Novinky
@skejpa Tak to přesně je a pokud ještě dělají u kasy párky v rohlíku tak to je i déle. Ostatní příspěvky zde to jsou jenom kecy, kecy, kecy.
@Horký Rom
👍
Jo na to jsem zapomnel.
Samozrejme, ze za pul mice je to drahy.
A Fabie v kombajnu te vodveze do Chorvatska lip.
👍
Jo na to jsem zapomnel.
Samozrejme, ze za pul mice je to drahy.
A Fabie v kombajnu te vodveze do Chorvatska lip.
@DonVito
nojo jenze fabii nedelaj protoze neposlouchaj co ridici fakt chtej a tim nicej eu prumysl!
nojo jenze fabii nedelaj protoze neposlouchaj co ridici fakt chtej a tim nicej eu prumysl!
"tak ještě těch 3000km dojezdu, co mají diesely a pak si to koupím" ... citace půlky národa českého.
Ve výsledku tomu bude chybět tažné na aspoň 5 tun (i když má sportyachta), záruka na 30 let a počkají si, až to zlevní.
Ve výsledku tomu bude chybět tažné na aspoň 5 tun (i když má sportyachta), záruka na 30 let a počkají si, až to zlevní.
@Othello Ty jsou většinou u dálnic a u benzinky 😁 Jel jsem 14 dnů zpět do Maďarska a nabíjel jsem po cestě tam 2x a pokaždé přímo u dálnice.
@Zetti ja teda nabijim jen na 150kW+ nabijeckach. Mam EV6 a ta se nabije 10-80% za 18 minut. Jeli jsme tim do Modeny loni, coz je 1000km a jeli jsme to 11h. Z toho 1h na nabijecce a v cili nam jeste kus zbylo... Ne kazdej ma marny EV a nabiji jen u Lidlu a pak na to nadava, by se mi chtelo rict.
S Octavkou, jelikoz mame v praci CCSky, jsem musel vzdy na kasu. 21 stoleti je pekny ale na tu kasu jsem musel vzdy. Navíc ja jezdil spis na Shell 😊
S Octavkou, jelikoz mame v praci CCSky, jsem musel vzdy na kasu. 21 stoleti je pekny ale na tu kasu jsem musel vzdy. Navíc ja jezdil spis na Shell 😊
Pokud někdo opravdu vydrží sedět v autě 1000km v kuse bez toho aby potřeboval jíst,pít,na záchod, tak EV pro nej opravdu není dobrá volba. Jinak myslím pokud nové ix3 opravdu zvládne ujet po 10 min nabijení dalších 250-300km po dálnici,tak nabíjení už ani není potřeba dál zdokonalovat. Odskočíte si na WC a to případné kafe, nebo jídlo už budete jíst za jízdy..
@eLzyx A ještě kávovar a bažanta ve výbavě každého elektromobilu 👍👍👍 Češi mají obavy, že když přesedlají na elektromobilitu, tak taky začnou pít kávu každou hodinu a budou mít problémy s prostatou 👍👍👍
@skejpa Souhlas 👍👍👍 Nikdy bych nejel k samoobslužné benzínce. Chci si pokecat ve frontě u pokladny a při placení vyslechnout nabídky na slevové tankovací karty 👍👍👍
@Othello omg 😁 Tak si to někdy změř. Já to měřil. Průměr jsem měl 7 a půl minuty. Klasicky Octavie 2.0TDI + placení CCSkou u pultu. Když byla u kasy fronta, tak i 10 minut nebyl problém.
@TuDu ja mam na mercedesu Micheliny vyrobene v rusku, nicmene cinske auto zustane cinskym autem. Mit cinsky auto pripojeny na internet fakt nechci. Cinan ho muze zastavit, zapalit nebo poslat proti zdi. Nebo jen smirovat, kam jezdi, co si povidas uvnitř, kde parkuje a spoustu dalsich dat o uživatelích. Muze a nemusi, ale jen to ze muze mi vadi i u toho co mam ted
@Zetti Jenze ono je to hodne o tom, jake EV mate... Zeekr 7X bude mit jiny zasah nez elektrickej golf...
Taky je zasadni rozdil, jestli na bezne jezdeni ma clovek doma/v praci wallbox nebo musi pokazde resit verejnou nabijecku.
Taky je zasadni rozdil, jestli na bezne jezdeni ma clovek doma/v praci wallbox nebo musi pokazde resit verejnou nabijecku.
@skejpa
Fronta u kasy?!? Neznám...
P.S. Tankoval jsem v Maďarsku. Samoobslužný stojan, platba asi za 5s. Co tam máš dál?
Fronta u kasy?!? Neznám...
P.S. Tankoval jsem v Maďarsku. Samoobslužný stojan, platba asi za 5s. Co tam máš dál?
@DonVito
Netrefil. Budeš muset přidat.
Poslední ionty u Splitu je fakt problém. 🤣🤣🤣
Zeekr je mega dobrý a píšu to tady opakovaně a dlouho. Podpora BEV=podpora Číny. Tohle je fakt problém 🤣🤣🤣
Netrefil. Budeš muset přidat.
