Technika
Jan Faltýsek
14
@Tycoon Oceněný a uváděný produkt je výhradně repasovaná dvoulamelová „mokrá“ spojka pro převodovku DQ250. V oficiálních materiálech Valeo ani v katalogu EQUIP AUTO není uvedeno, že by tato novinka zahrnovala repasi mechatroniky, dvouhmotnostního setrvačníku ani celé převodovky (skříně/ozubení).
Přejít do diskuze
Z článku není jasné, jaký rozsah repase Valeo nabízí. Zda mechatroniky, systému spojek s dvouhmotnostním setrvačníkem, převodové skříně, nebo všeho.
@Arese Pro tuhle situaci jsou bezkonkurencne nejlepsi (moment, podivam se do poznamek) elektromobily a hybridy. Az si jeden koupis, budes v takove situaci naprosto spokojeny 😉
@Tycoon lidi, co rádi ovládají auto, vidím každý den na semaforech... než se to rozjede, je tam červená
@Arese Promin, ale tady jsi absolutne ztratil jakoukoli objektivitu, nebo jsi nikdy neridil hybrid ci elektromobil (coz je u tebe asi pravdepodobne 😊 ).
Snad kazdy, kdo realne zazil oboji, ti potvrdi, ze pro rozjezdy do kopce, parkovani, pojizdeni ve meste apod. je v elektrifikovanem aute nesrovnatelne jednodussi a pohodlnejsi.
Snad kazdy, kdo realne zazil oboji, ti potvrdi, ze pro rozjezdy do kopce, parkovani, pojizdeni ve meste apod. je v elektrifikovanem aute nesrovnatelne jednodussi a pohodlnejsi.
@Jenik3 jednostupnovou planetovou převodovku a misto hyromenice jsou tam 2 elektomotory proti sobě. Nejjednodušší
@kozakm
A nebo ten, kdo nechce do převodovky sypat peníze. A nebo ten, kdo rád ovládá auto.
A nebo ten, kdo nechce do převodovky sypat peníze. A nebo ten, kdo rád ovládá auto.
@kozakm Nebo ten, co má velmi špatnou zkušenost se suchým DSG. Nebo ten, co ten manuál prostě chce 😉
@Arese Opravdu nechápu, co máte pořád proti DSG. A moc by mě zajímalo v čem jste to všichni hateři jezdili.
Já jsem nezažil za 5 let s DQ381 jediný problém. Rozjezdy a parkování v rovině i kopci žádný problém.
Koncernovýho manuálu jsem si užil skoro 30 let a nikdy nebyl plynulejší a pohodlnější, než moje DSG.
A to si se.ru do vlastního hnízda, když jsem se živil subdodávkami do továren na manuální skříně.
Já jsem nezažil za 5 let s DQ381 jediný problém. Rozjezdy a parkování v rovině i kopci žádný problém.
Koncernovýho manuálu jsem si užil skoro 30 let a nikdy nebyl plynulejší a pohodlnější, než moje DSG.
A to si se.ru do vlastního hnízda, když jsem se živil subdodávkami do továren na manuální skříně.
@Jan Faltýsek Tak to si můžou strčit za klobouk.
Normálnímu řidiči vydrží mokré spojky klidně 300 tisíc km.
Problém je spíš, když hrkne v mechatronice, nebo odejde ložisko a pak se celá skříň podělá. To je pozáruční strašák.
Ne, běžný servis spotřebních dílů.
Normálnímu řidiči vydrží mokré spojky klidně 300 tisíc km.
Problém je spíš, když hrkne v mechatronice, nebo odejde ložisko a pak se celá skříň podělá. To je pozáruční strašák.
Ne, běžný servis spotřebních dílů.
@Sevca1 Kde je problém?! Problém je, že už i pro koncern VW je manuál sprosté slovo. Dokonce už i u hot-hatche, resp. v případě této škodovky warm-hatche...😧👎
@JirkaVejrazka
Technicky vzato máte pravdu, pokud bude jediným kritériem plynulost rozjezdu.
Pokud však vezmeme v uvahu i jiné parametry vozidla či na vozidlo kladené komplexně, tak Arese není za stak daleko od pravdy.V tomto případě bych vzal na milost ještě i hdm.
Technicky vzato máte pravdu, pokud bude jediným kritériem plynulost rozjezdu.
Pokud však vezmeme v uvahu i jiné parametry vozidla či na vozidlo kladené komplexně, tak Arese není za stak daleko od pravdy.V tomto případě bych vzal na milost ještě i hdm.
@Arese byť mám manuální převodovky rád, tak s tímto nemá DSG DQ381 nejmenší problém. Rozjezd je určitě plynulejší a jistější než s manuálem a to jsem s ním něco najezdil. Myslím si, že to souvisí i s tím, že je jednička v automatu kratší.
@JirkaVejrazka Nikoliv, bezkonkurečně nejlepší (a zdaleka nejen v této situaci) jsou čistě spalovací auta s manuálem. 😊
Zdaleka nejlepší postup je si koncernové auto s DSG nekupovat a nemuset jejich problémy vůbec řešit! Jedině manuál! 😊
@ericn To je potom totálně na prd. To chápu. Já se suchý DQ200 vyhýbám co to jde, ale když jsem ji jezdil jako novou, nebo zánovní, tak se chovala taky velmi dobře. Ale nikdy jsem jí neměl dýl jak na pár desítek minut...
@Mokrous s DQ381 asi nikdo problém nemá, má to mokrý spojky a něco vydrží, ale s DQ200, suchý spojky, je spojeno problémů dost. Třeba mechatronika, já už jí mám měněnou a to má auto jen 135 tis km, zazlobila mě hned 2x (nechala mě na cestě) a už zas škube jak o závod. Tj čekám, že se vysype potřetí, ale naštěstí u služební Octávky 🤣
@Allo
přiznám se že nerozumím té formulaci "místo hydroměniče jsou tam 2 elektromotory proti sobě". Můžete to nějak vysvětlit? Předpokládám, že každý jeden z těch motorů pohání své čerpadlové kolo. je to tak?
přiznám se že nerozumím té formulaci "místo hydroměniče jsou tam 2 elektromotory proti sobě". Můžete to nějak vysvětlit? Předpokládám, že každý jeden z těch motorů pohání své čerpadlové kolo. je to tak?
@Arese No tak nové auta z koncernu, teda kromě Fabie a Kamiqu, ještě snad Karog v benzínu a nějaký Seat, kupují firmy do fleetu, takže jim je to jedno. Fyzické osoby většinou koncern nekupují kromě vyjmenovaných typů. Takže kde je problém 😀
@Tom Janota Jel a mockrát, naštěstí to ale nikdy nebyla moje auta. Dost to škube a třeba vyjet z řady podélně stojících aut do prudkého stoupání (časté např. v Praze) je hotový očistec. Co tam máš dál? 😊
@Jenik3 to je prave neco jineho, tam je to pohoda a nic neresis. Dvouspojka je průšvih,zejmena ty suché.
@kozakm jako starou ojetinu nikdy. S vymenou v servise jsi na 40 - 50tis. K tomu rozvody a cena auta se zdvojnasobi. Jedine jako zanovni a v zaruce.Na dalky automat nepotrebujes a na ***ni po meste mam stare male auto s hydrodynamickým automatem kde vymenis olej po 60 tis km i sam doma a vyjde ze to na 2000kč