Ekonomika
Petr Pinkas
11
Škoda BEV, super. Gratulace. Už aby byl v prodeji EPIC, to bude jízda.
psel
7
@Petr Pinkas já bych ještě přidal vision 7, na to jsem hodně zvědavý co z toho bude na MEB+.
Horký Hrom
1
@Petr Pinkas Až v roce 2035 zakážeme prodávat fosily, bude to bestseller 👍👍👍
psel
4
@Horký Hrom což o to zakázat, ale on spalováky v 2035 nikdo nebude chtít kupovat. Jen benzínový/naftový fetišista, čuchající po ránu k výfuku 😄.
Rosta Jež
1
@psel Tak to si, přátelé, ještě počkáme. Kdysi říkali, že se bude v roce 2025 prodávat 50% BEV. Jaká je realita vidíme a za Q4’25 to nestáhnou ani na 20% i kdyby se už prodávaly jenom BEV až do Silvestra.
psel
1
@Rosta no nevím, kousek od nás to 20% skoro je a u nás se vyjadřuje k elektrifikaci a energetice obvykle politik který neví která bije a snaží se strašit, takže se není čemu divit že nemáme ani 6%. Teda spíš je s podivem, že tu tolik BEV přihlášených.
Horký Hrom
0
@psel Zákaz je důležitější 👍👍👍
Tak hlavně ať si to Škodováci nezkazí totální hybridodebilizací Fabie, Kamiqa, Scaly a Octavie! 🙏🙏🙏
Ako som nedavno spominal... skoda s toyotou to tento rok pekne davaju a to pritom buduci rok by mohol byt pre nich este lepsi.... takto sa to robi do p.dele ( siroke portfolio modelov ... viacero druhov pohonov... kazdy si tu vyberie ) ....
Velky potencial a dalsi rast vidim okrem skody ci toyoty nadalej aj napr u MG.... a to aj napriek za mna "nevydarenej" ( zatial aj malo predajnej ) 3ke v B segmente ...
Velky potencial a dalsi rast vidim okrem skody ci toyoty nadalej aj napr u MG.... a to aj napriek za mna "nevydarenej" ( zatial aj malo predajnej ) 3ke v B segmente ...
Protože nabízí normální motory v autech. Žádný baterky
@Pepa_007 prosím?
Ve kterém autě nemáš žádnou baterku?
Zase kroť svůj ICE fanatismus
Bez elektroniky a baterek si žádné ICE dneska ani neškytne.
A protože dle tebe Škodovky nemají baterky tak je přes 20% výroby Škodovek BEV/PHEV a když k tomu připočítáš MHEV tak bych řekl že podstatně víc.
Takže to byl jen nepovedený vzdech za umírající technologii spalovacích motorů.
Ve kterém autě nemáš žádnou baterku?
Zase kroť svůj ICE fanatismus
Bez elektroniky a baterek si žádné ICE dneska ani neškytne.
A protože dle tebe Škodovky nemají baterky tak je přes 20% výroby Škodovek BEV/PHEV a když k tomu připočítáš MHEV tak bych řekl že podstatně víc.
Takže to byl jen nepovedený vzdech za umírající technologii spalovacích motorů.
@psel Samozřejmě měl na mysli trakční baterie. Nedělej ze sebe blbce, elektromaniaku!
@Arese napsal jasně žádné baterky, nic o trakční baterii nepsal, snad máš oči ty Dieseláte a nedělej blbce z ostatních.
@psel Inteligentní člověk si tuto informaci domyslí z kontextu daného sdělení. Nemohu za to, že tohoto nejsi schopen (nebo to jen předstíráš?)
P.S. V životě už jsem měl řadu aut, ale ani jedno nejezdilo na naftu. Proto si svoje lživé pomlouvačné žvásty na moji osobu laskavě odpusť. 🤮
P.S. V životě už jsem měl řadu aut, ale ani jedno nejezdilo na naftu. Proto si svoje lživé pomlouvačné žvásty na moji osobu laskavě odpusť. 🤮
@Pepa_007 přesně tak, Škoda prodává tolik aut hlavně proto, že má pořád v nabídce normální spalovací motory bez elektrifikace a dává zakazníkovi na výběr a neomezuje ani zájemce o dieselový pohon, narozdíl od jiných značek, které zákazníky "školí" co je správné a vnucují jim auto s pohonem, který vyhovuje tak akorát bruselským úředníkům a sluníčkářům 😁
no to fakt nechapu, panadol rikal, jak je to drahy!
@kesumb Kdo říká, že je u nás Škoda drahá, zejména pro fyzické osoby, není daleko od pravdy. V prodejích do firem je konkurenceschopná, protože umí nabídnout velmi zajímavé slevy, ale v případě FO už to taková hitparáda není. V radě ostatních evropských zemí nabízí daleko lepší poměr výbava/cena v porovnání z konkurenčními značkami a jejími modely ve stejných tržních segmentech.