Videa
@Adam Štrauch Turek jel hlavně 200 a bez dálniční známky. V tom vidí paralelu jenom obecní hňup RHP.
@Ja Prvni a Posledni oba s rohypnolem měli školení na toto téma a musím je pochválit, zúčastnili se a vydrželi poměrně nudnou přednášku až do konce. dneska už s nimi vládnou jako opravdoví troll-masteři.
@Man Ký možná jsi mohl pro retarďáka co neumí číslice zdůraznit těch 200, kámo😊
já: a myslíš, že by to pomohlo? má v hlavě nas.r.ano, v tom na auto.cz panuje všeobecná shoda😊
já: a myslíš, že by to pomohlo? má v hlavě nas.r.ano, v tom na auto.cz panuje všeobecná shoda😊
@Othello To auto je z karbonu a hliníku, je to lehký EV, který má 170 koní. Kola jsou tak velká, že ta styčná plocha je dostatečná. Zadní náhon, no prostě hračka, která tě odveze do shopu.
Ja Prvni a Posledni
@Arese
Víc emotikonů – zase větší prémie!
Na diskusním dně už jen tleskají a posílají ti srdíčka.
Víc emotikonů – zase větší prémie!
Na diskusním dně už jen tleskají a posílají ti srdíčka.
Neodpustím si tenhle komentář.
Kdyby tohle video zveřejnil Filip Turek, tak seznam a novinky spustí mediální lynč jak tady Turek jezdí 150 kmh rychlostí po českých dálnicích a ohrožuje tím babičky na LDNkách a kauzu dávno prověřuje PČR.
Martin Vaculík a CNC tady na tom však vydělává a dělá kariéru... Nikdo ho netahá na služebnu PČR podávat vysvětlení.
Závěr si učiňte každý sám.
Kdyby tohle video zveřejnil Filip Turek, tak seznam a novinky spustí mediální lynč jak tady Turek jezdí 150 kmh rychlostí po českých dálnicích a ohrožuje tím babičky na LDNkách a kauzu dávno prověřuje PČR.
Martin Vaculík a CNC tady na tom však vydělává a dělá kariéru... Nikdo ho netahá na služebnu PČR podávat vysvětlení.
Závěr si učiňte každý sám.
@rohYpnol Video z článku podle mě nejde použít jako důkaz. Ale pokud podáte podnět, tak se tím nějaký úředník bude muset zabývat a dopadne to stejně jako s Turkem - nijak. Druhá věc je, že Turek je politik, člověk od kterého společnost prostě čeká víc.
Vůbec jsem nepochopil vysvětlení toho stáčení doprava při prudké akceleraci (čas 37-30).
Ano, pokud jsou elektromotor i řidič vlevo, je těžiště auta posunuté doleva, levé hnací kolo je víc zatížené, má lepší trakci a díky tomu může vyvolat mírné stáčení doprava.
Ovšem když je těžiště auta víc vlevo, jeho setrvačnost logicky musí při zrychlování naopak stáčet auto doleva a oba vlivy by se měly zhruba vyrovnat.
Uniká mi logika vysvětlení p.Vaculíka
Jinak na autě jsou tragické pneumatiky včetně jejich (ne)dostupnosti, zoufalé nastupování dozadu včetně způsobu otvírání dveří, příliš tlusté A sloupky, nevyužití tepla motoru na vytápění interiéru, spartánské sedačky ...
Prostě dost celkem zásadních věcí.
A samozřejmě s REXem to není elektromobil ale hybrid
Ano, pokud jsou elektromotor i řidič vlevo, je těžiště auta posunuté doleva, levé hnací kolo je víc zatížené, má lepší trakci a díky tomu může vyvolat mírné stáčení doprava.
Ovšem když je těžiště auta víc vlevo, jeho setrvačnost logicky musí při zrychlování naopak stáčet auto doleva a oba vlivy by se měly zhruba vyrovnat.
Uniká mi logika vysvětlení p.Vaculíka
Jinak na autě jsou tragické pneumatiky včetně jejich (ne)dostupnosti, zoufalé nastupování dozadu včetně způsobu otvírání dveří, příliš tlusté A sloupky, nevyužití tepla motoru na vytápění interiéru, spartánské sedačky ...
Prostě dost celkem zásadních věcí.
A samozřejmě s REXem to není elektromobil ale hybrid
@Man Ký
Smutné že už si povídáš sám se sebou... tohle už opravdu není na rohypnol, ale na lékařskou pomoc. Doufám, že opičce pomůžou 😅
Smutné že už si povídáš sám se sebou... tohle už opravdu není na rohypnol, ale na lékařskou pomoc. Doufám, že opičce pomůžou 😅
@Man Ký
Jaj hlupáčku, opět mimo jako vždy, viď...
Kauza nebyla kvůli dálniční známce. To se začalo řešit az následně.
Dálniční známka ma nějak vliv na bezpečnost??? Podle opičky možná, podle myslícího jedince absolutně ne 🤣🤣🤣
Raději se tu neztrapňuj 😉
Jaj hlupáčku, opět mimo jako vždy, viď...
Kauza nebyla kvůli dálniční známce. To se začalo řešit az následně.
