Novinky
K comu je dobry taky prehlad? Cloveka, s IQ aspon na zaviazanie topanok, ani len vo sne nenapadne myslienka, ze by mohol co i len uvazovat o nakupe socialistickej predrazenej kopie naozajstneho auta, ktoru tam zbastlili cinske deticky za par zrniek ryze.
@Jon Bon Novy zamestnanec evropske automobilky, predpokladam 😊
@Jon Bon Novy Až budeš s prachama showroomu a budeš se rozhodovat mezi evropským tříválcem a za podobné prachy PHEV s 300 koňmi, tak tam teprve dojde k rozhodnutí. A třeba pokud si dealer Mazdy nepřibere Čínu, tak zkrachuje. 1x diesel a 1x 2,5i 103kW je neuživí.
@KANKUNEN Nie. Mobil stoji 1000 eur, cinsky mobil 100 eur. Cinske auto podla tejto logiky musi stat 1/10 ceny z naozajstneho auta podobnej kategorie.
Tak ako clovek neda 20.000 a viac eur, ktore setril cely zivot po podvodnom telefonate do igelitky z balkona na operaciu akehosi udajne pribuzneho, neda 20.000 a viac eur za pochybne auto, ked naozajstne stoji iba o 10 % viac. V tychto 2 pripadoch je to rovnaka hanba a musi ist o velmi podobne IQ.
Kupim si zasadne iba auto od takeho vyrobcu, ktory u nas predava auta aspon 3-4 generacie, cize jazdia tu jeho auta aspon 20 rokov, vidim ake su spolahlive a maju tu servisnu siet.
Tak ako clovek neda 20.000 a viac eur, ktore setril cely zivot po podvodnom telefonate do igelitky z balkona na operaciu akehosi udajne pribuzneho, neda 20.000 a viac eur za pochybne auto, ked naozajstne stoji iba o 10 % viac. V tychto 2 pripadoch je to rovnaka hanba a musi ist o velmi podobne IQ.
Kupim si zasadne iba auto od takeho vyrobcu, ktory u nas predava auta aspon 3-4 generacie, cize jazdia tu jeho auta aspon 20 rokov, vidim ake su spolahlive a maju tu servisnu siet.
@Jon Bon Novy jak jsem psal vedle, dva, tři roky a ukáže se, která čínská značka to myslí v Evropě vážně. Do té doby mají ještě evropské automobilky šanci s tím něco udělat.
@kozakm Kazdy rok vzniknu desiatky novych cinskych znaciek a desiatky zaniknu. Ziadna to nemysli vazne. Oni nemozu mysliet. Za nich mysli komunisticka strana, ktorej aj vacsinovo patria.
Kto si chce vylosovat Cierneho Petra za svoje peniaze, ze jeho automobilka skrachuje este pred koncom zaruky? Ze sudruhovia navrhli kvalitne aspon 2 suciastky z tych tisicov, ktore sa v aute nachadzaju? Auto z Alie😜resu? Nikdy.
Kto si chce vylosovat Cierneho Petra za svoje peniaze, ze jeho automobilka skrachuje este pred koncom zaruky? Ze sudruhovia navrhli kvalitne aspon 2 suciastky z tych tisicov, ktore sa v aute nachadzaju? Auto z Alie😜resu? Nikdy.
@Jon Bon Novy Ale houby, jen je třeba si vybírat. BYD je tu 22 let a v roce 2024 prodalo 4,3 mega aut. Chery 28 let, loni 2,6 mega.
@kozakm Nie, BYD je tu novy. Nie, nepoznam nikoho, kto s nim 22 rokov jazdi. Nie, nemam spatnu vazbu od spokojnych zakaznikov. Nie, nestretavam stovky starych vozidiel na cestach. Nie, nemaju tu servisnu siet. Nie, nemaju tu vybudovanu povest dlhorocneho spolahliveho vyrobcu. Nie, nie je mnoho nahradnych dielov z druhovyroby. Nie, nie je ich vela na vrakoviskach na lacnejsie diely. Nie, nemaju vybudovany image. Nie, nebudem pokusny kralik.
@KANKUNEN Co by som robil v cinskom showroome? Kupit ev este pochopim, ale ked si ochotny zaplatit za tie ich licencne sracky, co cinan nie je schopny za 100 rokov vyrobit jeden normalny spalovaci motor plus hybrid, tak to ti teda gratulujem. Vyborny vyber 🤣
@KANKUNEN Ani omylem nebudu podporovat ne zcela přátelský stát, abych ušetřil. Při nákupu čehokoliv za větší obnos peněz preferuji vždy Evropu. Příští rok mi končí operák na evropské auto a to příští bude rozhodně také evropské. Takže řeči o rozhodování na showroomu si nechte, takhle přemýšlí jen vlastizrádce a nebo omezený člověk.
