Testy
@Marybel
to je tvuj dojem nebo to muzes potvrdit daty? Predchazejici bmw phev nic takovyho nedelaly (ty zalozeny na 40i..) a jede to pochopitelne dycky stejne
to je tvuj dojem nebo to muzes potvrdit daty? Predchazejici bmw phev nic takovyho nedelaly (ty zalozeny na 40i..) a jede to pochopitelne dycky stejne
@Horký Rom není to pravda, v redakční garáži wallboxy máme, jen není vždy čas/prostor je použít. S X3 30e jsem hned po převzetí vyrazil do Slovinska, tam jednou nabil z rezervy do plna a pak jsem jel zpátky. Ano, není to ideální způsob použití PHEV, tj. ano, spotřeba odpovídá téměř worst-case pro tento typ pohonu. Kdybych s tím ale jezdil většinu času po městě jen na elektřinu, tak by se zas našel někdo jiný, kdo by mi napsal, že jsem neuvedl spotřebu při cestě plně obsazeným autem na dovolenou. Takže v závislosti na použití a zatížení bude spotřeba benzinu X3 30e bez přívěsu (utáhne až 2 t) od 6,5 do 0,0 l/100 km.
@Pepa_007
Nejde o klasický služební vůz, ale o automobil, jenž prochází testováním, a o němž následně vzniká podrobná reportáž se sledováním spotřeby ve všech jízdních režimech.
Nejde o klasický služební vůz, ale o automobil, jenž prochází testováním, a o němž následně vzniká podrobná reportáž se sledováním spotřeby ve všech jízdních režimech.
@DonVito
Pan redaktor Bednář už s úsměvem říkal, že v redakční garáži wallboxy nemají a že na veřejných nabíječkách mu prostě nezbývá čas testované auto nabíjet.
Pan redaktor Bednář už s úsměvem říkal, že v redakční garáži wallboxy nemají a že na veřejných nabíječkách mu prostě nezbývá čas testované auto nabíjet.
Děkuji za pěkný test 👍
P.S. Je smutné, že automobil s takovou cenovkou se nabíjí jen střídavým proudem, přijde mi to jako velký faul.
P.S. Je smutné, že automobil s takovou cenovkou se nabíjí jen střídavým proudem, přijde mi to jako velký faul.
Se vším celkem souhlas, ale překvapuje zmínka "kvalitní materiály" - to nějak vylepšili od prvních kusů? Ošklivé tvrdé plasty v interiéru byla jedna z věcí co mě od X3 odradila.
Jízdně jinak špička, jel jsem v M-paketu a velmi pozitivně překvapilo jak to jezdí, ani jsem se necítil jako v SUV, srovnat lze asi jedině se Stelviem.
Jízdně jinak špička, jel jsem v M-paketu a velmi pozitivně překvapilo jak to jezdí, ani jsem se necítil jako v SUV, srovnat lze asi jedině se Stelviem.
@Marek Bednář Preco ma novinar potrebu do ceskeho textu pchat nahodne anglicke slova? Je to trapne
Já tedy ambientní osvětlení vypínám v autě jako první, ruší to při jízdě, ať má jakýkoliv odstín. V kabině je lepší mít tmu vyjma osvětlení přístrojovky a ovládání.
@šofér Vidis a ja si zvyknul na Mercedes, kde jsem to dal svitit hodne malo a nerusi to, zvlast pak cervena nerusi.
A ted mi pripada v ostatnich autech v noci zbytecna tma. Podle me jde udelat ambientni osvetleni dobre, ale musis mit moznost jas hodne stahnout.
A ted mi pripada v ostatnich autech v noci zbytecna tma. Podle me jde udelat ambientni osvetleni dobre, ale musis mit moznost jas hodne stahnout.
@Marybel poprosím o nejaký dôkaz. Mám plugin hybrid a po vybití batérie dynamika neutrpí, dokonca ani keď za nim ťahám vlek
@Marek Bednář
Ach jo. Proč zase ta demagogie. Ne. Ne. A 100x ne.
