuje.
Odpovídám tirovnou proč Renault nemá 2.5. Právě proto že šlape tu brázdu podle nesmyslné zelenorudé ideologie EU.
Omg fakt jsem myslel že jsi chytřejší. Zas ta ohraná písnička "nezakazuje"...🤦
Jo, z ČSSR taky nikdo nezakazoval jit přes čáru, "jen" tě zastřelili... ale vždyť to byla každého VOLBA, ne?
EU nezakazuje, "jen" musíš platit CO2 výpalné že...Nikdo nic nezakazuje, je to každého VOLBA...
Chápeš vůbec že zákaz neni nutně jen přímý???
Vůbec nechápeš a nevnímáš souvislosti. To je celé. Dnes to třeba ještě dokážou. Ale zítra stejně budou muset přijít s nesmyslem s jakým přišel Renault...
Dnes to dokážou, protože vyjdou se 123g CO2, ale zítra už taky budou potřebovat jen 113g CO2... Dnes to dokážou, protože třeba maji i jiné trhy kde ten 2.5 bude moct být i příští rok, i napřesrok a vývoj se tak zaplatí...
www.novinky.cz/…na-trhu-40542072