Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Škoda válí! V koncernu Volkswagen patří letos k nejlepším

18 komentářů

Avatar - Petr Pinkas
Petr Pinkas
Škoda BEV, super. Gratulace. Už aby byl v prodeji EPIC, to bude jízda.
psel
@Petr Pinkas já bych ještě přidal vision 7, na to jsem hodně zvědavý co z toho bude na MEB+.
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
@Petr Pinkas Až v roce 2035 zakážeme prodávat fosily, bude to bestseller 👍👍👍
psel
@Horký Hrom což o to zakázat, ale on spalováky v 2035 nikdo nebude chtít kupovat. Jen benzínový/naftový fetišista, čuchající po ránu k výfuku 😄.
Rosta Jež
@psel Tak to si, přátelé, ještě počkáme. Kdysi říkali, že se bude v roce 2025 prodávat 50% BEV. Jaká je realita vidíme a za Q4’25 to nestáhnou ani na 20% i kdyby se už prodávaly jenom BEV až do Silvestra.
psel
@Rosta no nevím, kousek od nás to 20% skoro je a u nás se vyjadřuje k elektrifikaci a energetice obvykle politik který neví která bije a snaží se strašit, takže se není čemu divit že nemáme ani 6%. Teda spíš je s podivem, že tu tolik BEV přihlášených.
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
@psel Zákaz je důležitější 👍👍👍
Arese
Tak hlavně ať si to Škodováci nezkazí totální hybridodebilizací Fabie, Kamiqa, Scaly a Octavie! 🙏🙏🙏
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Ako som nedavno spominal... skoda s toyotou to tento rok pekne davaju a to pritom buduci rok by mohol byt pre nich este lepsi.... takto sa to robi do p.dele ( siroke portfolio modelov ... viacero druhov pohonov... kazdy si tu vyberie ) ....


Velky potencial a dalsi rast vidim okrem skody ci toyoty nadalej aj napr u MG.... a to aj napriek za mna "nevydarenej" ( zatial aj malo predajnej ) 3ke v B segmente ...
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Protože nabízí normální motory v autech. Žádný baterky
psel
@Pepa_007 prosím?
Ve kterém autě nemáš žádnou baterku?
Zase kroť svůj ICE fanatismus
Bez elektroniky a baterek si žádné ICE dneska ani neškytne.
A protože dle tebe Škodovky nemají baterky tak je přes 20% výroby Škodovek BEV/PHEV a když k tomu připočítáš MHEV tak bych řekl že podstatně víc.
Takže to byl jen nepovedený vzdech za umírající technologii spalovacích motorů.
Arese
@psel Samozřejmě měl na mysli trakční baterie. Nedělej ze sebe blbce, elektromaniaku!
psel
@Arese napsal jasně žádné baterky, nic o trakční baterii nepsal, snad máš oči ty Dieseláte a nedělej blbce z ostatních.
Arese
@psel Inteligentní člověk si tuto informaci domyslí z kontextu daného sdělení. Nemohu za to, že tohoto nejsi schopen (nebo to jen předstíráš?)
P.S. V životě už jsem měl řadu aut, ale ani jedno nejezdilo na naftu. Proto si svoje lživé pomlouvačné žvásty na moji osobu laskavě odpusť. 🤮
psel
@Arese na zvracení jsem čekal. A s elektromaniakem jsi si začal ty takže si to pomlouvání zase strč někam. A jestli pálíš benál nebo naftu je jedno, Dieselát jsi stejně.
Avatar - del42sa
del42sa
@Pepa_007 přesně tak, Škoda prodává tolik aut hlavně proto, že má pořád v nabídce normální spalovací motory bez elektrifikace a dává zakazníkovi na výběr a neomezuje ani zájemce o dieselový pohon, narozdíl od jiných značek, které zákazníky "školí" co je správné a vnucují jim auto s pohonem, který vyhovuje tak akorát bruselským úředníkům a sluníčkářům 😁
kesumb
no to fakt nechapu, panadol rikal, jak je to drahy!
Rosta Jež
@kesumb Kdo říká, že je u nás Škoda drahá, zejména pro fyzické osoby, není daleko od pravdy. V prodejích do firem je konkurenceschopná, protože umí nabídnout velmi zajímavé slevy, ale v případě FO už to taková hitparáda není. V radě ostatních evropských zemí nabízí daleko lepší poměr výbava/cena v porovnání z konkurenčními značkami a jejími modely ve stejných tržních segmentech.