Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Skvělá zpráva pro koncernové převodovky DSG! Levná a kvalitní repase vyjde na polovinu

24 komentářů

Jan Faltýsek
@Tycoon Oceněný a uváděný produkt je výhradně repasovaná dvoulamelová „mokrá“ spojka pro převodovku DQ250. V oficiálních materiálech Valeo ani v katalogu EQUIP AUTO není uvedeno, že by tato novinka zahrnovala repasi mechatroniky, dvouhmotnostního setrvačníku ani celé převodovky (skříně/ozubení).
Tom Janota
@Arese evidentně jsi v tom nikdy nejel
Tycoon
Z článku není jasné, jaký rozsah repase Valeo nabízí. Zda mechatroniky, systému spojek s dvouhmotnostním setrvačníkem, převodové skříně, nebo všeho.
Avatar - Zumion
Zumion
Škoda, že se víc nepoužívá hydrodynamická automatická převodovka. 😕
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
@Arese Pro tuhle situaci jsou bezkonkurencne nejlepsi (moment, podivam se do poznamek) elektromobily a hybridy. Az si jeden koupis, budes v takove situaci naprosto spokojeny 😉
kozakm
@Tycoon lidi, co rádi ovládají auto, vidím každý den na semaforech... než se to rozjede, je tam červená
Avatar - Allo
Allo
@Jenik3 jednostupnovou planetovou převodovku a misto hyromenice jsou tam 2 elektomotory proti sobě. Nejjednodušší
Tycoon
@kozakm

A nebo ten, kdo nechce do převodovky sypat peníze. A nebo ten, kdo rád ovládá auto.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@kozakm obecně k volbě automatu žene lidi lenost a pohodlnost.
ericn
@kozakm Nebo ten, co má velmi špatnou zkušenost se suchým DSG. Nebo ten, co ten manuál prostě chce 😉
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
@Arese Promin, ale tady jsi absolutne ztratil jakoukoli objektivitu, nebo jsi nikdy neridil hybrid ci elektromobil (coz je u tebe asi pravdepodobne 😊 ).

Snad kazdy, kdo realne zazil oboji, ti potvrdi, ze pro rozjezdy do kopce, parkovani, pojizdeni ve meste apod. je v elektrifikovanem aute nesrovnatelne jednodussi a pohodlnejsi.
kozakm
Vida. Teď už by si manuál do škodovky koupil jen masochista 😉
vencelín
@JirkaVejrazka
Technicky vzato máte pravdu, pokud bude jediným kritériem plynulost rozjezdu.
Pokud však vezmeme v uvahu i jiné parametry vozidla či na vozidlo kladené komplexně, tak Arese není za stak daleko od pravdy.V tomto případě bych vzal na milost ještě i hdm.
vencelín
@Arese
Ještě bych vzal v milost hdm automat.
vencelín
@Allo
přiznám se že nerozumím té formulaci "místo hydroměniče jsou tam 2 elektromotory proti sobě". Můžete to nějak vysvětlit? Předpokládám, že každý jeden z těch motorů pohání své čerpadlové kolo. je to tak?
Rosta Jež
@Arese byť mám manuální převodovky rád, tak s tímto nemá DSG DQ381 nejmenší problém. Rozjezd je určitě plynulejší a jistější než s manuálem a to jsem s ním něco najezdil. Myslím si, že to souvisí i s tím, že je jednička v automatu kratší.
Arese
@JirkaVejrazka Nikoliv, bezkonkurečně nejlepší (a zdaleka nejen v této situaci) jsou čistě spalovací auta s manuálem. 😊
Sevca1
@Arese No tak nové auta z koncernu, teda kromě Fabie a Kamiqu, ještě snad Karog v benzínu a nějaký Seat, kupují firmy do fleetu, takže jim je to jedno. Fyzické osoby většinou koncern nekupují kromě vyjmenovaných typů. Takže kde je problém 😀
Arese
@Tom Janota Jel a mockrát, naštěstí to ale nikdy nebyla moje auta. Dost to škube a třeba vyjet z řady podélně stojících aut do prudkého stoupání (časté např. v Praze) je hotový očistec. Co tam máš dál? 😊
Arese
Zdaleka nejlepší postup je si koncernové auto s DSG nekupovat a nemuset jejich problémy vůbec řešit! Jedině manuál! 😊
zhavlik1
Příspěvek podléhá schvalování.
zhavlik1
Příspěvek podléhá schvalování.
Avatar - praptak
praptak
@kozakm Zábava v ovládání auta není prvotně v rychlosti.
Avatar - Jenik3
Jenik3
Automatu vubec nerozumim. Takze nechci vychvalovat nebo hanit.
Co pouziva toyota v corole a tech svych SUV za automaty? Nikdy jsem neslysel, ze by mela s nimi problemy.