Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Renault Espace 1.2 E-Tech hybrid – Škoda toho tříválce

57 komentářů

Avatar - Mikesus
Mikesus
@rohYpnol neni to nic o EU, jinak by ani ostatni nemohli mit 2.5l motor. Ovsem ten je, takze zase jen jsi uplne mimo. Kdyz by ho eu zakauovala, nemohla by ho mit ani konkurence. Tohle je jen manažerské rozhodnutí Renaultu.
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
@Mikesus Sklo je sice tepelny izolant (ne dokonaly, ale lepsi nez kov). Ale jeste jsem nevidel sklenenou strechu, na ktere by byl tapecirung, zatimco u tech kovovych to v posledni dobe byva bezne...
Ja v zime zatahuju roletku, protoze od panoramaticke strechy mi je zima na hlavu. Roletka docela pomuze.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Proč pořád opakujete ty samé blbosti?

"Nemluvě o tom, že skleněná střecha má mnohem horší izolační vlastnosti, takže v létě i přes zastínění pouští dovnitř teplo, v zimě zase chlad"

Sklo je tepelný izolace, plech je tepelný vodič.

"Z pevných látek jsou dobrými tepelnými izolanty především ty látky, které obsahují hodně plynu (vzduchu), např. minerální vlna (kamenná nebo skelná), peří, srst, papír, dále např. sklo, dřevo, polystyren."

Zde tepelné vodivosti, kdo nevěří, muze se podivat do fyzikálních tabulek.
železo 80,2
sklo 1,35

cs.m.wikipedia.org/…n%C3%A1_vodivost

Toa prosim přestaňte tento nesmysl opakovat. Od novinářů, kteří o něčem píši bych čekal, ze budou taky o tom neco vědět. Plech ma jeste tapec, který mírní odvod tepla, sklo ma zase roletku a jeste k tomu několik vrstev.
traveldrive
Espace bol priekopník MPV, toto je už len karikatúra.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
1.2 E-tech hybrid je výsledkem nesmyslné CO2 ideologie EU. Ano, hezký příklad tohho, jak se EU konkrétně promítá v činech a jak nám zhoršuje denodenní život. V USA by byl pod kapotou 2,5 benzin...
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Pepa_007 od kdy je hybrid složitější nebo dražší? možná ho někdo dělá složitější, ale to není problém dané techniky, ale jejího konstruktéra.
A ano, nezájem o motory znamená jejich ukončení. Výrobce si vždy vybere tu z variant, která se mu lépe prodává.
ericn
@traveldrive přidej k tomu hybridní 3hrnek a dostaneš mix, který se neprodává... A navíc si zkazíš zavedené jméno... prostě Francouzi...
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Pepa_007
může přesunout na zákazníka, pokud ten je ochoten akceptovat zastaralou techniku. Nikdo nikomu nezakazuje, jen se zpoplatňuje zastaralá technika, která má lepší alternativu, ekonomičtější, efektivnější. Pokud o ni někdo stojí, určitě si rád připlatí za to. Nebo snad že by automobilky měly svoji vizi a podle ní jdou a nechtěly by peníze od zákazníků?
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Pepa_007 fakt? Nemá spojku, nemá starter, nema mechatroniku, nemá turbo a dalších X věci. A rádia budu mit navic věci, ktere jsou spolehlive nez ty, ktere maji jen určitou kratkou životnost.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@JirkaVejrazka od toho máš právě tu roletku, ta nahradí ten tapec, pokud sklo není vrstvené. A máš vyřešeno a lépe izolováno než plechová střecha. Fakt nechápu ty bláboly o lepší izolaci plechu než skla.
A dokonce i vzduch má dobrou izolační vlastnost, pokud nedochází k jeho proudění. No a to proudění ty pociťuješ. Stačí toto proudění od tepelného zdroje odsunout a je to.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Avantime dražší vůči čemu? Jelikož to je řečeno obecně, tak neni. Vůči nějakému zdechlemu motoru samozřejmě je, vůči stejne výkonným alternativam neni.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Pepa_007 pokud nici zdraví populace, pak ano. Pokud to někdo za kazdou cenu chce, ať přispívá do veřejného rozpočtu na zdravotni péči více. Ldyz by si nicil jen své, je to jeho volba. Ale kdyz nici i vsehc okolo, je správně to zdanit.
Avantime
@traveldrive Je to irónia, že hybrid v Bigsteri s atmo štvorvalcom 1,8 s nepriamym vstrekom lepšie funguje ako hento trojvalcové malé turbo v Espace.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nejhezčí MPV/SUV mainstreamu, velké, uveze toho dost, má super exteriér i interiér a co ten pohon ? Nevím, jestli se udělala změna, ale jezdil jsem Etech 200 v kratším Australu a určitě je to level lepší, než ten slabší Etech s 1.6, ale plynulosti eCVT nedosahuje, pokud přesednete, poznáte to a to hlavně taková ta bezprostřední reakce na plyn, než převodovka vyhodnotí, že se má akcelerovat. Jasné, pro někoho je to možná zvukově příjemější, ale už i dnes některá auta s eCVT umí virtuálně řadit. Jinak s Australem to nemělo větší problém a ten výkon tam je, bohužel jsem neměl možnost s tím jet s větší zátěží. Je obrovská škoda, že Renault rovnou nezačal vyrábět Etech mimo té 1.6 atmo třeba s 2.0, motory měl a vynikající a spolehlivé, mohlo to mít 200-250k z většího objemu a ja to mam pravděpodobně teď doma 😊 Viděl jsem, že začínají nasazovat 1.8 atmo do dacií, jen to nemá takový výkon. To chci zkusit
traveldrive
@Mikesus Ty si fakt retard.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Avantime

