Novinky
Jan Faltýsek
13
@Tycoon Oceněný a uváděný produkt je výhradně repasovaná dvoulamelová „mokrá“ spojka pro převodovku DQ250. V oficiálních materiálech Valeo ani v katalogu EQUIP AUTO není uvedeno, že by tato novinka zahrnovala repasi mechatroniky, dvouhmotnostního setrvačníku ani celé převodovky (skříně/ozubení).
Přejít do diskuze
Z článku není jasné, jaký rozsah repase Valeo nabízí. Zda mechatroniky, systému spojek s dvouhmotnostním setrvačníkem, převodové skříně, nebo všeho.
@Arese Pro tuhle situaci jsou bezkonkurencne nejlepsi (moment, podivam se do poznamek) elektromobily a hybridy. Az si jeden koupis, budes v takove situaci naprosto spokojeny 😉
@Tycoon lidi, co rádi ovládají auto, vidím každý den na semaforech... než se to rozjede, je tam červená
@Jenik3 jednostupnovou planetovou převodovku a misto hyromenice jsou tam 2 elektomotory proti sobě. Nejjednodušší
@kozakm
A nebo ten, kdo nechce do převodovky sypat peníze. A nebo ten, kdo rád ovládá auto.
A nebo ten, kdo nechce do převodovky sypat peníze. A nebo ten, kdo rád ovládá auto.
@kozakm Nebo ten, co má velmi špatnou zkušenost se suchým DSG. Nebo ten, co ten manuál prostě chce 😉
@Arese Promin, ale tady jsi absolutne ztratil jakoukoli objektivitu, nebo jsi nikdy neridil hybrid ci elektromobil (coz je u tebe asi pravdepodobne 😊 ).
Snad kazdy, kdo realne zazil oboji, ti potvrdi, ze pro rozjezdy do kopce, parkovani, pojizdeni ve meste apod. je v elektrifikovanem aute nesrovnatelne jednodussi a pohodlnejsi.
Snad kazdy, kdo realne zazil oboji, ti potvrdi, ze pro rozjezdy do kopce, parkovani, pojizdeni ve meste apod. je v elektrifikovanem aute nesrovnatelne jednodussi a pohodlnejsi.
@JirkaVejrazka
Technicky vzato máte pravdu, pokud bude jediným kritériem plynulost rozjezdu.
Pokud však vezmeme v uvahu i jiné parametry vozidla či na vozidlo kladené komplexně, tak Arese není za stak daleko od pravdy.V tomto případě bych vzal na milost ještě i hdm.
Technicky vzato máte pravdu, pokud bude jediným kritériem plynulost rozjezdu.
Pokud však vezmeme v uvahu i jiné parametry vozidla či na vozidlo kladené komplexně, tak Arese není za stak daleko od pravdy.V tomto případě bych vzal na milost ještě i hdm.
@Allo
přiznám se že nerozumím té formulaci "místo hydroměniče jsou tam 2 elektromotory proti sobě". Můžete to nějak vysvětlit? Předpokládám, že každý jeden z těch motorů pohání své čerpadlové kolo. je to tak?
přiznám se že nerozumím té formulaci "místo hydroměniče jsou tam 2 elektromotory proti sobě". Můžete to nějak vysvětlit? Předpokládám, že každý jeden z těch motorů pohání své čerpadlové kolo. je to tak?
@Arese byť mám manuální převodovky rád, tak s tímto nemá DSG DQ381 nejmenší problém. Rozjezd je určitě plynulejší a jistější než s manuálem a to jsem s ním něco najezdil. Myslím si, že to souvisí i s tím, že je jednička v automatu kratší.
@JirkaVejrazka Nikoliv, bezkonkurečně nejlepší (a zdaleka nejen v této situaci) jsou čistě spalovací auta s manuálem. 😊
@Arese No tak nové auta z koncernu, teda kromě Fabie a Kamiqu, ještě snad Karog v benzínu a nějaký Seat, kupují firmy do fleetu, takže jim je to jedno. Fyzické osoby většinou koncern nekupují kromě vyjmenovaných typů. Takže kde je problém 😀
@Tom Janota Jel a mockrát, naštěstí to ale nikdy nebyla moje auta. Dost to škube a třeba vyjet z řady podélně stojících aut do prudkého stoupání (časté např. v Praze) je hotový očistec. Co tam máš dál? 😊
Zdaleka nejlepší postup je si koncernové auto s DSG nekupovat a nemuset jejich problémy vůbec řešit! Jedině manuál! 😊