Technika
Z článku není jasné, jaký rozsah repase Valeo nabízí. Zda mechatroniky, systému spojek s dvouhmotnostním setrvačníkem, převodové skříně, nebo všeho.
@Tycoon Oceněný a uváděný produkt je výhradně repasovaná dvoulamelová „mokrá“ spojka pro převodovku DQ250. V oficiálních materiálech Valeo ani v katalogu EQUIP AUTO není uvedeno, že by tato novinka zahrnovala repasi mechatroniky, dvouhmotnostního setrvačníku ani celé převodovky (skříně/ozubení).
Škoda, že se víc nepoužívá hydrodynamická automatická převodovka. 😕
Automatu vubec nerozumim. Takze nechci vychvalovat nebo hanit.
Co pouziva toyota v corole a tech svych SUV za automaty? Nikdy jsem neslysel, ze by mela s nimi problemy.
Co pouziva toyota v corole a tech svych SUV za automaty? Nikdy jsem neslysel, ze by mela s nimi problemy.
@Jenik3 jednostupnovou planetovou převodovku a misto hyromenice jsou tam 2 elektomotory proti sobě. Nejjednodušší
Zdaleka nejlepší postup je si koncernové auto s DSG nekupovat a nemuset jejich problémy vůbec řešit! Jedině manuál! 😊
@Arese evidentně jsi v tom nikdy nejel
@Tom Janota Jel a mockrát, naštěstí to ale nikdy nebyla moje auta. Dost to škube a třeba vyjet z řady podélně stojících aut do prudkého stoupání (časté např. v Praze) je hotový očistec. Co tam máš dál? 😊
@Arese Pro tuhle situaci jsou bezkonkurencne nejlepsi (moment, podivam se do poznamek) elektromobily a hybridy. Az si jeden koupis, budes v takove situaci naprosto spokojeny 😉
@JirkaVejrazka Nikoliv, bezkonkurečně nejlepší (a zdaleka nejen v této situaci) jsou čistě spalovací auta s manuálem. 😊
@Arese Promin, ale tady jsi absolutne ztratil jakoukoli objektivitu, nebo jsi nikdy neridil hybrid ci elektromobil (coz je u tebe asi pravdepodobne 😊 ).
Snad kazdy, kdo realne zazil oboji, ti potvrdi, ze pro rozjezdy do kopce, parkovani, pojizdeni ve meste apod. je v elektrifikovanem aute nesrovnatelne jednodussi a pohodlnejsi.
Snad kazdy, kdo realne zazil oboji, ti potvrdi, ze pro rozjezdy do kopce, parkovani, pojizdeni ve meste apod. je v elektrifikovanem aute nesrovnatelne jednodussi a pohodlnejsi.
@Arese byť mám manuální převodovky rád, tak s tímto nemá DSG DQ381 nejmenší problém. Rozjezd je určitě plynulejší a jistější než s manuálem a to jsem s ním něco najezdil. Myslím si, že to souvisí i s tím, že je jednička v automatu kratší.
@Arese Opravdu nechápu, co máte pořád proti DSG. A moc by mě zajímalo v čem jste to všichni hateři jezdili.
Já jsem nezažil za 5 let s DQ381 jediný problém. Rozjezdy a parkování v rovině i kopci žádný problém.
Koncernovýho manuálu jsem si užil skoro 30 let a nikdy nebyl plynulejší a pohodlnější, než moje DSG.
A to si se.ru do vlastního hnízda, když jsem se živil subdodávkami do továren na manuální skříně.
Já jsem nezažil za 5 let s DQ381 jediný problém. Rozjezdy a parkování v rovině i kopci žádný problém.
Koncernovýho manuálu jsem si užil skoro 30 let a nikdy nebyl plynulejší a pohodlnější, než moje DSG.
A to si se.ru do vlastního hnízda, když jsem se živil subdodávkami do továren na manuální skříně.
@Mokrous s DQ381 asi nikdo problém nemá, má to mokrý spojky a něco vydrží, ale s DQ200, suchý spojky, je spojeno problémů dost. Třeba mechatronika, já už jí mám měněnou a to má auto jen 135 tis km, zazlobila mě hned 2x (nechala mě na cestě) a už zas škube jak o závod. Tj čekám, že se vysype potřetí, ale naštěstí u služební Octávky 🤣
@ericn To je potom totálně na prd. To chápu. Já se suchý DQ200 vyhýbám co to jde, ale když jsem ji jezdil jako novou, nebo zánovní, tak se chovala taky velmi dobře. Ale nikdy jsem jí neměl dýl jak na pár desítek minut...
@Arese No tak nové auta z koncernu, teda kromě Fabie a Kamiqu, ještě snad Karog v benzínu a nějaký Seat, kupují firmy do fleetu, takže jim je to jedno. Fyzické osoby většinou koncern nekupují kromě vyjmenovaných typů. Takže kde je problém 😀
A nebo ten, kdo nechce do převodovky sypat peníze. A nebo ten, kdo rád ovládá auto.
To budou spíše ti, co neradi ovládají auto a je jedno, jakou převodovku mají.