Poslední ionty u Splitu je fakt problém. 🤣🤣🤣
Zeekr je mega dobrý a píšu to tady opakovaně a dlouho. Podpora BEV=podpora Číny. Tohle je fakt problém 🤣🤣🤣
@Pepa_007 no zase s tím můžeš najíždět i v Německu na dálnici do levého pruhu 😄. Ale na nic jiného to není. Teda kromě tabulky kde vidíš že 680kW > 250kW. A o to tady asi jde.
@Othello Az na to, ze ja to bral cestou rovnou ke kase 😁 a s nabijenim mas kasu hned pri autorizaci platby...
@rohYpnol
ale jo, ale to k tomu patri. Musi z neceho zit. Ale v aute to nepotrebuju. K rusko-asijskemu vychodnimu bloku mam respekt a trochu obavu. Aby ta sleva na vsem co komunisticka asie produkuje nebyla danajskym darem.
Proste nechci cinsky auto, nechci auto pripojeny na internet, nechci auto, u ktereho musim povypinat asistenty, snad mi ten nazor cast mistni lehce postizene komunity dovoli. Tebe do ni pocitam taky
ale jo, ale to k tomu patri. Musi z neceho zit. Ale v aute to nepotrebuju. K rusko-asijskemu vychodnimu bloku mam respekt a trochu obavu. Aby ta sleva na vsem co komunisticka asie produkuje nebyla danajskym darem.
Proste nechci cinsky auto, nechci auto pripojeny na internet, nechci auto, u ktereho musim povypinat asistenty, snad mi ten nazor cast mistni lehce postizene komunity dovoli. Tebe do ni pocitam taky
Ještě by to chtělo normální kliky na dveřích a dělení zadního opěradla 40:20:40 a potom čínskou cenu v EU a tohle EV by nemělo chybu.
@rohYpnol Podpora Číny je dnes opravdu vším možným. Přezouval jsem Hyundai i20 (2020) s originálními liťáky a z vnitřní strany na nich bylo uvedeno „Made in China“.
@skejpa to komplikuje skutecnost ze cinske auto v moji garazi nebude. A vlastne ani nove jine.
@skejpa tohle ev mi stacilo, par let mi vydrzi a dalsi pak uz nechci. Mas svoje presvedceni, já mam svoje. Kazdy si nechame to sve 😄😄
@skejpa natankuju benzin, bliknu mobilem na stojan a odjizdim. Na kasu nejdu vubec. To je Orlen v 21. stoleti. Klidne ti to stopnu, zadny problem. Na nabijecce stravim vetsinou pres pul hodiny, protoze vetsina ma 50-75 kW. Pokud mi chybi 40-50kWh, dobu na stojanu spocita i decko + predehrati baterie, to v aute nemam. Rozdil je v tom, ze na benzin ujedu nejmin 700 kilometru CZ dalnicni rychlosti. Na elektriku stejnym tempem kdyz netopim neco pres 200. Na stejnou vzdalenost musim nabijet jeste dvakrat
Ja nevim, ze furt nekdo lidi oblbuje, jezdim na benzin i na elektriku, dal nez jedno nabijeni bych na elektriku nejel.
Ja nevim, ze furt nekdo lidi oblbuje, jezdim na benzin i na elektriku, dal nez jedno nabijeni bych na elektriku nejel.
@skejpa
No jo, pak si ale musíme říct odkud kam měříme. Jestli to nebude třeba i se zajížďkou k nabíječce / stojanu
No jo, pak si ale musíme říct odkud kam měříme. Jestli to nebude třeba i se zajížďkou k nabíječce / stojanu
Protože je a bude hromada nabíječek, která to zvládne, twl. A btw, víte s jakou účinností to pak nabijí? Jestli pak totiž nebude účinnější parní stroj!
@DonVito jem bych te chtel upozornit ty radoby odborniku, ze vytvorit nabijeci point s prikonem 1.2 MW fakt neni uplne legrace a neutahnes to par solarama. Jeden blok Temelina ma 1000 MW, takze si uvedom o jakym hovadskym nabijecim vykonu to je. A ty takhle nabijes jedno jediny auto a u nas je registrovanych asi 6 milionu aut. Chapes ze je to jen vysledek v laboratori, ktery nebude nikdy beznou veci a nabijecky s vykonem 1.2 MW nebudou nikdy beznou soucasti nabijecich parku?
@skejpa Dobře jsi odpověděl, velmi dobře, děkuji. Nesmí být marné BEV. No a kolik stojí? Takže aby jsi stíhal to co každé obyčejné auto i třeba fabie, tak musíš mít velmi dobré BEV 😀😀😀😀😀
Dokud to nebudou 2MW a dojezd aspon 1.000km po nemecky dalnici 300km/h rychlosti, tak je to vo nicem.
A pro uplnost dalsi osvedcena dogmata abych usetril "ekspertum" namahu
DC infrastruktůra je nedostecna a nabijecky s takovym vykonem u nas nejsou
nabijeni je drahy
lidi v panelaku nemaji kde nabijet
baterky hori
EV jsou neekologicky
Autonomni rizeni nebude nikdy