Jenže osobní auta nejezdí jen ve městě že...
Avantime
@Mikesus No ak si nepochopil, tak ten Espace nemá žiadnu roletku, ktorú by si si zatiahol, miesto toho je elektromechaické sklo s tekutými kryštálmi. Táto efektná technológia je fajn vo fancy officoch kde sa dajú ľahko znepriehľadniť sklenené steny zasadačiek miesto zaťahovania predpotopných žalúzií. Lenže v aute, kde ti pečie na strechu slnko to až tak dobre nefunguje.
Zjavne nemáš s panoramatickou strechou skúsenosť. Nechaj auto s ňou a bez nej deň v lete na slnku a rýchlo zistíš ten rozdiel. Alebo ešte jednoduchšie, postav sa v lete pod plechový prístrešok a potom do hoc aj otvoreného skleníka. No kde bude viac piecť? Niekedy ma fakt udivuješ. Nejde tu o vodivosť ale o to, či slnečné lúče prenikajú dnu pri panoráme bez roletky si teda píš že prenikajú.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Mikesus
Automobilky v EU podléhají nařízení omezujícímu emise CO₂ z nově prodaných osobních aut a dodávek.
1. Cílová hranice emisí
Pro osobní auta byl do roku 2020/21 stanoven průměrný limit 95 g CO₂/km (podle NEDC, později WLTP).
Od roku 2025 a 2030 se limity ještě snižují (např. -15 % a -55 % oproti roku 2021).
Výrobce musí dosáhnout tohoto průměru u celého svého vozového parku prodaného v EU (ne u každého auta zvlášť).
2. Pokuty
Pokud výrobce překročí stanovený limit, platí pokutu 95 € za každý gram CO₂ nad limit a za každé prodané auto.
Příklad😒br />
Limit: 95 g/km
Reálný průměr výrobce: 100 g/km (tj. +5 g)
Prodá 1 000 000 aut
Pokuta = 5 g × 95 € × 1 000 000 = 475 milionů €
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@JirkaVejrazka přesně.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ano, volba to je, jine automobilky to dokazou… zajimave 😐 @rohYpnol
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ozzman
Ne, nevíme s kým udělá koalici.
A pokud bude muset udělat koalici se Stačilo, tak hádej proč?

Třeba proto že Spolu (nebo ODS, KDU, TOP) odmítne jit do koalice s ANO s novými lidmi bez současného vedení, které selhalo??? Co???
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ozzman
Omg fakt jsem myslel že jsi chytřejší. Zas ta ohraná písnička "nezakazuje"...🤦

Jo, z ČSSR taky nikdo nezakazoval jit přes čáru, "jen" tě zastřelili... ale vždyť to byla každého VOLBA, ne?

