Videa
@rohYpnol
Martin Vaculík patrně ještě nepodal vysvětlení na služebně i proto, že se to jen stěží mohlo stihnout, když bylo video publikováno včera v podvečer.
Též ale vůbec nepochybuji, že si byl zveřejnění vědom, navíc je v tom skoro jistě jeho poťouchle škodolibý humor 😊, protože skoro určitě, pro rychlost 150km/h, použil dálniční úsek mezi Planou nad Lužnicí a Úsilným na D3, kde od 5. října 2025 je ve zkušebním provozu umožněno jet 150, takže z hlediska zákona jel maximální povolenou rychlostí. A nyní možná s gustem vychutnává všechny komentáře, které se ho bez rozmyslu snaží natřít načerno. 😊
Za mě povedený vtip.
Martin Vaculík patrně ještě nepodal vysvětlení na služebně i proto, že se to jen stěží mohlo stihnout, když bylo video publikováno včera v podvečer.
Též ale vůbec nepochybuji, že si byl zveřejnění vědom, navíc je v tom skoro jistě jeho poťouchle škodolibý humor 😊, protože skoro určitě, pro rychlost 150km/h, použil dálniční úsek mezi Planou nad Lužnicí a Úsilným na D3, kde od 5. října 2025 je ve zkušebním provozu umožněno jet 150, takže z hlediska zákona jel maximální povolenou rychlostí. A nyní možná s gustem vychutnává všechny komentáře, které se ho bez rozmyslu snaží natřít načerno. 😊
Za mě povedený vtip.
@Othello To auto je z karbonu a hliníku, je to lehký EV, který má 170 koní. Kola jsou tak velká, že ta styčná plocha je dostatečná. Zadní náhon, no prostě hračka, která tě odveze do shopu.
Neodpustím si tenhle komentář.
Kdyby tohle video zveřejnil Filip Turek, tak seznam a novinky spustí mediální lynč jak tady Turek jezdí 150 kmh rychlostí po českých dálnicích a ohrožuje tím babičky na LDNkách a kauzu dávno prověřuje PČR.
Martin Vaculík a CNC tady na tom však vydělává a dělá kariéru... Nikdo ho netahá na služebnu PČR podávat vysvětlení.
Závěr si učiňte každý sám.
Kdyby tohle video zveřejnil Filip Turek, tak seznam a novinky spustí mediální lynč jak tady Turek jezdí 150 kmh rychlostí po českých dálnicích a ohrožuje tím babičky na LDNkách a kauzu dávno prověřuje PČR.
Martin Vaculík a CNC tady na tom však vydělává a dělá kariéru... Nikdo ho netahá na služebnu PČR podávat vysvětlení.
Závěr si učiňte každý sám.
Vůbec jsem nepochopil vysvětlení toho stáčení doprava při prudké akceleraci (čas 37-30).
Ano, pokud jsou elektromotor i řidič vlevo, je těžiště auta posunuté doleva, levé hnací kolo je víc zatížené, má lepší trakci a díky tomu může vyvolat mírné stáčení doprava.
Ovšem když je těžiště auta víc vlevo, jeho setrvačnost logicky musí při zrychlování naopak stáčet auto doleva a oba vlivy by se měly zhruba vyrovnat.
Uniká mi logika vysvětlení p.Vaculíka
Jinak na autě jsou tragické pneumatiky včetně jejich (ne)dostupnosti, zoufalé nastupování dozadu včetně způsobu otvírání dveří, příliš tlusté A sloupky, nevyužití tepla motoru na vytápění interiéru, spartánské sedačky ...
Prostě dost celkem zásadních věcí.
A samozřejmě s REXem to není elektromobil ale hybrid
Ano, pokud jsou elektromotor i řidič vlevo, je těžiště auta posunuté doleva, levé hnací kolo je víc zatížené, má lepší trakci a díky tomu může vyvolat mírné stáčení doprava.
Ovšem když je těžiště auta víc vlevo, jeho setrvačnost logicky musí při zrychlování naopak stáčet auto doleva a oba vlivy by se měly zhruba vyrovnat.
Uniká mi logika vysvětlení p.Vaculíka
Jinak na autě jsou tragické pneumatiky včetně jejich (ne)dostupnosti, zoufalé nastupování dozadu včetně způsobu otvírání dveří, příliš tlusté A sloupky, nevyužití tepla motoru na vytápění interiéru, spartánské sedačky ...
Prostě dost celkem zásadních věcí.
A samozřejmě s REXem to není elektromobil ale hybrid
@rohYpnol
jednak před zákonem jsou skutečně někteří rovnější, žijeme v reálném světě žejo, ale ten morální maják je taky významným prvkem
jednak před zákonem jsou skutečně někteří rovnější, žijeme v reálném světě žejo, ale ten morální maják je taky významným prvkem
@Adam Štrauch
Mě vůbec nejde o to aby to někdo řešil. Nepochopil jsi na co poukazuji a o co mi jde.
Mimochodem, a novinář, žurnalista, publicista, to je co?? Od novináře člověk čeká míň?
Mě vůbec nejde o to aby to někdo řešil. Nepochopil jsi na co poukazuji a o co mi jde.
Mimochodem, a novinář, žurnalista, publicista, to je co?? Od novináře člověk čeká míň?
@Othello Myslím, že to tady nezaznělo, ale Vaculík v jednom z předchozích videí říkal, že má vliv i to, že poloosy jsou ke každému kolu jinak dlouhé. Těch faktorů tam je asi víc.
@Dzinus
Jenže to video je starší, že. Nevím o tom že by 5. října bylo jaro... Pokud jsem viděl dobře tak v appce je datum 14.5.
Takže tahle tvá teorie o nějakém úmyslném vtípku je úplně mimo.
Jenže to video je starší, že. Nevím o tom že by 5. října bylo jaro... Pokud jsem viděl dobře tak v appce je datum 14.5.
Takže tahle tvá teorie o nějakém úmyslném vtípku je úplně mimo.
@Othello
No a co? Tady si snad jsou někteří rovnější před zákonem jak jiní?!?
Snad je úplně jedno jestli jsi europoslanec, poslanec nebo lojza z Horní Dolní, zákon snad platí pro všechny y stejně, ne? A zvlášť pro morální majáky co poučují jiné...
No a co? Tady si snad jsou někteří rovnější před zákonem jak jiní?!?
Snad je úplně jedno jestli jsi europoslanec, poslanec nebo lojza z Horní Dolní, zákon snad platí pro všechny y stejně, ne? A zvlášť pro morální majáky co poučují jiné...
@rohYpnol Video z článku podle mě nejde použít jako důkaz. Ale pokud podáte podnět, tak se tím nějaký úředník bude muset zabývat a dopadne to stejně jako s Turkem - nijak. Druhá věc je, že Turek je politik, člověk od kterého společnost prostě čeká víc.
@Adam Štrauch
délka poloos je podle mě ještě větší nesmysl.
Moment který od diferenciálu roztáčí poloosu je nachlup stejný jako moment kterým druhý konec poloosy roztáčí kolo, bez ohledu na její délku.
délka poloos je podle mě ještě větší nesmysl.
Moment který od diferenciálu roztáčí poloosu je nachlup stejný jako moment kterým druhý konec poloosy roztáčí kolo, bez ohledu na její délku.
Škoda, tak pěkně mi to sedělo. 😊 Ale na videu holt jaro je.