V závislosti na použití a zatížení bude spotřeba benzinu X3 30e bez přívěsu od 6,5 do 0,0 l/100 km je jen polovinou pravdy a celého příběhu.
Protože celý, a ten co všechny zajímá, je, že v závislosti na použití a zatížení bude spotřeba X3 30e bez přívěsu od 6,5 l + XY kWh do 0,0 l + YZ kWh/100 km.
Ach jo. Proč zase ta demagogie. Ne. Ne. A 100x ne.
V závislosti na použití a zatížení bude spotřeba benzinu X3 30e bez přívěsu od 6,5 do 0,0 l/100 km je jen polovinou pravdy a celého příběhu.
Protože celý, a ten co všechny zajímá, je, že v závislosti na použití a zatížení bude spotřeba X3 30e bez přívěsu od 6,5 l + XY kWh do 0,0 l + YZ kWh/100 km.
@Lubo Taky nechapu ze si na to porad nekdo stezuje, ze tam nejsou tlacitka. Presel jsem z auta s iDrive do auta bez iDrive a po mesici jsem si zvykl tak ze mi iDrive absolutne nechybi. Spise mi chybi hlasove ovladani, to je fakt ostuda na rok 2025..
@adamzprahy Od modelového roku 2026 se upravovaly vnitřní kliky dveří a ovladače oken. Ale jinak žádná jiná úprava materiálů v interiéru neproběhla, pokud vím.
@Horký Rom pochopitelně. Jen takto s tim budou jezdit lidé co jej budou mít jako služební. Tzn. bez nabíjení.
@dodo24 problém je že nekoupíš žádný středně výkonný benzín. Kdo jezdí jen kombinaci město + dálnice tak nezbývá nic než PHEV nebo nafta. To 20i má u takto vyššího auta na dálnici už trochu problém, jak dynamika tak spotřeba. A vrcholná M50 je overkill když chceš jen trochu víc výkonu než 20i.
BMW jazdia skvele a majú skvelé motory.
K môjmu vlastnému prekvapeniu mi tlačítka v BMW po 1,5 roku fakt nechýbajú. A to, že tam nie sú bol jeden z dôvodov, pre ktoré som nové auto pôvodne nechcel.
Fakt škoda toho dizajnu X3. Zvykol som si na všeličo, ale toto je pre mňa po 5 BMW, ktoré som mal už priveľa. A zrejme doma pribude Mercedes.
K môjmu vlastnému prekvapeniu mi tlačítka v BMW po 1,5 roku fakt nechýbajú. A to, že tam nie sú bol jeden z dôvodov, pre ktoré som nové auto pôvodne nechcel.
Fakt škoda toho dizajnu X3. Zvykol som si na všeličo, ale toto je pre mňa po 5 BMW, ktoré som mal už priveľa. A zrejme doma pribude Mercedes.
@Germanec dobíjení - ano MB lepší že nabízí za příplatek DC, ale u pluginu 11 kw stačí, přece nebudeš jezdit co 80 km na DC nabíjení?
A co se týče pohonu, jak to myslíš na zadek když je to primárně zadokolka? Stejně spojuješ dva pohony, to nebude nikdy efektivní a takhle se zachovají výhody původní koncepce a díky tomu jezdí skvěle. Je to lepší řešení z pohledu výkonu a přenosu síly, viz dynamické schopnosti toho pohonu i s "vybitou" baterkou.
A co se týče pohonu, jak to myslíš na zadek když je to primárně zadokolka? Stejně spojuješ dva pohony, to nebude nikdy efektivní a takhle se zachovají výhody původní koncepce a díky tomu jezdí skvěle. Je to lepší řešení z pohledu výkonu a přenosu síly, viz dynamické schopnosti toho pohonu i s "vybitou" baterkou.