EU nezakazuje, "jen" musíš platit CO2 výpalné že...Nikdo nic nezakazuje, je to každého VOLBA...

Chápeš vůbec že zákaz neni nutně jen přímý???
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ano samo vladu neslozi a vime s kym pujde do svazku. a jako bonus zase protece par miliard spriznenym firmam, proti tomu je cela petikoslice s jejich rozkradanim amaterska..no dostanes co chces 😉 @rohYpnol
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ale nikdo nic nezakazuje… to je volba renaultu @rohYpnol
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ozzman
Odpovídám tirovnou proč Renault nemá 2.5. Právě proto že šlape tu brázdu podle nesmyslné zelenorudé ideologie EU.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ozzman

Ano, ANO je vyloženě proruské že. Proto vyhostili ruské diplomaty, proto vyřadili ros atom, protože tohle přátelé dělají, že ... 🤣🤣🤣
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ano, Kugs ma vic a presto ji prodavaji v EU… nebo snad ne ? @rohYpnol
Avatar - Ozzman
Ozzman
Neboj, od zitrka sw kormidlo obrati k tvemu vytouzenemu vychodu a budete se soudruhama moct zase řádit 😊 @rohYpnol
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Zlaty kodiaq... tesat do kamena
Avatar - Ozzman
Ozzman
Blazni a extremisti jsou na obou stranach barikady, ale ty jsi sam nejchytrejsi, tak to ti nemusim rikat 😊@rohYpnol
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ale to nikdo nedela zejo, minimalne v normánim zapadnim svete, proto tam jsou vice ci mene jen nejake subvence na elektro a benzin ani naftu ti nezakazuji a jendost levná ta nafta@Sevca1
vencelín
@Ozzman
tento bazmek rozhodně nelze klasifikovat jako MPV.
Souhlasím s tím, že klasické zážehové motory Renault uměl (a nadmíru se mu povedly i některé vznětové, třebas 2,0 dci)
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ozzman

Blablabla... kecy klecy.

Hujeříčci nám tu opakují, že tu již je parita. Takže to co jsi napsal jsou je kecy do větru 😆😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Protože né vždy je ta nové věc levná a na startu použitelná pro všechny, dotace pak tu novou technologii financují a vylepšují + dostává se do podvědomí lidí, jinak bychom tady pořád topili uhlím, proč to měnit, co ? On totiž často takový mozkový titán, jako je tady rohypnol a další prostě neumí vidět do budoucnosti a proto by radši topil uhlím dál, ale naštěstí jsou tu i inteligentnější lidé a proto se třeba takto dříve masivně podporovala železnice... vim, dnes již překonána, ale Rohypnolové by jezdili na koni doteď 😊 Asi tak @Sevca1
Avatar - Ozzman
Ozzman
Proč tedy Ford, či Toyota dělají ty hybridy s 2.5 v EU ? Blbej brusel, doufam, že si volil pro Czexit! To jediné nás zachrání ! @rohYpnol
traveldrive
@Avantime Myslím, že časom na to prídu tiež. A ak sa im náhodou podarí zbaviť Macrona a nebodaj dosadia na jeho miesto Le Penovú, tak budú možno montovať aj dvojlitre a do vrchoného modelu šesťvalec. 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Sevca1
🤣🤣🤣
To se nikdy nedozvíš 🤣🤣🤣
Sevca1
@Avantime ta sedla
Sevca1
@Mikesus Jejda!!!! Vždy fungovalo že nová technika vystrnadila tu starou . Od kdy se nová technika dotuje a stará by měla platit. Proč tam není přirozený průběh který vždy fungoval?
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Mikesus pokud je něco lepší, tak není třeba danit starší technologii. 👍
Avantime
@Mikesus Akože odkedy? Vždy bol zložitejší aj drahší, to sa zase netvár že nie. Nariekať tu nad koncom dieselov v osobných autách je samozrejme miestny folklór, hybridy sú do mesta oveľa lepšie. Diesel si ľudia kupovali kvôli úspornej prevádzke, teraz to už väčšinou nehrá rolu.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Mikesus pravda. Hybridní pohon s porovnáním s čistě spalovací verzí není složitější. Hybrid má jen navíc elektromotor či dva. Akumulátor. Kabely. Řídící jednotku. Atd...
. Jinak složitější není. 🤣🤣🤣🤣
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Mikesus ano. Automobilky samy začínají zavádět dražší a složitější hybridní auta a ruší naftové motory a velkoobjemové benzínové. On to nikdo nekupoval.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Tříválec se rozhodně nepovedl. A také max rychlost 175km/h?? 😫😫 Na rodinný sedmimístný dálniční hltač kilometrů?? 🤔🫣😐
Krásně vidět v DE. Kamióny vpravo. Uprostřed BEV a pomalá spalovací auta jedoucí kolem 110-120km/h. Levý pruh já a spalovací kombíky a sedany BMW, Audi, Porsche, .... a všichni v levým 160 - 210.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ozzman