Toto bola posledná kvapka, v tejto chvíli už naozaj verím, že v redakcii tohto plátku dostávajú bakšiš za promo pre čínske automobilky.
@brano bleha Kvůli prostému seznamu čínských aut? 🤔 Doporučuji přečíst pár naších testů, kde kritikou na čínské vozy často nešetříme 🙂
@Jan Faltýsek Kolik kompletních seznamů evropských a amerických značek a modelů prodávaných v ČR jste za poslední rok vydali? Aha, žádný.
A buď nerozumíte psanému textu a nebo jej záměrně překrucujete, protože Brano jasně psal, že “Toto bola posledná kvapka”, takže to nebylo jen “ Kvůli prostému seznamu čínských aut”.
To jak tady poslední dobou propagujete čínský autoprůmysl je pro ostudu a je to daleko za hranicí pouhé informovanosti veřejnosti. Je mi jasné, že budete tvrdit pravý opak a polemizovat o tom kde je ta hranice.
A buď nerozumíte psanému textu a nebo jej záměrně překrucujete, protože Brano jasně psal, že “Toto bola posledná kvapka”, takže to nebylo jen “ Kvůli prostému seznamu čínských aut”.
To jak tady poslední dobou propagujete čínský autoprůmysl je pro ostudu a je to daleko za hranicí pouhé informovanosti veřejnosti. Je mi jasné, že budete tvrdit pravý opak a polemizovat o tom kde je ta hranice.
@MihiCZ pánové již vás nebudu přesvědčovat, ale mohlo by potěšit, že zrovna dáváme dohromady článek o tom, jak nás nezřídka zklamaly asistenční systémy čínských aut, napříč redaktory, někdy i nebezpečně. Jinak seznam amerických aut na českém trhu by skutečně nebyl od věci, dost možná uděláme 😊
@Jan Faltýsek Potěšení by bylo, kdyby procento publikovaných článků o čínských autech odpovídalo procentům jejich prodejů. Ten nepoměr, který tu panuje, jasně křičí “propagace”.
Jeden článek o špatně fungujících asistentech se v té záplavě ostatních, nikoliv negativních, článků o čínských autech ztratí jako kapka v moři.
Jestli tohle všechno fakt píšete z vlastního přesvědčení a ne proto, že vám někdo zaplatil, tak to je snad ještě horší zpráva.
Jeden článek o špatně fungujících asistentech se v té záplavě ostatních, nikoliv negativních, článků o čínských autech ztratí jako kapka v moři.
Jestli tohle všechno fakt píšete z vlastního přesvědčení a ne proto, že vám někdo zaplatil, tak to je snad ještě horší zpráva.
Slušný čínský guláš... napočítal jsem 77 aut v oficiálním dovozu a 20 v neoficiálním... tak dobrou chuť 😊
@šofér To budu desiatky novych showroomov v kazdom okresnom meste. S rozlohou toho uz existujuceho mesta. Ci?
@Jon Bon Novy EÚ by sa konečne mala spamätať a prestať devastovať vlastný priemysel. Stále pletú čosi o emisiách, ale že šli v konečnom dôsledku za posledných pár rokov ceny áut hore o 50-70%, a napriek tomu automobilky bohvieako nezarábajú, ich nejako nekašle.
@traveldrive Ceny zvysuju aj nepotrebne blbosti, ktore do tych aut davaju. Vsetko zautomatizovane, servomototory, start-stop systemy, hlasove ovladanie, displeje, el. klucky, svetelne hudby zvonka, zvnutra, asistenti a snimace na vsetko, kamery, akoby bol vodic nesvojpravny, a na vsetko riadiace jednotky a mikrocipy. Tu ale neplati, ze cim viac picitacov, tym viac Adidas. Cim viac picitacov, tym vacsia cena, tym vacsia poruchovost a tym vacsi prepad ceny potom pri predaji vozidla.
Je mi srdečně jedno, jestli se těchto obskurních komoušských značek na náš trh tlačí 10, nebo 100. Slušný Evropan si NIC takového NIKDY nekoupí. Hambou bych se propadl v něčem takovém jezdit!!!
P.S. Proč redakce auto.cz systematicky podporuje exanzi těchto komouškých šmejdů?!!!!!!
P.S. Proč redakce auto.cz systematicky podporuje exanzi těchto komouškých šmejdů?!!!!!!