Dálniční známka ma nějak vliv na bezpečnost??? Podle opičky možná, podle myslícího jedince absolutně ne 🤣🤣🤣
Raději se tu neztrapňuj 😉
@Ja Prvni a Posledni
Nechovej se jako doma. Komouši jako ty tady v diskusi ostatním prostě neporoučí 😆
Nechovej se jako doma. Komouši jako ty tady v diskusi ostatním prostě neporoučí 😆
@rohYpnol
jednak před zákonem jsou skutečně někteří rovnější, žijeme v reálném světě žejo, ale ten morální maják je taky významným prvkem
jednak před zákonem jsou skutečně někteří rovnější, žijeme v reálném světě žejo, ale ten morální maják je taky významným prvkem
@Adam Štrauch
Mě vůbec nejde o to aby to někdo řešil. Nepochopil jsi na co poukazuji a o co mi jde.
Mimochodem, a novinář, žurnalista, publicista, to je co?? Od novináře člověk čeká míň?
Mě vůbec nejde o to aby to někdo řešil. Nepochopil jsi na co poukazuji a o co mi jde.
Mimochodem, a novinář, žurnalista, publicista, to je co?? Od novináře člověk čeká míň?
@Othello Myslím, že to tady nezaznělo, ale Vaculík v jednom z předchozích videí říkal, že má vliv i to, že poloosy jsou ke každému kolu jinak dlouhé. Těch faktorů tam je asi víc.
@Othello Ma tam chybu, stačí se to na druhou stranu. Řidič i motor sedí na levé straně vozidla. Těžiště vozu není na podélné ose vozidla, což způsobuje v extrému to co popisuje, akorad obráceně.
Pan Vaculík opět pod mostem, dobře vám tak, když propagujete tu zlou elektromobilitu 😄
Video úžasné, jako vždy, jen si říkám, jestli už není čas, na přechod, na vyšší rozlišení videí ??? 😒
Video úžasné, jako vždy, jen si říkám, jestli už není čas, na přechod, na vyšší rozlišení videí ??? 😒
@Ja Prvni a Posledni
Nevím jestli to unesu. Budu pak příliš atraktivní. Zvlášť pro vyplácení klimatických dávek z progresivního blahobytu EU 🤣🤣🤣
Nevím jestli to unesu. Budu pak příliš atraktivní. Zvlášť pro vyplácení klimatických dávek z progresivního blahobytu EU 🤣🤣🤣
@Ja Prvni a Posledni
Největší pocta od největší diskusní nuly? Skvělé, píšu si do životopisu, diky 👍
Největší pocta od největší diskusní nuly? Skvělé, píšu si do životopisu, diky 👍
@Adam Štrauch
Deformací hřídele se moment neztratí, případné kroucení bude celkem nepatrné a úhlová odchylka se stejně ihned vykompenzuje v nápravovém diferenciálu
Deformací hřídele se moment neztratí, případné kroucení bude celkem nepatrné a úhlová odchylka se stejně ihned vykompenzuje v nápravovém diferenciálu
@Othello To by platilo pro nějakou ideální poloosu, která se nekroutí. Taková ale neexistuje.
@Dzinus
Jenže to video je starší, že. Nevím o tom že by 5. října bylo jaro... Pokud jsem viděl dobře tak v appce je datum 14.5.
Takže tahle tvá teorie o nějakém úmyslném vtípku je úplně mimo.
Jenže to video je starší, že. Nevím o tom že by 5. října bylo jaro... Pokud jsem viděl dobře tak v appce je datum 14.5.
Takže tahle tvá teorie o nějakém úmyslném vtípku je úplně mimo.
@Othello
No a co? Tady si snad jsou někteří rovnější před zákonem jak jiní?!?
Snad je úplně jedno jestli jsi europoslanec, poslanec nebo lojza z Horní Dolní, zákon snad platí pro všechny y stejně, ne? A zvlášť pro morální majáky co poučují jiné...
No a co? Tady si snad jsou někteří rovnější před zákonem jak jiní?!?
Snad je úplně jedno jestli jsi europoslanec, poslanec nebo lojza z Horní Dolní, zákon snad platí pro všechny y stejně, ne? A zvlášť pro morální majáky co poučují jiné...
@Adam Štrauch
délka poloos je podle mě ještě větší nesmysl.
Moment který od diferenciálu roztáčí poloosu je nachlup stejný jako moment kterým druhý konec poloosy roztáčí kolo, bez ohledu na její délku.
délka poloos je podle mě ještě větší nesmysl.
Moment který od diferenciálu roztáčí poloosu je nachlup stejný jako moment kterým druhý konec poloosy roztáčí kolo, bez ohledu na její délku.
Martin Vaculík patrně ještě nepodal vysvětlení na služebně i proto, že se to jen stěží mohlo stihnout, když bylo video publikováno včera v podvečer.
Též ale vůbec nepochybuji, že si byl zveřejnění vědom, navíc je v tom skoro jistě jeho poťouchle škodolibý humor 😊, protože skoro určitě, pro rychlost 150km/h, použil dálniční úsek mezi Planou nad Lužnicí a Úsilným na D3, kde od 5. října 2025 je ve zkušebním provozu umožněno jet 150, takže z hlediska zákona jel maximální povolenou rychlostí. A nyní možná s gustem vychutnává všechny komentáře, které se ho bez rozmyslu snaží natřít načerno. 😊
Za mě povedený vtip.