@Lubo ano, jen v 5er to vypadá trochu jinak, ale jeto v principu stejné. Plus ještě myslím tu lištu pod displejem uprostřed. Na těch varovných světlech je to vyloženě nebezpečné jak to nejde nahmatat a musíš vyloženě promáčknout jen tak do lišty a podle zvuku / ikonky poznat že jsi to zapnul.
Co se týče volantu - jasně, mám to nastavené. Ale obecně nejde v ten moment sáhnout na teplotu, ventilaci, vyhřívání sedadel, volantu a tak, je to ergonomicky trochu kompromis pokud z nějakých důvodů to nemůžou povolit při pohledu na kameru/asistenty. Nechci ztrácet čas že nejdřív vše připravím a naladím a pak jedu, ale spíš to dělám při vyjíždění než se pořádně rozjedu nebo nevjedu do křižovatky kde se chci soustředit na provoz a ne na dodatečné ladění ventilace. Jako je to taková blbost, ale prostě těch blbostí když se po čase sejde víc, případně to někdy nefunguje, tak u auta v ceně okolo 2M s tím nemám moc trpělivost.
Co se týče volantu - jasně, mám to nastavené. Ale obecně nejde v ten moment sáhnout na teplotu, ventilaci, vyhřívání sedadel, volantu a tak, je to ergonomicky trochu kompromis pokud z nějakých důvodů to nemůžou povolit při pohledu na kameru/asistenty. Nechci ztrácet čas že nejdřív vše připravím a naladím a pak jedu, ale spíš to dělám při vyjíždění než se pořádně rozjedu nebo nevjedu do křižovatky kde se chci soustředit na provoz a ne na dodatečné ladění ventilace. Jako je to taková blbost, ale prostě těch blbostí když se po čase sejde víc, případně to někdy nefunguje, tak u auta v ceně okolo 2M s tím nemám moc trpělivost.
@adamzprahy to sú tie dotykové plochy na dverách X3?
Inak vyhrievanie volantu si nastav automaticky podľa vonkajšej teploty a máš kľud.
Inak vyhrievanie volantu si nastav automaticky podľa vonkajšej teploty a máš kľud.
Mám to jinak. Design mi nevadí, uvnitř ani venku. Nová pětka se mi líbí, a těším se na neue klasse. Zejména trojka sedan vypadá že bude bravurní. Co nesnesu je 4, 7, X7 a všechny ty odporný obludy s megahnusnejma ledvinama a eventuálně ještě ksichtem jak z číny.
Co mě ale zaráží je dobíjení a pohon. Obojí archaický, dělat 4 kolku s jedním e-motorem a kardanem může snad jen cvok. Na zadek měli dát druhý e-motor. Tohle je fakt úlet.
Co mě ale zaráží je dobíjení a pohon. Obojí archaický, dělat 4 kolku s jedním e-motorem a kardanem může snad jen cvok. Na zadek měli dát druhý e-motor. Tohle je fakt úlet.
@kyklop
Co to je běžný rezim požívání plugin hybridu??
Tyhle hybridy nahrazují v důsledku EU zelenorudé ideologie dieselové pohony. Takže na dálničním režimu neni nic netypického...
Co to je běžný rezim požívání plugin hybridu??
Tyhle hybridy nahrazují v důsledku EU zelenorudé ideologie dieselové pohony. Takže na dálničním režimu neni nic netypického...
@adamzprahy V tomto MB ukazuje BMW jak se to ma delat, neb ma krom 300d i benzinovou 300, coz jak sam pises by pro mnoho lidi bylo ideal. Kdyz clovek chce trefit ten "zlaty stred", rekneme 250-300k u takhle velkeho auta, u X3 nemuze brat nic jineho nez 3l naftu, coz pro lidi z mest ma k idealu daleko.