@Arese Protože za pár korun by vedení zdejší redakce prodalo i svoje rodiče. Nevěřím, že s tím souhlasí celá redakce.
Bohužel dnešní doba přeje narcistním psychopatům, kteří po….u co se dá jen pro jejich momentální prospěch.
Bohužel dnešní doba přeje narcistním psychopatům, kteří po….u co se dá jen pro jejich momentální prospěch.
@Arese Keby len jazdit. Hanbil by som sa to mat pred domom! Mam rozne okruhy znamych okolo seba. Rodina, susedia, kolegovia z prace, kolegovia zo sportu. A vzdy sa rozpravame o autach. "Ja mam Volvo, ja mam Alfu, ja mam Toyotu, ja mam BMW". Vsetci roky vedia, o com je rec. A niekto by povedal: Ja mam DongFeng KungFu ForThink PingPong KimIrSen DSWL58PX.....? A? To je co za auto?
Kto by takeho pablba potom bral vazne!!!
Kto by takeho pablba potom bral vazne!!!
Štěstí je, že většina lidí má rozum a váží si svých peněz a proto si nekoupí auto, které má minimální zůstatkovou hodnotu a pofiderní jistotu servisu.
Většina těch automobilek je už teď ve finančních problémech a za pár let jich přežije sotva třetina - tj. nebudou na to náhradní díly.
Většina těch automobilek je už teď ve finančních problémech a za pár let jich přežije sotva třetina - tj. nebudou na to náhradní díly.
z nasho pohladu je to kopa znaciek, ale uvedomte si, ze Cina mam 1,4 mld ludi cize je jasne, ze tam nebude len napr. 10 znaciek - a kazda znacka chce vyvazat do USA a EU, kedze vidi, za ake z ich pohladu astronomicke sumy sa hlavne v EU auta predavaju (a to je uz chyba EU - pamatam sa, ked v roku 2009 sedan dacia logan II zacinal na 5990 euro) - uvedomuju si, ze zisk za jedno predane auto v EU = mozno zisk za 10 predanych aut v Cine - mne tam chyba este jedna "uz" cinska znacka, kedze je tam MG, malo by tam byt aj Volvo 😁
Volime si doparlamentu darebaky, zlocince a estebaky.
Kupujeme cinske sracky, prichazejici s jedinym cilem - poskodit evropsky prumysl.
A ani se tim netajici.
Vlastne ne jen narod, v podstate lidstvo.
blbost, panadol jasne rikal, ze stacilo nejsou komunisti!
Tak když ten evropský průmysl zaostává léta, tak co chcete? Evropě se už svět jen směje. Ano, můžeme si za to sami.
Ano. Velký podíl mají ti, co vládnou. Ale i v automobilovém průmyslu (a jiných odvětvích, např. IT) si za to můžou výrobci sami. Zůstávají u toho, co mají už vyzkoušené, nemají dostatek inovací a žijí ve vlastním zajištěném světě nadnárodních korporací. A okolí jim pak uteče.
V cinskom mozem/musim zadat do navigacie kam idem, aby o tom vedelo. A nielen auto, ale aj cinska rozviedka.
Mozem tam mat tetris vo svetlach, svetelnu hudbu pri zamykani/odomykani, vodotrysk v kufri, reklamu premietat vodicovi iducemu za mnou, menit si za jazdy farbu karoserie - same prakticke veci pre vodica. Ooooo, su naozaj velmi dalej. Boze, ako sme doteraz mohli jazdit na zaostalych europskych vagenoch? Ved si nemozem ani len cez 8 klikov na displeji pridat kurenie?
Nikde nechválím čínská auta. Ale stačí se podívat na světové autosalony, veletrhy atd., v Evropě je to jen dohasínající sláva. Těžiště inovací se přesunulo už mimo.
Chápu, že starší lidé si chtějí udržet svět, jaký znají a jsou na něj zvyklí, ale svět se mění a posouvá a pak jim ujede. Nedostatek inovací a neschopnost rychle se přizpůsobit měnícímu se trhu zabilo už spoustu firem, učebnicový příklad byla Nokia ad.
Koleso vynajdene uz bolo. A tak dobre, ze ho netreba inovovat.
No jo, to už je problém iracionality lidí, že ne vždycky to skutečně lepší se rozšíří. Fyzická tlačítka jsou bezpečnější a snazší na obsluhu, ale někde si řekli, že je to staromódní, vypočítali si, že je to dražší na výrobu apod. 😕 A lidi mají rádi pořád něco nového, tak to je žádané.