Vůbec nechápeš a nevnímáš souvislosti. To je celé. Dnes to třeba ještě dokážou. Ale zítra stejně budou muset přijít s nesmyslem s jakým přišel Renault... Dnes to dokážou, protože třeba maji i jiné trhy kde ten 2.5 bude moct být i příští rok, i napřesrok a vývoj se tak zaplatí...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@3_diamanty
Je to tak. 2.0 tdi❤️ 2.0 tsi ❤️ Není o čem...😉
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ozzman

Je absurdní, že hybrid 1.8 z Dacie vychází u všech recenzentů jako lepsi pohon než tenhle R3 turbo hybrid nesmysl...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ozzman
Něco k věci by nebylo?
Já jdu pro popcorn na to divadlo s názvem volby a dalšího fiaska téhle vlády, která ani neni schopna zajistit jejich konání a funkčnost e-dokladů.... 🤣🤣🤣
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Arese

Dej ho na HL, nemá smysl s tím bezmozkem ztrácet čas 😉 Bavil by ses někde s někým, kdo ani nerozezná realitu od divokého kačera, satirické fake news rubriky od reflexu?!? 🤣😉

Když toto uváděl jako důkaz toho, jaký je Turek nácek... 🤣🤣🤣
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ozzman
Protože FAKTA na papíře, podle kterých posuzuje EU!!!

Renault Espace 1,2 E-Tech (200 HP full hybrid) ~ 105-113 g/km CO₂ podle varianty a výbavy
Ford Kuga 2,5 Hybrid ~ 123 g/km CO₂

Tím ti odpovídám rovnou k podstatě tvé otázky, kam směřuje.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@wakantanka

Jenže ta menšina neni malá, takže víc než 1/4 lidí bydlí na venkově. A když někdo bydlí ve městě, tak to neznamená že nedojíždí dennodenně do jiného, třeba většího města, že....
vencelín
@Mikesus
Asi Vás to překvapí, ale u běžného auta je největší přestup tepla (tepelné ztráty) právě přes okna. Důvodem k tomu, že tam kde jsou plachy jsou na nich ještě interiérové plastické díly (past je dobrý izolant) a navíc mezi těmi plasty a plechem je vzduchová mezera (vzduch opět izolant).

A pokud máte celoskleněnou střechu, tak v podstatě jediná izolační vrstva je to sklo jako takové. Nic dalšího.
vencelín
@traveldrive
Toto není ani ta atrapa. Lidé z Matry by se museli v hrobě obracet, pokud by zjistili, co se teď prodává jako Espace. Ona už i 5. gen nebyla Espace, tak jak si jméno espace zaslouží, natož tento paskvil.
Sevca1
@Ozzman Samozřejmě, že nové technologie zaplatí ti movitější, pak se to dostane do fáze kdy díky množství vyrobenému to začne zlevnovat a je dostupné pro masy. Tak to funguje normálně, nebo ne? Docela by mne zajímalo kdyby napalili benzín za 100 pro podporu nových technologií a zároveň zničení té staré, jestli by jsi měl dále tak osvícené řeči 😁
Arese
@Mikesus Lháři prolhaná! 🤮🤮🤮👎
Avatar - wakantanka
wakantanka
@rohYpnol No lenže väčšina ľudí žije v meste, pracuje v meste a mimo mesta jazdí autom maximálne na výlety do okolia a pár krát do roka niekam ďalej na dovolenku že...
traveldrive
@Pepa_007 Neskuč. Kúp si Porsche a mazaj na nemeckú diaľnicu, keď ti to tak chýba.