@Jirka B. základní ovládání ventilace dejme tomu, ale pár tlačítek by to sneslo. Vyhřívání volantu, které nejde naklikat dokud jede kamera (takže kdykoliv když vyjíždím a kdy to chci zapnout co nejdřív a musím udělat než zařadím, protože jinak jede ta kamera), vnitřní okruh zmíněn ve článku jsem se párkrát snažil najít a pak uprostřed kouře jsem na to rezignoval (funguje nějak automaticky ale podle mě spíš kvůli regulaci teploty, ale nevim), ale co je nejhorší je to dotykové svinstvo na "blikačky", na dveřích na zámek, paměť sedadel atd. Když chci aktivovat blikání tak za mě musí pomalu brzdit asistent než tu plochu nahmatám (vlastně se mi to už 2x stalo) a správně zmáčknu (resp. se dotknu) tak aby to blikalo. Na plochu se zamykáním se mi teď dělo že když mám interiér špinavější a svítí na to sluníčko tak to nějak spíná random samo (asi budu reklamovat, ale vždy když je interiér po umytí tak to nedělá, tak to je asi nějaká mastnosta na povrchu nevim) atd. Ty dotykové plošky nevypadají ani dobře ani nefungují lépe a v té ceně klidně mohli auto zdražit o 1 eur a udělat to pořádně, nikdo by si zdražení nevšiml a ubyl by hate na BMW. Za mě je to jeden z detailů kvůli kterému nevím jestli moje další auto bude BMW. Podvozkově stále super, ale tohle prostě člověka postupně nasere.
V poslední době s rostoucím znepokojením sleduji, jak se stupňují útoky na redaktory tohoto webu a na jejich domnělou neprofesionalitu.
Máme před sebou jev, který už dávno překročil hranici pouhé kritiky, jde o cílené a systematické ponižování, zlehčování a veřejné zostuzování práce těch, kteří tento prostor po léta tvoří a udržují.
Nerozumím, jaký cíl sledují osoba/y skrývající se za těmito multiúčty, ani jaký smysl má tato zjevně koordinovaná kampaň.
Působí to dojmem záměrné destrukce důvěry i důstojnosti redakční práce.
Máme před sebou jev, který už dávno překročil hranici pouhé kritiky, jde o cílené a systematické ponižování, zlehčování a veřejné zostuzování práce těch, kteří tento prostor po léta tvoří a udržují.
Nerozumím, jaký cíl sledují osoba/y skrývající se za těmito multiúčty, ani jaký smysl má tato zjevně koordinovaná kampaň.
Působí to dojmem záměrné destrukce důvěry i důstojnosti redakční práce.
@rohYpnol prečo? Zrovna tento test je úplne mimo a má ďaleko od bežného používania plugin hybridu. Ono ak si ho niekto kúpi na diaľničné štreky po Európe a nabíjačku takmer nikdy neuvidí, tak vybral špatne. Sám momentálne plugin používam, mám za to že rozpisovať detaily vrátane spotrieb je v tejto diskusii asi už zbytočné
@Pepa_007 prečo najpoužívanejší režim. Mám za to že budúci kupujúci nabíja doma dostane čísla takmer opačné (pokiaľ to nie je hltač diaľničných kilometrov)
Konec nezávislých testů.
Jestliže sponzorem je PRE, tak sotva lze brát test jako nezávislý. Hlavně ve vztahu k elektromobilitě... ☹️
Jestliže sponzorem je PRE, tak sotva lze brát test jako nezávislý. Hlavně ve vztahu k elektromobilitě... ☹️
Chlapci ten dizajn je strašný vypadá to jak to zvíře Kapybara. A interiér v ohavnosti nijak nezaostáva. A modré podsvietenie ? Mal som v Hyundai a vypalovalo to oči. Sorry ale v tom BMW im uż fakt drbe. Nemcov som mal za jednotku vo vývoji áut, ale nové X3 je tragédia resp. tragikomédia.
@adamzprahy nevylepsili a je to samozrejme hloupost. MB, Audi, Volvo… vsichni umi lepsi materialy, jedine co BMW jde je zpracovani, ale materialove je to bida.
Spotrebovanych 1,5x16,5=24,75kWh na 1.650km je velmi malo.
Zajimavejsi by byla spotreba pri castejsim nabijeni.
Popsany use case nedava pro PHEV prilis smysl.