Novinky
@skejpa Tak to přesně je a pokud ještě dělají u kasy párky v rohlíku tak to je i déle. Ostatní příspěvky zde to jsou jenom kecy, kecy, kecy.
@Horký Rom
👍
Jo na to jsem zapomnel.
Samozrejme, ze za pul mice je to drahy.
A Fabie v kombajnu te vodveze do Chorvatska lip.
👍
Jo na to jsem zapomnel.
Samozrejme, ze za pul mice je to drahy.
A Fabie v kombajnu te vodveze do Chorvatska lip.
@DonVito
nojo jenze fabii nedelaj protoze neposlouchaj co ridici fakt chtej a tim nicej eu prumysl!
nojo jenze fabii nedelaj protoze neposlouchaj co ridici fakt chtej a tim nicej eu prumysl!
@Othello Ty jsou většinou u dálnic a u benzinky 😁 Jel jsem 14 dnů zpět do Maďarska a nabíjel jsem po cestě tam 2x a pokaždé přímo u dálnice.
"tak ještě těch 3000km dojezdu, co mají diesely a pak si to koupím" ... citace půlky národa českého.
Ve výsledku tomu bude chybět tažné na aspoň 5 tun (i když má sportyachta), záruka na 30 let a počkají si, až to zlevní.
Ve výsledku tomu bude chybět tažné na aspoň 5 tun (i když má sportyachta), záruka na 30 let a počkají si, až to zlevní.
@Zetti ja teda nabijim jen na 150kW+ nabijeckach. Mam EV6 a ta se nabije 10-80% za 18 minut. Jeli jsme tim do Modeny loni, coz je 1000km a jeli jsme to 11h. Z toho 1h na nabijecce a v cili nam jeste kus zbylo... Ne kazdej ma marny EV a nabiji jen u Lidlu a pak na to nadava, by se mi chtelo rict.
S Octavkou, jelikoz mame v praci CCSky, jsem musel vzdy na kasu. 21 stoleti je pekny ale na tu kasu jsem musel vzdy. Navíc ja jezdil spis na Shell 😊
S Octavkou, jelikoz mame v praci CCSky, jsem musel vzdy na kasu. 21 stoleti je pekny ale na tu kasu jsem musel vzdy. Navíc ja jezdil spis na Shell 😊
Pokud někdo opravdu vydrží sedět v autě 1000km v kuse bez toho aby potřeboval jíst,pít,na záchod, tak EV pro nej opravdu není dobrá volba. Jinak myslím pokud nové ix3 opravdu zvládne ujet po 10 min nabijení dalších 250-300km po dálnici,tak nabíjení už ani není potřeba dál zdokonalovat. Odskočíte si na WC a to případné kafe, nebo jídlo už budete jíst za jízdy..
@Othello omg 😁 Tak si to někdy změř. Já to měřil. Průměr jsem měl 7 a půl minuty. Klasicky Octavie 2.0TDI + placení CCSkou u pultu. Když byla u kasy fronta, tak i 10 minut nebyl problém.
@skejpa
Fronta u kasy?!? Neznám...
P.S. Tankoval jsem v Maďarsku. Samoobslužný stojan, platba asi za 5s. Co tam máš dál?
Fronta u kasy?!? Neznám...
P.S. Tankoval jsem v Maďarsku. Samoobslužný stojan, platba asi za 5s. Co tam máš dál?
@DonVito
Netrefil. Budeš muset přidat.
Poslední ionty u Splitu je fakt problém. 🤣🤣🤣
Zeekr je mega dobrý a píšu to tady opakovaně a dlouho. Podpora BEV=podpora Číny. Tohle je fakt problém 🤣🤣🤣
Netrefil. Budeš muset přidat.
Poslední ionty u Splitu je fakt problém. 🤣🤣🤣
Zeekr je mega dobrý a píšu to tady opakovaně a dlouho. Podpora BEV=podpora Číny. Tohle je fakt problém 🤣🤣🤣
@Pepa_007 no zase s tím můžeš najíždět i v Německu na dálnici do levého pruhu 😄. Ale na nic jiného to není. Teda kromě tabulky kde vidíš že 680kW > 250kW. A o to tady asi jde.
@Othello Az na to, ze ja to bral cestou rovnou ke kase 😁 a s nabijenim mas kasu hned pri autorizaci platby...
@Zetti Jenze ono je to hodne o tom, jake EV mate... Zeekr 7X bude mit jiny zasah nez elektrickej golf...
Taky je zasadni rozdil, jestli na bezne jezdeni ma clovek doma/v praci wallbox nebo musi pokazde resit verejnou nabijecku.
Taky je zasadni rozdil, jestli na bezne jezdeni ma clovek doma/v praci wallbox nebo musi pokazde resit verejnou nabijecku.
@eLzyx A ještě kávovar a bažanta ve výbavě každého elektromobilu 👍👍👍 Češi mají obavy, že když přesedlají na elektromobilitu, tak taky začnou pít kávu každou hodinu a budou mít problémy s prostatou 👍👍👍
@skejpa Souhlas 👍👍👍 Nikdy bych nejel k samoobslužné benzínce. Chci si pokecat ve frontě u pokladny a při placení vyslechnout nabídky na slevové tankovací karty 👍👍👍
@skejpa tohle ev mi stacilo, par let mi vydrzi a dalsi pak uz nechci. Mas svoje presvedceni, já mam svoje. Kazdy si nechame to sve 😄😄
@skejpa natankuju benzin, bliknu mobilem na stojan a odjizdim. Na kasu nejdu vubec. To je Orlen v 21. stoleti. Klidne ti to stopnu, zadny problem. Na nabijecce stravim vetsinou pres pul hodiny, protoze vetsina ma 50-75 kW. Pokud mi chybi 40-50kWh, dobu na stojanu spocita i decko + predehrati baterie, to v aute nemam. Rozdil je v tom, ze na benzin ujedu nejmin 700 kilometru CZ dalnicni rychlosti. Na elektriku stejnym tempem kdyz netopim neco pres 200. Na stejnou vzdalenost musim nabijet jeste dvakrat
Ja nevim, ze furt nekdo lidi oblbuje, jezdim na benzin i na elektriku, dal nez jedno nabijeni bych na elektriku nejel.
Ja nevim, ze furt nekdo lidi oblbuje, jezdim na benzin i na elektriku, dal nez jedno nabijeni bych na elektriku nejel.
@skejpa
No jo, pak si ale musíme říct odkud kam měříme. Jestli to nebude třeba i se zajížďkou k nabíječce / stojanu
No jo, pak si ale musíme říct odkud kam měříme. Jestli to nebude třeba i se zajížďkou k nabíječce / stojanu
@skejpa to komplikuje skutecnost ze cinske auto v moji garazi nebude. A vlastne ani nove jine.
Dokud to nebudou 2MW a dojezd aspon 1.000km po nemecky dalnici 300km/h rychlosti, tak je to vo nicem.
A pro uplnost dalsi osvedcena dogmata abych usetril "ekspertum" namahu
DC infrastruktůra je nedostecna a nabijecky s takovym vykonem u nas nejsou
nabijeni je drahy
lidi v panelaku nemaji kde nabijet
baterky hori
EV jsou neekologicky
Autonomni rizeni nebude nikdy